Gözlerimi açtığımda yanımda kardeşlerim vardı, hoş ne zaman yaralansam onlardan başka gelenim olmuyordu ya...Olan biteni konuşmuş doktor bey gelince ne zaman çıkacağımı sormuştum lakin karnımdan giren kurşun karaciğerime denk geldiği için bir süre hastanede kalmam gerektiğini söylemişti doktor.Albayında emri olduğundan birkaç gün mecbur hastanede kalacaktım...
Kardeşlerim albay çağırdığı için askeriyeye gitmiş ben ise yatmış boş boş ilk defa televizyon izliyordum...Sıkıntıdan patlamassam yeri yanii...
Saat akşam 8i gösterdiğinde Kara arayıp göreve gideceklerini haber vermişti.Izleme görevi olduğundan endişelenmemiştim ama yinede içim rahat değil maalesef...Albayı arayıp hiç olmazsa askeriyeden kardeşlerimi izleyeyim dedim ama katiyen kabul etmedi...Umarım başlarını derde sokmazlar üç delim...
******
Hastanede geçen ikinci günümün ardından Deli aramıştı...Aşık olduğunu söylemesi ile içtiğim çayı odaya giren doktorun yüzüne püskürmüştüm şaşkınlıktan.. Doktor ve yanında pansuman için gelen hemşire de bende bir süre donup kalmıştık...Kendime gelmem ile doktordan özür dilemiş Deli'ye birkaç küfür etmiş telefonu kapatıp hemşirenin pansuman yapmasından sonra çıkmıştım artık hastaneden... Askeriyeye geldikten sonra görevden dönen kardeşlerim ile neler olduğunu ne ara kime aşık olduğunu sormuştum Deli'ye...
Mardin'e gitmişler görev için geçerken uğradıkları askeriyeden ayrılıp merkeze indiklerinde bir kız görmüş meğersem bizim Deli oğlan..Görevi bitirdikten sonra bakmışlar kim diye kız...Meğersem Bozok aşiretindenmiş gördüğü kız, ismide Peri'ymiş... Görür görmez aşık olduğunu söylüyordu kardeşim...Ama isminden kimin kızı olduğundan başka bilgi yoktu henüz elinde, kızın sevdiğinin olup olmadığını bile bilmiyordu üstelik...
"Ne yapicaz Gölge? Valla aşık oldum ben peri kızına"diyip önümde diz çöken Deli ile zorlukla dikleştirdim bedenimi oturduğum koltukta biraz daha..
"Kız da isterse seni gider isterim babasından adabına göre kardeşim..Ama önce kız ile konuş kendini tanıt, öğren gönlü boşmu değil mi diye..Birbirinizi tanıyın, kızda severse seni ben de elimden geleni yaparım..Tamam mı kardeşim?"
"Tamam..Ben mesaj atayım yada arayayım en iyisi"diyip çöktüğü yerden heyecanla kalkmıştı, güldüm haline o kadar sevimli bir haldeydi ki...
"İstemiyorum derse zorlamak yok ona göre Deli..Zorla kimseye yaklaşmak bize yakışmaz"
"Biliyorum kardeşim"diyip çıktı odadan...
"Sizde var mı aşk meşk? Varsa söyleyin de toplu tanışma ayarlarız?"diyip gülümsedim...
******
Hastaneden çıkmamın üzerinden iki gün geçmişti.Bu iki günü askeriyede yatarak geçirmiştim..Deli aşık olduğu Peri kızı ile konuşmaya başlamış,hatta flört ettiklerini söylemişti..Hızlı çıktı kardeşim... Haklarında hayırlısı...
Bu iki günde Yıldırım timinin komutanı binbaşı Karan bahçede eğitim yapan kardeşlerimi izlerken gelip geçmiş olsun demişti. Şaşırmıştım açıkçası yanıma gelmesine..Bir iki göz göze gelmemiz dışında birbirimizi görmemiştik sonuçta..Samimi bir şekilde gelip geçmiş olsun demiş kısaca sohbet etmişti benimle...
Sonunda albayı en azından kendimi zorlamadan eğitimlere katılmaya razı etmiştim.Hareketlerim kısıtlı olsada iki saat eğitim yaptıktan sonra kardeşlerim ile birlikte çardakta oturmuş çay içiyorduk şimdi...
Kardeşlerim aralarında geyik muhabbeti yaparken özel hatlı telefonumdan Kurt ile iletişime geçmiştim...Onun tarafında benimle ilgili bilinenin dışında olan birşeyler yoktu ve bu ister istemez can sıkıcıydı... Zira askeriye içinde kimliğimi bilen kişiler belliydi..Kimisi zamanında dağlarda efsane olarak bilinen kişilerdi...Ama yakınlarındaki kişileri bilemiyordum...Dağda durum stabil ise içimizde hain veya hainlerin olduğu kesin gibiydi ki buda sikimsonik bir durumdu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SARIŞIN (TAMAMLANDI)
Teen Fiction"ben Vatan'ının her bir karış toprağına aşık bir kadınım"