7...

9.8K 492 4
                                    

Ertesi gün uyandığı gibi albay ve fırtına timi ile derinlemesine bir toplantı gerçekleştirmişler sonuç olarak aralarında bir hainin olabileceğini kesin olarak emin olmuşlardı.Albay gerekli işlemleri başlatmış iki time de dinlenmeleri için iki gün vermişti..  Fırtına timi böyle izinlere alışık olduğundan hemen toparlanıp ailelerini görmeye gitmişlerdi. Maskeliler ise daha önce izin kullanmadıkları ziyarete gidebileceği kimseleri olmadığı için bocalamışlardı ilk.Daha sonra ortak karar alarak yola çıkmışlardı....

Öncelikle şehitliğe gitmiş kardeşlerini ziyaret etmişler,ardından kardeşlerinin ailelerini ziyaret edip Ankara'dan ayrılarak Çanakkale'ye gelmiş orada ki ikinci kardeşlerinin şehitliğine uğrayıp ailesi ile görüştükten sonra soluğu Gaziantep'de almışlardı.Üçüncü kardeşlerinin memleketiydi.Onuda ziyaret etmişler ailesi ile görüşmüş iki günlük izinlerini böyle geçirmişlerdi...Onlarında ailesi huzurla uyuyan üç kardeşleri idi işte...

Geri dönen maskeliler ve Fırtına timi neler olduğunu hainin bulunup bulunmadığını sormuşlardı komutanlarına ancak olumlu bir cevap alamamışlardı.Bu durum hepsinin canını sıkıyordu...

İki gün eğitim yapmadıkları için albay ile konuşmaları bitince soluğu bahçede alan maskeliler tüm gün yemek saatleri dışında eğitim yapmışlardı....

Fırtına timi ve binbaşı Asaf SANCAK kadının hala sinirli olduğunu düşünmüştü tüm gün eğitim yapmalarına karşılık.Oysa bilmiyorlardı onlar için bu durum normaldi...

Eğitimini bitiren maskeliler odalarına geçmiş dinlenmek için yataklarına uzanmışlardı.Üç adam da kendilerine arkasını dönüp yatan kadına bakıyordu pişmanlıkla... Esir düştükleri için hala onlara kızgındı, biliyorlardı zira onlar birbirine aile kardeş idiler...

"Bakıp durmayın artık amk"demişti gölge komutan.

"Hala kızgınsın demi kardeşim?"demişti Kara.

"Kızgın değilim.. Tuzak olduğunu önceden anlamam gerekiyordu..Bi bokluk olduğunu anladım ama iş işten geçti.. "

"Kendini suçlama bilemezdik, bilemezdin.. Bunca yıldır beraberiz neler yaşadık beraber demek ki bununda olması gerekiyormuş"demişti Deli...onaylamıştı Atmaca ve Kara da...

"Haklısın kardeşim...ama aynı şey olursa cezanızın ne olduğunu biliyorsunuz"diyip güldü gölge.

"Siktir ciddi miydin la sen?"demişti Atmaca.

"Aynen öyle bilirsiniz sözümden dönmem, haydi uyuyun"diyip kapatti gözlerini Gölge komutan...

*********

Her zamanki eğitim saatimiz de uyanmış hazırlanıp eğitimimize başlamıştık.. Buradaki askerler bize alışık olduğundan yadırgamıyordu artık ama Fırtına timi hala garip birşeymişiz gibi bakıyordu bize... O gün hepsine özellikle binbaşı Asaf SANCAK'a ceza vermem olay olmuştu askeriyede...Yüzbaşı olarak üst rütbeli bir askere ceza vermem komutanlarımın kulağına da gitmişti... Nedenini ve ne tür bir ceza verdiğimi duyduklarında ise baya baya gülmüşlerdi...

SARIŞIN (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin