"Size iki seçenek sunuyoruz...Birincisi Deliler timine katılmanız, ikincisi ise yeni bir tim kurmanız binbaşım..Devletimiz için yaptıkların göz önünde bulundurularak üst rütbeli komutanlarımız ile sana seçenek sunmaya karar verildi...Ne diyorsun?"diye sormuştu Yavuz komutan temizlenip de odasına geldiklerinden beş dakika sonra...
"Tim kurmak uzun zaman alır komutanım lakin bana zaman tanırsanız tim kurmayı isterim"
"Bursa'da gizli bir tesisimiz var Gölge..Sana bir hafta izin istediğin askerleri toplaman için.Iki ayda gizli tesiste eğitmen için izin veriyoruz..Bu Türkiye genelinde askeri okullardan başarı ile mezun olan askerlerin listesi, incelersin"diyip mavi bir dosya uzatmıştı Yavuz komutan...
"Emredersiniz komutanım"diyip selam verdikten sonra Atmaca ile birlikte çıkmışlardı odadan...
Askeriyede işleri bittiğinden arabalarına binip Gölge'nin baba evine gelmiş kahve yapıp bahçeye çıkıp oturmuş komutanın verdiği listeyi incelemeye başlamışlardı...Liste kalabalıktı ama sahada görmeden nasıl bir asker olup olmadıklarını bilemezdi ki ...
"Kaç kişi olacak timde?"diye sormuştu Atmaca...
"Sekiz kişi seçelim diyorum..On kişi olursak bölünme durumlarında beş kişiyi ayırıp başka yöne gönderebiliriz..Bu sayede destek isteme durumu da olmaz"
"Biz ne zaman destek istedik ki kardeşim?"
"Haklısın ama zaman değişiyor kardeşim..Karşımıza çıkacak olan itlerde değişiyor.Hazırlıklı olmakta fayda var.."
"Peki sen ne dersen, patron sensin"diyip gülümsedi Atmaca...
"Bak bu kız istihbaratçılar arasında en iyisiymiş..Asya NOYAN 27 yaşında şuan görevdeymiş.Genel olarak sahada aktif çalışıyormuş"
"Tamam yazıyorum onu"diyip önündeki not defterine ismini yazmıştı ilk üyenin Atmaca.
"Yüzbaşı Zafer ÇAĞLAYAN 29 yaşında şuan Vadi timinde Hatay'da görev yapıyormuş ağır makineli silah uzmanı...
Üsteğmen Alican TOPUZ,27 yaşında Cizre'deymiş, doktor..
Sat komandosu Vedat TUNABAŞ,32 yaşında fazla bilgi yok..Ama yaz bunu da ...Bakalım...
Keskinlerden Selim HAN 30 yaşında şuan görev aldığı tim yok,Mersin'deymiş..
Kıdemli teğmen Mehmet YEŞIL ve kıdemli teğmen ikizi Mehdi YEŞIL,25 yaşındalarmış.. ikisinide yaz kardeşim..."
"Yazdım söylediklerini kardeşim"
"Son olarak da Kadir SÖNMEZ,23 yaşında bomba imha uzmanı,kaç oldu?"
"Bizimle birlikte on kişi..
Asya NOYAN 27
Zafer ÇAĞLAYAN 29
Alican TOPUZ 27
Selim HAN 30
Vedat TUNABAŞ 32
Mehmet YEŞIL 25
Mehdi YEŞIL 25
Kadir SÖNMEZ 23 "diye yazdıklarını okumuştu Atmaca...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SARIŞIN (TAMAMLANDI)
Teen Fiction"ben Vatan'ının her bir karış toprağına aşık bir kadınım"