1.5

5.2K 715 708
                                    

"Felix, Changbin hyungu seviyormuş!"

"Felix, Changbin hyungu mu seviyormuş!"

"Öyleymiş! Felix, bizimkine aşıkmış!"

"Ney! Ananı gö-"

Jisung kafama patlattı. "Gebertirim oğlum seni. Konuya odaklan lan, Felix! Felix! Felix'in sevdiği erkek Changbin hyungmuş!"

Sanki bir anda yediğim tokatla kocaman bir aydınlanma yaşarken şokla ellerime ağzıma bastırarak yunus çığlığımı attım. Felix! Lan bizim Melek felix odun hyungumuzu mu seviyormuş!

Siktir

Bu nasıl bir bahtsız bedevilikti aq, bu çocuğun hayatta hiç yüzü gülmeyecek miydi lan

Benim takıldığım şeylerin aksine "Olamaz!" diye bağırdığım anda Jisung da aynı çığlığı attı. "Olamaz!" dedi benim gibi. "Oğlum, bir erkek bir erkeği nasıl sevebilir? O gün bize 'ben seviyorum' dediğinde şaka yapıyor sanmıştım. Gerçekmiş!"

Kaşlarımı çattım. Ben buna çakarım amına koyayım

"Ne var lan?" dedim anında tavrımı gösterirken. "Ha bir kızı sevmiş ha bir erkeği ne olacak? Neden garip geliyor bu kadar?"

Bu tavrımı beklemeyen sincap da benim gibi kaşlarını çattı. "Sen kimsin?" deyip kafama bir kez daha patlatmış ben ise karşılığında onu itmiştim küfür ederek. Bugün kendi kendime boş beleş saray bahçesinde dolaşırken hışımla ilerleyen Changbin hyungu görmüş dalga geçmek için yanına gidecektim ki aynı telaşla yanıma gelen Jisung beni kolumdan çektiği gibi odamıza getirmişti.

Şerefsizin evladı diye boşuna demiyorum, haberler çocuğun ayağına geliyordu aq

Felix ve Changbin hyung, Felix'in duygularını anlattığı kağıtları tartışırken duymuş Changbin hyung ise 'böyle bir şey doğru değil' diyerek tabiri caizse Felix'i orada göt gibi bırakıp gelmişti.

Mal

Püf, Hyunjin... Talimdeydi o da

Aklım - dan sanki çıkıyormuş gibi - yine ona giderken Jisung odaya giren Seungmin'i hedef alarak "Seungmin'im!" diyerek onun üstüne atladı bu sefer. "Seungmin, biliyor musun Felix Changbin hyungu seviyormuş! Hem de böyle arkadaş olarak değil bildiğin aşk!"

"Dur bir Jisung ya," diyerek silkelendi Seungmin şaşkınlıkla. Bizim aksimize çığlık atmayarak insanlığını kanıtlamıştı yine. "Neler oluyor, anlatın. Anlamadım, sizi öyle görünce bir bahane bulup anca gelebildim."

Kendimi yere atarak ağzıma bir parça üzüm attım. "Felix'in sevdiği bir erkek vardı tamam mı?" dedim rahat rahat. "O kişi Changbin hyungmuş amına koyayım, Changbin hyung da bugün Felix'in birkaç kağıdını yakalamış öğrenmiş kavga etmişler işte doğru bir şey değildir falan filan diye."

İç çektim. Lan bunların ayağına her şey geliyordu, ben bir bilgiyi öğrenmek için bir ay uğraşıyordum adam şans eseri çocuğun duygularını döktüğü kağıdı buluyordu, bu hayatın zavallı kulu muyum neyim

Seungmin bize baktı. "Ne demeliyim ben şimdi buna?"

"Şaşırmadın mı?" diye ilk tepkiyi verem Jisung oldu. "Nasıl şaşırmazsın ya, hayır kabul etmiyorum. Şimdi düşünüyorum bir de bunlar nasıl evlenecek nasıl sevi-"

"Acilen sikilmelisin kanka." deyip uzandığım yerden bacak bacak üstüne attığımda Jisung "Hey!" diye çığlık atarak üstüme kendini atmış, bunu beklemediğim için acıyla bağırmıştım."Öldürürüm oğlum seni!" deyip boğazına sarıldım hızla, onu yatağa devirdim. "Öldürürüm seni, ciğerlerim çıktı puşt!"

the kingdom love, hyunin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin