Arkadaşlar kitap mpreg değil sakindöxşdöxisçx
Sadece daha önce hiçbir tarih konulu ficde görmediğim bir şeyi yapmak istedim, ondan dolayı Seungminlerin sahnesinde o detay var
***
Akşamın bilmem kaçı, gelmişiz kütüphaneye. İçimden söve söve yanımdaki birkaç prensesin yardımcıları ile yürürken beni beğenmeyen Sayın Çin Prensesi "Muhafızınız böyle mi hep?" diye sormuş, anan diye cevap veremeden Hyunjin "Evet," deyip onaylamıştı. "Ben bir Prens'im ve kişisel muhafızımda her daim yanımda olmalı."
Canım
Yerim seni
Gözleri bana dönen prensese karşı kesinlikle yapmacık bir şekilde gülümsediğimde bir şey demeden önüne dönmüş, kitap raflarının arasında dolanmaya devam etmişti.
Anan var anan raflarda
Ona bak
"Ya sabır," deyince hemen dibimde olan birkaç cariyenin gözleri bana dönmüştü. Onlara bir şey demeden saçımı kaşırken ileride prensesin yanında duran Hyunjin çatık kaşlarla bir bana bir de yanımdaki kızlara bakmıştı.
Aynı bakışları ben de prensese atarken " u kitabı verebilir misiniz acaba?" deyip üst raflardan bir yeri işaret etmişti.
YA SENİN BOYUN YETMİYOR O KİTABI NEREDEN GÖRDÜN AQ
Hyunjin iç çekti. "Elbette Majesteleri."
Uzanıp raftan kitabı aldığı zaman prenses hülyalı hülyalı onu izlemiş bense yanımdaki masaya yaslanarak kollarımı gövdemde birleştirmiştim.
Sanki çok okuyabilecekmiş gibi eline kitabı aldığında güldüm. Az biraz korecesi ile zar zor diyalog kuruyordu, kalın kitabı nasıl okuyacaktı merak ediyordum.
Yaklaşık bir saattir burada geziyorduk ve Hyunjin'in bakışlarına bakılırsa birazdan kendini yere atacak gibiydi.
"Bir kız arkadaşınız var mı Majesteleri?"
Anan
Elimle çenemi kaşıdım
BEN BUNU YOLARIM
"Hayır yok."
"Sevindim," deyip sırıttı. "Majestelerinin bir kız arkadaşı olması beni üzerdi."
Bayağı da açık sözlü
Biz de anca uzaktan sevelim amk
Kız gözümün önünde depar atıyor
Hyunjin'in şaşkın bakışları da prensese dönerken "Prenses Fei," deyip bir anda ciddileşmişti. "Üzgünüm ama birkaç keredir yaptığınız teklifleri geri çevirmek zorunda kalacağım. Keza fazlası ile sadık olduğum biri var."
Yanımdakilerle beraber bir anda şokla onlara bakarken Hyunjin'in bunu kurtulmak için mi yaptığını yoksa cidden biri mi var diye düşünmeden edemiyordum.
Boşluğa düşmüş bir şekilde onlara bakarken reddedilmesi ile prenses kafasını sallamış, "Pekala," deyip elbisesini tutmuştu. "Öyleyse gitsem iyi olacak, bunu sormak için kütüphanede gezmek istemiştim."
Yanındaki hizmetliler ile beraber "İyi geceler Majesteleri," dediği zaman Hyunjin de kibarca gülümseyip "İyi geceler Prenses Fei," demiş ve hafifçe önünde eğilmişti.
Prenses kütüphaneden çıktığı gibi sadece ikimiz kalırken Hyunjin uzanarak kapıyı kapattı ve dibimdeki masadan bir sandalye ile mürekkebi önüne çekti.
"Gelsene," deyip beni de yanına çağırınca yanındaki sandalyeye oturdum. "Cidden, biri mi var?"
Sorumla beraber "Ha, o mu?" deyip güldü. "Sadece kurtulmak için dedim. Yoksa bırakacak gibi değildi."