33...

4.1K 272 19
                                    

Atmaca sonunda bulduğu kardeşinin karşısına geçip oturmuş kendisine de bir kadeh rakı doldurup bir yudum almıştı...Kardeşinin halinden anlamıştı ne olduğunu..Sessizliğiyle ortak oluyordu kardeşinin acısına...

"Bekler sanıyordum.. Biliyordu göreve gittiğimi lan..Beklerim dedi amk..Bir geliyorum evlenmiş hatta çocuğu olmuş..Bu nasıl iş Atmaca?"demişti rakısını kafasına diktikten sonra Deli..

"Buraların adetlerini az çok biliyoruz kardeşim.. Ailesi verdiyse kıza söz etmek düşmez buralarda,sende biliyorsun..Bu masada yaşa ne yaşayacaksan ama yarın sil aklından..Biliyorum zor ama yapacak birşey yok elimizde kardeşim.. Kaderin önüne kimse geçemez"demişti Atmaca dostuna...

"Haklısın kardeşim kaderin önüne geçilmiyor..Ama acıtıyor amk be"diyip yeni bir kadeh doldurup içmeye başlamıştı Deli...

"Zamanla geçecek kardeşim"...

*****

Gölge nefes nefese dudaklarından ayrıldığı adamın gözlerine bakıyor, kokusunu doyasıya içine çekiyordu.Birkaç dakikadır durmadan dudaklarında hüküm süren adamın kendisinde bıraktığı etki ile sarsılmıştı...Gözlerine tutkuyla bakan gözlerle zorlukla aldığı nefeslerini düzenlemeye çalışıyordu...Kendini durdurmaya çalışıyordu lakin bedeni kendine ihanet ediyor karşısındaki adamı istediğini belli edecek sinyaller veriyordu...Yanıyordu...

"Üzerime atlayacak gibisin kadın..Bakma şöyle zor duruyorum küçük bedenini keşfetmemek için"diye fısıldadı Kuzgun, kendisi gibi tutku ve istekle bakan sevdiğine...

"Düşünüyorum"

"Neyi Efulim"

"Üzerine atlayıp atlamamayı..O kadar çok özledim ki seni adam..Aramızda kalacak ufacık bir boşluğa tahammülüm yok"diye mırıldanmıştı Gölge dudaklarına bakarak...

"Siktir...Gece'm emin ol şuan derinliklerinde olup her bir noktandan öperek tamamen benim olmanı çok isterdim ama evlenmemiz gerek önce.. Babana söz verdim"demesi ile hızla uzaklaşıp yüzüne bakmıştı Gölge Kuzgun'un.

"Ne sözü?"

"Göreve gitmeden önce babana gittim..Kendimi anlattım seni ne çok sevdiğimi.. Üzerinde beyaz gelinlik ile evime girmeden karım olmadan sana dokunmayacağımı söyledim..Herşey sırasıyla usulüne göre olacak Efulim..Yarın annemlere gidince bizi de konuşacağım sonra gelip babandan isteyeceğiz seni.."diye konuşan adamına dolu gözlerle bakıyordu Gölge...

"Seni çok seviyorum"diyip kollarini boynuna sarıp dolu gözlerini kapatmıştı Gölge...

"Bende seni çok seviyorum Efulim...Bir Vatan'ımı bir seni sevdim,seviyorum, seveceğim..Ölünceye dek".....

SARIŞIN (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin