Aşık olduğumu söylemiştim! Salak mısın kızım? Hani eskiydi bir kaç dakika önce? Kendi salaklığıma sinirlenip sınıfa girdim, Aytaç yanımda oturuyordu. Hızla sırama oturup çantamdan defter çıkarıp sinirle sırama koydum.Kitaplarımı da çıkardım ve sinirle sırama koyduğumda Aytaç bileklerimden tuttu, şaşkınlıkla ona döndüğümde ellerimi sakince sıraya bıraktı.
"Sırayı kırdın. Ne oldu?"
Bunu bu kadar ciddi söylemeseydi gülebilirdim, çocuğun ciddilik kanında vardı.
"Biri işte.. Kendime de kızdım saçma sapan olaylar"
Güldü. "Aşığız diyosu-" Hızla ağzını kapattığımda yine ellerimi tutup masaya bıraktı. Peki.
"Tamam sustum"
Önüne döndüğünde tam 'öyle değil' diyecekken hoca girdi, susarak bende hocaya döndüm. Kısa selamlaşmadan sonra derse başladık.
—————————•————————
Okul bitmişti. Onur bizi arabaya bindirmiş eve götürüyordu, bizim hemen yanımızdaki üniversitede okuyordu kendisi. Gerçekten bu Emir de kendisi de çok sıkıcı insanlardı, araba yavaşladığında şükür geldik diye bağırabilirdim.
Emir arabadan inerken ben kapıya koşturmuş ve zile basmıştım, kapı açılana kadar basınca içeriden Baran abimin sesi yankılandı.
"Ulan o zili senin götüne-"
Kapıyı açtığında masumca gülümsedikten sonra hızla üzerine atladım, beni tutup sarıldı. Az önce söylediklerine güldüğümde ağzıma sert olmayan bir şekilde vurdu.
"Az önce hiç bir şey olmadı"
"Hıhı"
Güldüğümde o da güldü, salona girdiğimizde annem salondaydı. Abimin kucağından inip hızla onun da yanağına öpücük kondurdum, dizi izliyordu sanırım. "Hoşgeldin kızım" Yanına çekip bana sarıldığında gülümsedim, sonunda annem vardı. İçeri sonradan giren Altan ile oflasam da görünüşü beni şaşırttı, çökmüş gibi göz altları morarmıştı gözlerinin içi kıpkırmızıydı burnu da.
"Anne-"
"Allahım! Babanız çağırıyor çocuklar çok acil gitmem lazımmış ben kaçıyorum hemen. Baran sendeler!"
Baran abim onaylayarak içeri giderken annem de hızla evden çıktı, Altan ofladı ve gidecekken oflayarak kolundan çekiştirdim. Bana şaşkınlıkla bakarken onu odasına çıkardım ve yatağa yatırdım, ilk önce ateşine baktım yok gibiydi.
"Yat burada geleceğim"
Uslu bir çocuk gibi başını salladı ve daha çok yayıldı. Odadan çıkarak mutfağa gittim, ıhlamur yaptıktan sonra yanında su ile yukarı çıkardım. Altan homurdandı ve uzaklaştı.
"Hayır ya içmem onu!" Çocuksu haline güldüm, yumuşamasana kızım kes hasta o bir kere."hemen içiyorsun geri geleceğim geldiğimde bitmezse zorla içiririm" Yutkundu ve ağlar gibisinden başını salladı, odadan çıktığımda Baran abi ile Emir'i duydum. "Biz çıkıyoruz! Altan yemek yapar sana acil işim çıktı Emiri de bırakıcam hadi Emir koş!"
Onlar hızla giderken öylece bakakaldım, bence hallederdim. Umarım.
Tekrardan mutfağa girdim sadece mercimek çorbası yapmayı biliyordum, hızla yapmaya başladım. O ocakta olurken yukarı çıktım. Ihlamurunu içmişti yanına gidip ateşine baktım ateşi var gibiydi, telaşlandım.
"Altan! Ateş ölçücü nerede?"
Mırıldandı, bana döndü gözleri zor açılıyordu.
"Hmm. İkinci çekmece"
Esnediğinde hemen çekmeceyi açıp ateş ölçücüyü açtım ve koltuk altına koydum, çorba taşacak! Koşarak aşağıya indim ve çorbanın altını kapattım, derince soluklanıp tekrar yukar çıktım ve ateşine baktım. 38?!
