Hepinize merhaba
Bu yazdığım son özel bölüm olacak sanırım.
Az önce Eflin'i okuyup duygusallaştım özlemişim eflinimi kaanımı Atakan'ımı 💗
Bu bölüm Kaan ve Eflin'in bölümü olacak.UYARI
Lütfen Ölüm Dansı - Dktt dinleyerek okuyun biterse başa sarın.__________________
Kaan'dan (ölürüm sana)
Kocaman bir yerdeydim, önümde kaleye benzeyen bir ev vardı güneş batıyordu ve güzel çiçeklerle doluydu. Eflin'in kokusu geldi burnuma, güzelim gibi kokuyordu.
"Eflin?"
Karşımdaki kardeşim miydi? Sonunda bulmuş muydum kardeşimi?
"Abi?"
Dolu dolu boncuk gözleriyle bana bakıyordu kardeşim. Hemen yanına gittim gözlerini sildim ve sıkıca sarıldım.
"Abim, güzelim benim"
"Abi burada ne arıyorsun?"
"İstemiyor musun abini"
"Daha çok erken abicim"
Baran'dan
"Kaan kapıyı aç sinirleniyorum!"
Eflinim'in gidişinin birinci yılıydı bugün, mezarlığa gitmeye karar vermiştik ama Kaan odadan çıkmıyordu.
"Kaan!"
Yukarıya gelen babama döndüm. "Açmıyor"
Babam kapıya doğru yaklaştı ve tıklattı. "Oğlum çıkar mısın lütfen?"
Asla ses gelmiyordu, kalbimin atışları hızlanırken bağırdım. "Açmazsan kıracağım!"
Diğerleri de yukarı çıkarken Emir'e döndüm. "Aşağıya in!"
Hızla omzumla kapıya vurdum, Babam da benimle beraber kapıya vurunca kapı kırıldı, yatakta kanlar içinde yatan kardeşime baktım. "Kaan?"
Arkadan Emir'in bağırış seslerini duydum. Koşarak yanına gittik. Altan Emir'i ve Annemi tutarken Onur da koşarak yanımıza geldi. Babam hızla Kaan'ı kucağına aldı ve aşağıya koştu. Hemen arabaya bindiğimizde Kaan'ın saçlarını okşadım.
"Daha çok erken abicim lütfen.."
Kaan'dan
"Hayır hayır erken falan değil, erken olan seni kaybetmemdi. Şimdi yanındayım bebeğim özür dilerim çok özür dilerim"
Küçük elleri yüzümü avuçlayıp göz yaşlarımı sildi, alnımdan öpüp gülümsedi. "Seni zaten affetmiştim. git abi"
Başımı iki yana salladım ve kaşlarımı çattım. "Bu sefer istersen kapıdan kov bacadan gireceğim gitmeyeceğim!"
Hala o güzeller güzeli çiçeklerin olduğu yere gidememiştik, Eflin'in elinden tuttum.
"Gel gidelim beraber güzelim olur mu?"
Onu çekiştirecektim ama yerinden bile oynamadı. "Daha çok erken dedim ya abim."
"O zaman sende benle geleceksin bana ne!"
Kahkaha attığında gülüşünü izledim, sesini gülüşünü benimle uğraşmasını o kadar özlemişim ki anlatamıyor, hasretinden ölüyordum.
"Ben senle nasıl geleyim abim.."
"O zaman bende gitmem hadi"
Onu bir kez daha çekiştirdiğimde gülümsedi ve benimle beraber yürümeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eflin || Yarı Texting
Teen FictionBir anda hayatı değişen Eflin ne yapabilir? Her şey yalan mıydı..?