0.9

8.6K 386 56
                                    



Eflin : Bilmiyorum ya

Eflin : Sen nasılsın?

0505*: İyiysen iyiyim

Eflin : İyiyim

0505*: Bende

Eflin : Derste değil misin? Neden yazıyorsun

0505*: Okuldan olduğumu nereden çıkardın?

Eflin : Değil misin!?

0505*: Okuldanım.:)

Eflin : Sen ders dinlemiyor olabilirsin ama ben dinleyeceğim!

Eflin : Bye

Aslında gerçekten dinlemeyecektim, bu kadar sıkıcı olamazdı. Zaten zilin çalmasına bel dakika kalmıştı, önümdeki deftere bir şeyler karalamaya başladım resim çizmek hoşuma gitse de küçükmen resim çizmekten nefret ediyordum, resimlerim gerçekten berbattı o zamanlar.

"Güzel"

Yerimden sıçrayıp Aytaç'a döndüm, bu çocuk niye bu kadar sakindi? Çizdiğim resme baktım, minik bir kız çocuğu çizmiştim.

"Teşekkürler"

Tam resmime dönecekken tekrar konuştu.

"Neden ağlıyor."

Soru gibi değildi sanki kafasında bir şeyler tartıyor gibiydi, biri kolumu dürttüğünde önüme döndüm. Önümdeki çocuktu elini arkaya uzatmış kolumu dürtüyordu, gözlerimi öğretmene çıkardığımda bana baktığını fark ettim. Bunun için miydi?

Öğretmen bakışlarını çevirdiğinde çocuk arkaya döndü. Lan Pars'mış ya bu!?

"Bir dahakine dikkatli ol biliyorsun hoca çok kızıyor bücür"

Göz devirdiğimde önüne döndü, Aytaç'a döndüğümde çoktan defterine odaklanmıştı. Biraz onu incelediğimde gerçekten yakışıklı olduğunu farkettim, aslında üçüde gerçekten yakışıklı çocuklardı. Sevgilileri var mıydı acaba? Niye birine nikah mı basacaksın?

Odağımı deftere vereceğim sırada zil çaldı, yavaşça ayaklanıp eşyalarımı çantama koydum. Şükürler olsun okulu bitirmiştik. Aslında zaten öğlen gelmiştim fakat 3 ders bile sıkıyordu insanı, siz düşünün. Yanımda biten Emir ile göz devirdim, oğlum sen benden kaçan çocuktun nolduuu?

Çantamı sırtıma takıp önüne geçtim ve yürümeye başladım, arkamdan geliyordu. Mert'i gördüğümde gülümsedim ve yanına gittim Arda da Yasemin de yanındaydı.

"Selam! Napıyorsunuz?"

Arda güldü ve enseme vurdu sinirle ona baktığımda Emir yanıma gelip beni yanına çekti.

"Vurma"

Arda göz devirdiğinde bende kolunun altından çıkıp tekrar yanlarına gittim.

"Civciv, sahne almamıza iki gün var biliyorsun çalışma yapmamız lazım. Ne zamana müsaitsin?"

Şöyle bir düşündüm bence aman aman bir çalışmaya gerek yoktu zaten, bir saat falan yapsak yeterli olurdu bizim için. Bugün eve gitsem iyi olurdu yarın çalışma yapabilirdik, bugün eve gidip biraz ders çalışmalıydım çok boşlamıştım.

"Mert bugün değil de yarın çalışırız olur mu?"

Başıyla onayladığında gülümsedim, o da gülümseyerek karşılık verince yürümeye devam ettik.

"Aaa Atakan!"

Yasemin Atakan dediği çocuğun yanına gidip sarıldığında Mert'in kasıldığını hissettim, sanırım kıskanmıştı. Gülerek Mertin yanına gittim.

"Sakin"

Bana göz devirdiğinde Yasemin ondan ayrılıp bize döndü, Atakan dediği çocuk onu kolunun altına aldığında ses çıkarmadı. Çocuğu kısaca inceledim. Kumral kıvırcık saçları vardı, uzun boyluydu heralde 1.90 falandı. Gözleri ela gibiydi gerçekten kıskanılırdı. Ne kadar çok çocuk övdün ya?

İç sesime önem vermeden Yasemin'e döndüm, o da konuşmaya başladı.

"Bu Atakan Çocukluk arkadaşım olur kendisi, bayadır görüşmüyorduk turnuvalara gitmişti"

Mert sakinlediğinde ona döndüm, bizim gibilerdi sanırım? Turnuva demişti sporla ilgileniyordu sanırım bu boyunu açıklardı.

"Ne turnuvası?"

Arda benim yerime sorduğunda onlara döndüm, Atakan elini ensesine atıp gülümsedi.

"O kadar önemli değ-"

Yasemin sinirle omzuna vurunca omzunu tutarak kaşlarını çatıp Yasemin'e baktı, Yasemin onu takmadan saçlarını savurdu. Bu hallerini gülebilirdim çünkü aynı Mert, Arda ve bendik. Üçümüz birbirimize baktığımızda gülümsedik.

"Voleybol turnuvaları vardı, 2. Olup geldiler bir kaç aya yine var."

Şaşkınlıkla gözlerimi açtım, ikinci olmak. Belki mükemmel gözükmeyebilirdi aka turnuvalara gitmişti kim bilir kaç kişiyle oynayıp ikinci olmuştu? Atakan hepimize göz gezdirdi bir süre Mert'in üzerinde oyalanıp Yasemin'e baktı.

"Bu mu sevgilin?"

Mert sinirle çocuğa baktığında Mert'in ondan kısa olduğunu gördüm. Mert.. Mert 1.85 idi... Bu çocukla yan yana gelirsem büyük ihtimalle görmez beni. 1.70'im halbuki?

"Evet Atakan bu Mert, gerçekten mükemmel biridir tanısan bütün grubu çok seversin"

Gülümsedim, grubumuza yeni katılan bu dört kişiye yavaş yavaşa alışıyordum. Telefonum titrediğinde arka cebimden telefonu çıkardım bilinmeyen kişidendi. Bilmediğim için soru işareti olarak kaydetmiştim. Çok akıllıyım...

? : Gerçekten sizi beklerken ağaç oldum kim bu yeni gelen?

? : Yani istemezsen söyleme tabi

? : Ama iste bence

Eflin : Yasemin'in arkadaşıymış. Çok tatlılar

? : Şu Aytaç niye sana bakıp duruyor?

Mesaj ile kaşlarım önce çatıldı sonra arkama döndüm, gerçekten de bakıyordu. Ona bakmama rağmen istifini bozmamış bir süre bakıp Pars ile konuşmaya dönmüştü, arsızdı bu çocuk.

? : Bakışın diye söylememiştim?

? : Keşke bu grubun arasında olsam

Eflin : Şu anda karşıma çıkarsan seni gruba alırım.

———————•————————

Selamlar yeniden!
Zorla bölüm yazmaya çalıştım anca bitti.
Çok hastayım Corona değilim ama kötüyüm
Sınavlar da var yazamıyorum kolay kolay
Bu sinirimi bozuyor!
Neyse umarım beğenirsiniz

• Mert ile Yasemin ikilisini seviyor musunuz?

• Mert'i sevmediniz gibi neden?

• Atalay ne alaka?

• Anonim kim peki?

• Emir'i sizce affetmeli mi?

Eflin || Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin