2.0

5.5K 266 11
                                    



2 gün sonra

Saçlarımı tamamen kazıtmıştım abilerime canımın böyle istediğini söylemiştim ama hiç biri inanamamıştı, çok yorgun düşüyordum. Başım döndüğünde yatağıma oturdum, Barın abimin evindeydim.

"Kendine gel Eflin"

"Abim hadi kahvaltı hazır!"

Abimin çağırısı ile yavaşça kalktım ve tuvalete gidip elimi yüzümü yıkadım, bugün pazartesi sabahıydı ve Baran abim alacaktı beni. Çok vakit geçiremiyordum Barın abimle ve bu beni üzüyordu, anonim mi? Bir daha konuşmamıştık.

Odamdan çıktım ve yemek masasına ilerledim, abim hızla gelip kel başımdan öptü ve oturdu.

"Bu değişiklik hoşuma gitmedi Eflin, saçlarını çok sevdiğimi biliyorsun.."

Biliyordum abi bilmez miyim?

"Olsun abi uzar gene!"

Umarım.. Hızla kahvaltı etmiştim çünkü Baran abi büyük ihtimalle şimdi burada olacaktı, hep tam zamanında geliyordu. Zil çaldığında şaşkınlıkla birbirimize baktık, daha erkendi? Abim yavaşça kalktı ve kapıya doğru ilerledi.

"Lan oğlum bu ne hal! Geç lan içeri!"

Bende hızla ayağa kalktığımda başım dönmüştü, bir iki saniye tökezlesem de gene de içeri doğru ilerledim. Mert?

"Mert!? Bu halin ne?"

Kaşı patlamıştı ve gözü morarmıştı. Emm tişörtü de yoktu evet. Oflayarak yanına gittim, abim tuvaletten acil yardım çantasını getirdiğinde dikkatlice kaşıyla uğraşmaya başladım. Kapı tekrar çaldığında abim bakacağını söyleyerek gitti. Zaten Baran abim gelmişti büyük ihtimalle.

"Nasıl şu an gelemez? Planımız vardı?"

Baran abim söylene söylene içeri geliyordu, burada olduğum dakikalara gerçekten katlanamıyordu.

"Mert bir dur!"

"Ya kızım acıyor?!"

Baran abim içeri girdiğinde önce gözleri açıldı sonra kaşları çatılınca Barın abim işe girdi.

"Baran bu Mert onun küçüklük arkadaşı yani problem yok"

Baran abim homurdanarak tam yanıma oturduğunda sinirle ona baktım, Merti'in kaşı da sonunda hallolmuştu.

"Şimdi Yasemin'i arayacağım ve ona hesap vereceksin!"

"Hayır yaa Eflinim nolur arama"

"Ne Eflinim'i la-"

"Arıyorum!"

Tam telefon açıldığında yerin ayaklarımın altından kaydığını hissettim, hızla tutuncak yer aradığımda abim hemen yanıma geldi.

"Eflin! İyi misin sesin gelmiyor"

"Başım döndü Yasemin problem yok"

Bunu bir yandan abime de söylüyordum, abim kolumu bırakmıyordu.

"Emin misin iyi misin?"

"İyiyim! Asıl olay başka, senin bu sevgilin bir güzel kavgaya girmiş konum atıyorum gel al bunu burdan"

Yasemin gülerek kapattığında bende geri oturdum.

"Ne oluyor Eflin!? Bir gün başın dönüyor? Bir gün bize soğuk davranıyorsun falan?"

"Bir şey yok abi. Öyle davrandığımı bilmiyordum... Özür dilerim"

Abim bana sarıldığında bende ona sarıldım nereye kadar böyle devam edebilicektim, hızla atlatmamı umarak daha sıkı sarıldım abime. Geçecekti!

—————•—————

Finale son bölümler!!
Ya özlerim ben bu kitabı bu arada :(
Olaysızdı biliyorum ama az kaldıı

• Saçları?

• Mert?

Eflin || Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin