Kurt'a haber verdikten sonra emir verilen ikinci kampa girmiş iki saatlik çatışmanın ardından kampı patlatıp ayrılmıştık oradan...Hava kararmaya başladığında güvenli bir mağaraya girmiş dinlenmeye başlamıştık..Kuzgun'un timinden iki kişi nöbetteydi diğerleri yanlarında getirdikleri konseveleri yiyorlardı...Biz yanımızda konserve taşımazdık...Gittiğimiz görevler uzun sürmezdi ki sürenlerde bir şekilde karnımızı doyururduk...Yılan böcek tavşan, artık hangisi denk gelirse...
"Annemle konuştum"diyip yanıma oturmuştu Kuzgun...Mağaranın dışına yakın bir kayaya yaslı dışarıyı izliyordum,gülümsedim..
"Ne dedi?"
"Sevdiğim var dediğimi duyar duymaz kardeşime bağırdı telefonda olduğumu unutup.Sonra horon sesi duyuldu telefondan..Geri döndüğümüzde bekliyor olabilirler,bilemiyorum sevgilim"
"Şaşıracak beni görünce..Eminim hayalindeki gelin adaylarına benzemiyorum"
"Neyse ki annemle evlenmeyeceksin...Dönünce albay ile konuşalım güzelim.. Artık seninle uyuyup uyanmak istiyorum"demişti dudaklarıma bakarak...Yutkundum..Özlemiştim yanımda olmasına rağmen...
"Dudaklarıma bakmayı kes binbaşı, ortam fazla kalabalık"dediğimde gülümsedi...
"Bağışla yüzbaşı birkaç gün önce unutulmaz bir öpücük aldım da çok hoş bir kadından,aklımı başımdan aldı toparlanamadım"diyip göz kırpması ile güldüm...Deli adamım...
"Teşekkür ederim.."
"Niçin?"
"Aklımı dağıttığın için sevgilim"diyip kalktım oturduğum yerden...
"Buna sevindim...şimdi anlat bakalım yüzbaşı...Onu niye getirttin?"
"Göreceksin binbaşım, sürprizi bozmak olmaz"diyip toparlanmalarını söyledikten sonra çıktım mağaradan...
******
Gölge komutan önderliğinde üç kamp yok edilmişti... Kırmızı listede aranan terörist başları ölü olarak ele geçirilmiştiler...Ve durmuyorlardı...
Videodan sonra cumhurbaşkanı dahil tüm yüksek rütbeliler Gölge yüzbaşı hakkında konuşmaya ,neler yapılacağını tartışmaya başlamıştı... Gölge komutanın yanında olanlar da vardı, olmayanlarda...
Üçüzler Türkiye topraklarına geri dönmüş Gölge'ye verdikleri ismin bağlantıda oldukları kişileri araştırıp haklarında deliller ile birlikte soruşturma yapılmasını başlatmışlardı güvenilir bir savcı ile işbirliği yaparak...
Bahar temizliği başlamıştı artık...Tüm evin altı üstüne getiriliyor saklanmış kuytu köşelerde kalmış tozlar temizleniyordu...Uzun ve zahmetli bir işe kalkışmışlardı ama temizlik yapılmamış bir evde uzun süre hastalanmadan yaşamak mümkün olmazdı...Değil mi?
Büyük masanın etrafında oturan kişiler endişeliydiler...Video açıktı, hedefin kendileri olduğunu anlamışlardı...Ama nasıl olduğunu bilmiyorlardı...
Nasıl açık açık tehdit etti yüzbaşı?
Gerçekten kim olduklarını biliyor olabilir mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SARIŞIN (TAMAMLANDI)
Teen Fiction"ben Vatan'ının her bir karış toprağına aşık bir kadınım"