Albay Çetin DOĞAN gelen haber ile askerlerine acil gelmelerini emretmiş aldığı haberin siniri ile bulunduğu odada dört dönüyordu...Bilgisayar başındaki askerlerin gözleri yaşlı komutanlarına gelen her bilgiyi aktarıyor, yüreklerindeki yangın ile işlerini yapmaya çalışıyorlardı...
Önde Kuzgun hemen ardından Gölge ve iki tim harekat merkezine girmiş selam vermişlerdi.Iki timde acil olarak çağırıldıklarından anlamışlardı iyi şeylerin olmadığını... Albay Çetin selamlarını baş hareketi ile alıp derin bir nefes aldıktan sonra direkt konuşmaya başladı...
"Sınır karakolundan haber geldi..Beş şehidimiz var.."dediğinde herbirinin nefesi kesilmişti...
"Helikopter hazır sınıra gideceksiniz..Teslim ol diyeni geri döndüğünde bizzat vururum asker! Kızıl , Fırtına o itleri bulundukları dağa gömmeden geri dönmeyin! Allah yar ve yardımcınız olsun asker!"demişti Gölge ve Kuzgun'a ve diğerlerine bakarak Albay...
"Emredersiniz komutanım"diyip selam verip koşar adımlarla çıktılar odadan....
Hazırlanıp helikoptere binmeleri 10 dakikalarını almıştı....
Sınırda helikopterden ayrılıp istihbarattan aldıkları konuma doğru yürümeye başlamışlardı...Sessizdiler..Kuzgun binbaşı yani Fırtına komutan ve Gölge komutan en önde ilerliyordular...Sancak ve Hayalet timi ise sessizce arkalarındaydılar...Her birinin yüreğinde acı gözlerinde hüzünlü bir gurur ve Şehit olan kardeşleri için duydukları mutluluk...Her biri birbirinden habersiz içlerinden ettikleri dualar ile yemin etmişti şehit olan kardeşlerine...
'Kanlarınız yerde kalırsa yüzümüze tükürün kardeşim'diye düşünüyor alacakları intikamın akitacaklari kanların hesabını yapıyorlardı....
"Gece'm"demişti yanında yürüyen kadına Kuzgun,kulaklığını kapatmıştı.
"Efendim Kuzgun'um"diye mırıldanmıştı Gölge, sesinde yaşadığı acı besbelliydi...
"Gökyüzüm de yağmur bulutları var Gece'm...Toparla kendini, sen ben dağılırsak ardımızdan gelen yiğitler de dağılır...Evimize gidince göğsümde birlikte çekeceğiz acımızı"demişti Kuzgun...
"Haklısın...Şimdi zamanı değil.."diyip susmuştu Gölge...
Verilen koordinatlara ulaştıklarında mevzilenmiş içeride olan adamlarına haber verip kendilerini güvene almalarını söyledikten sonra atış serbest emri vermişti Kuzgun...Her biri bir kurşunla bir leş indiriyor ıskalamıyorlardı...
Gölge azalan itler ile kulaklıktan Deli'ye seslenmişti...Hedefinde olan üç iti kaçamayacakları şekilde ayaklarından vururken.."Deli getirdin mi istediğimi?"
"Getirdim Gölge, zevkle bekliyorum yapacağını"demişti gülerek...
"Ne oluyor yüzbaşı?"diye sormuştu Kuzgun...
"Süpriz binbaşım"diyip yaraladıkları hariç sağ kalan olmayınca yerinden çıkmıştı Gölge, diğerleri de peşinden...Hepsi ne yapacağını izliyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SARIŞIN (TAMAMLANDI)
Teen Fiction"ben Vatan'ının her bir karış toprağına aşık bir kadınım"