Üç gün önce sivil halkı kurtarmak için kendilerini feda eden askerlere üç gündür işkence ediyordu teröristler. Askerler ise gülerek dalga geçerek karşılık veriyorlardı. Hepsinin yüzü gözü dağılmış haldeydi.En çok hasar alan ise tim komutanı binbaşı Asaf SANCAK idi.Askerlerini korumak için kendini öne atıyordu lakin yinede askerleri de hasar almıştı...
Yine sopalar ile dayak atıp giden itler ile gülerek konuşuyordu tim.Sohbet sebebi ise aralarından birinin kırılan dişi idi...
"Tipini siktiğim en sevdiğim dişimi kırdı"demesi ile kahkahaları dışarıdan duymuştu timin...
"Yenge beğenmez şimdi seni bilader"demişti biri.
"At mıyım amk ben dişime bakıp beğensin hatun beni"
"Maşallah at gibi adamsınız komutanım"demişti bir diğeri de...
Onlar gülerek sohbet ederken Gölge komutan ve askerleri kampa ulaşmış mevzi alıp sessizce izlemeye başlamışlardı. Bu sefer kalabalık olduklarından havanın iyice kararmasını beklemeye başlamışlardı.Zira girecekleri kamp 450 500 kişilikti...
"Nasıl yapıyoruz Gölge?"diye sormuştu Kara.
"Bu sefer hepimiz giriyoruz sayıları fazla riske atmaya gerek yok. Deli sağ taraf sende Kara sol senin Atmaca ortadan benimle geleceksin.Askerleri en son alırız.Biraz eğlenelim beyler"
"Biran geride kalacaksın diycen sandım lan"demişti Atmaca.
"Sözümü unutmadım geride kalma sırası Kara'nın."dediğinde gülmüştü Deli ve Atmaca.Kara ise homurdanmıştı...
**
"Bizimkiler ne zaman gelir acaba?"diye sormuştu timin çaylağı.Sorusu ile sessizleşmişlerdi askerler.
"Birkaç güne bulurlar yerimizi çaylak. Albay baba yerimizi aratıyordur.Sabredin kardeşlerim"diyip hafif tebessüm etmişti binbaşı Asaf SANCAK askerlerine...
"Boşuna bekliyorsun komutan..Adamlarım haber etti Tc sizi bulmak için asker bile göndermemiş.Gönderse bile sizi bulduklarında çoktan gebermiş olcaksınız."diyip kahkaha atmıştı terörist başı.
"Adam mı? Siz adam mısınız lan köpek!"diyip yüzüne tükürdü binbaşı Asaf SANCAK.
"Görürsün adammıyık komutan..Alın birini heval"diyen it ile arkasındaki iki it hareketlenip yedi askerin birini çözmeye başlamıştı...
"Bırak lan kardeşimi!"diye bağırmıştı askerlerden biri.
"Sizin ecdadınızı sikerim orospu çocukları"demişti bir diğeri...
Teröristler gülerek bağıran askerlere bakmış timin doktorunu çözüp mağaradan çıkartıp gitmişlerdi.
Hareketlenmeyi gören Gölge ve askerleri havanın kararmasını bekledikleri yerden kalkmıştı. Güneş batmış etraf alaca karanlık idi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SARIŞIN (TAMAMLANDI)
Teen Fiction"ben Vatan'ının her bir karış toprağına aşık bir kadınım"