Hava güneşli hafif serin ama kimsenin umurunda değil, zaten alışıklar her biri...Askeriyenin bahçesine kurulmuş iki uzun masa iki masanın tam karşısında ortada komutanlar için ayrı bir masa, üzeri yiyecekler ile dolu, herkes keyifli yüzlerde gülümsemeler... Beş büyük mangal yakılmış etler pişiriliyor, koku tüm bahçeyi sarmış durumda...
Haberlerde yapılan operasyonun bilgisi veriliyor..Türk milleti dikkatle dinliyor haberi, yüzlerinde gururlu gülümsemeleri..Üst rütbeli komutanlar keyifli,askerleriyle gurur duyuyorlar...
Mardin sokaklarında haberi duyan insanlar sokaklara çıkmış açtıkları bayraklar ile gururla haykırıyor...
"NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE!!"
Tüm Türkiye halkı sevinç nidaları ile sokaklarda..Kutluyorlar askerlerin yaptıklarını...
Herkes olanın farkında..Askerler olmasa biliyorlar şimdi yas içinde olacaklarını..."Gölge"diyip dikkatleri üzerine çeken Kara ile büyük masalarda oturan askerler sessizleşmiş komutanlarını dinlemeye başlamıştı...
"Söyle kardeşim?"
"Uzun zaman oldu"diyip gülümsemesi ile ne demek istediğini anlamıştı genç kadın, gülümsedi hafiften...
"Aşkın Aldı Benden Beni
Bana Seni Gerek Seni
Ben Yanarım Dünü Günü
Bana Seni Gerek SeniNe Varlığa Sevinirim
Ne Yokluğa Yerinirim
Aşkın İle Avunurum
Bana Seni Gerek SeniYunusdurur Benim Adım
Gün Geçtikçe Artar Odum
İki Cihanda Maksudum
Bana Seni Gerek Senix2" diye sakince söylemişti türküyü genç kadın, gök yüzü gözleri üzerlerinde dalgalanan Türk bayrağını aşk ile izliyordu...Susması ile alkışlamıştı dinleyen herkes...Mest olmuştular kadının sesine, aşık aşık bayrağını izleyerek söylemesine...
Genç adam kadının türkü söyleyen sesini dinlerken huzurla dolduğunu hissetmişti..Kadının gözlerini gökyüzünde dalgalanan Türk bayrağına dikerek aşkla söylemesi hoşuna gitmişti...
Yemekler yenmiş, masalar toplanmış herkes işinin başına geri dönmüştü... Bayram havası sona ermiş olsada yüzlerinde hala gülümsemeleri duruyordu...Maskeliler olarak bildikleri komutanlarının yüzlerini gördükleri yetmezmiş gibi birde Gölge komutandan türkü dinlemek askerleri fazlasıyla mutlu etmişti, anlamışlardı maskelerini bu zamana kadar niye çıkarmadıklarını aralarında hainler olabilir diyeydi ve çıkardıkları için kendilerine güvendiklerini de anlamışlardı...
******
O günün üzerinden üç gün geçmiş, yeni albayın geleceği haberi verilmişti.Askeriyede işi olmayanlar temizlik işlerini halletmiş komutanlar eğitim yaptırıyor, dosya işleriyle ilgileniyordu...
Tuğgeneral Yavuz, Albay Çetin DOĞAN, Yarbay Metin OKTAY yanında korumaları ile resmi araçlar ile şehre gelmişti..İki gün sonra geleceklerini söylemişlerdi lakin baskın yapmak istiyorum demişti albay Çetin, Gölge'nin namını,nasıl bir asker olup birkaç gün önceki operasyonu ve askeriyeyi nasıl idare ettiğini duymuştu birde kendi gözleriyle görmek istiyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SARIŞIN (TAMAMLANDI)
Teen Fiction"ben Vatan'ının her bir karış toprağına aşık bir kadınım"