Üzerindeki tişörtü çıkardım homurdansa da yorganı da çekip sandalyeye koydum, öbür evde hep kendi kendime bakardım. Tecrübeliydim.
Sirkeli su koydum ve bir de havlu alıp geldim, çorba biraz beklemeliydi. Havluyu alnına koydum ve mutfağa gidip çorbayı bir kaseye koydum, ateşi düştüğünde içirecektim. Esnedim ve çorbayı tepsiye koyup yukarı taşıdım, kenara bırakıp tekrar elimi alnına ve yanaklarına koydum. Azalmış gibiydi. Yanına oturdum ve kendime koyduğum çorbadan bir kaç kaşık aldığımda homurdandı.
Yanına gittim ve bezini değiştirdim, mutfağa gidip suyu kaynatmaya başladım kendime kahve yapsam iyi olacaktı. Su ısınırken yine yukarı ilerledim merdiven çıkmaktan kilo verecektim yeminle. Bir kat için de asansör kullanmaya üşeniyordum, mükemmelim!
Yanına gitti ve ayağındaki çorapları gördüm, manyak çocuk çorapla yatmış! Hızla onları da çıkardım hiç aklıma gelmemişti.
———————•———————
Aradan 3 saat geçmişti bezini değiştirip durmuştum ateşi azalırken annem aramıştı, çok acil işleri çıktığını halamın baygınlık geçirdiğini söylemişti. Bir şey dememiştim sonuçta Altan'ın ateşi azalmıştı, hep başında beklemiş bezini değiştirmiş ateşini kontrol etmiştim. Artık uyandırıp çorbayı içirecektim. Aradan zaman geçtiği için bir arada derede tekrar ısıtmıştım.
"Altan! Kalka hadi Altan.."
Mırıldanarak gözlerini açtı, yeşil gözleri ilk defa bu kadar dikkatimi çekmişti. Yakışıklıymış he!
"Hı?"
"Çorba içeceksin kalk hadi sonra geri uyursun"
Başını ovaladı, ağrı kesici bulmayı iyi ki akıl etmiştim. Çorba tepsisi ile yanına oturdum ve yavaş yavaş ona içirmeye başladım, hiç konuşmadık. Bittiğinde ağrı kesiciyi de verip yavaşça geri yatırmıştım ne olur ne olmaz diye de bezi alnına koymuştum fakat ateşi dindiği için biraz olsun ayaklarını örtmüştüm. Tepsiyi mutfağa götürüp kirlettiğimiz bulaşıkları yıkadım, kızım zenginsin sen.
Artık yukarı çıkarken son enerjimi kullanıyordum saat sabah 5'e geliyordu ve ben okula gitmek için 7 de kalkıyordum. Ağlaya sızlaya Altan'ın odasına girdim ve alnındaki bezi kaldırıp son kez ateşini kontrol etim. Şükürler olsun dinmişti. Gözlerim kapanırken artık direnmedim.
——————•——————
"Lan! Seni! Napıyorsun lan kardeşimin yanında üstü de çıplak!"
Başımın ağrısı ile inlememek için zor durdum, kimdi bu sabah sabah başımda bağıran. Odaya bir kaç kişi daha girince yanımda hareketlilik hissettim.
"Altan! İyi misin? Bir şey yaptı mı?"
Altan sinirle Kaan'ı ittirdiğini hissettim düşüncem o yöndeydi çünkü sallanıp duruyordum, gözlerimi açtığımda başımın ağrısından öleceğimi hissettim.
"Uyu abim"
Abim? Tebessüm yüzüme yayılırken Altan abi beni yatağına aldı. Sende ne meraklıymışsın affetmeye. Ya olabilir.. ama o kadar zaman geçti affedeyim be! Öff!
"Çıkın dışarı"
"Altan noldu? Eflin'in hali ne?"
Baran abim canım benim... Meraklı kekim. "Sorun yok Baran abi anlatacağım çıkın da uyusun" İyi en azından Altan abi iyileşmişti.
—————•——————
Ya kusurumu bakmayın...
Sınav haftama giriyorum ve bölüm yazmaya zamnım olmuyor :(
Umarım bölümü beğenmişsinizdir?• Altan?
• Salak Kaan?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eflin || Yarı Texting
Teen FictionBir anda hayatı değişen Eflin ne yapabilir? Her şey yalan mıydı..?