2.2

6.2K 703 830
                                    

Selam döxsçxşaöx

Nasılsınız

Mutluyum bilmiyorum, bölüm çok güzel geldi, bana bakmayınsöxşaşsğp

***

Günaydın dünya.

Bugün çok güzel evet.

Klasik başlıyoruz, şahsi olarak.

Saatin kaç olduğunu bilmeden, sadece güneş olmasından dolayı sabah olduğuna kanaat getirmiştim, gözlerimi araladığımda küfür etmek yerine gülümseyerek yanımda hala uyuyan Hyunjin'e diktim gözlerimi.

Başta korkmuştum ama geceyi düşündükçe... Fena oluyordum.

Onun göğsünde yatmak çok cazipti ama elimi yüzümü yıkamam lazımdı, kenarda ki tişörtüme uzanıp onu giymek için uzandığım yerden doğrulmuştum ki götümde hissettiğim sızı ile bir anda bağırdım.

SİKTİR, SİKTİR, SİKTİR

BU

İMDAT

"Ah!" deyip elimi kalçama attığım gibi bütün keyfim bozulurken bağırmamla uyanan Hyunjin "Jeongin," diyerek bana bakmıştı ki inledim. "Canım yanıyor."

Kaşlarını kaldırdı. "Im... Ne yapabilirim?"

Elimi salladım. "Boşver."

Zorlukla ayağa kalktığımda o da oturduğu yerden bana bakıyordu, yüzündeki gülüşle beni izlerken "Hyunjin," dedim yutkunup. "Tamam bir şey yapamıyorsun ama gülmesen mi bari, acıya saygı hani."

Kalçamı ovuştura ovuştura odanın diğer ucuna gidip aldığım tişörtü başka bir tişörtle değiştirirken üzerime geçirmiş sonra da kapıyı açıp dışarıya bakmıştım. Geceden zaten üstümüzü temiz kıyafetlerle değiştirmiştik ama sıcak olduğu için sadece ikimizin de üstü çıplaktı.

Bahçedeki suyla elimi ve yüzümü yıkayıp geri döndüğüm zaman Hyunjin de ayağa kalkıp eve girdiğim zaman "Dur sen," deyip dikkatlice bacaklarımdan tutup beni oturtmuştu.

Dizlerimi kendime doğru çekip başımı kaldırdım ve ona baktım. "Çok acıyor."

Halime gülüp eğilerek benimle aynı hizaya geldi. "Geçecek bebeğim."

Uzanıp hızlıca dudaklarımdan öptüğünde "Kapı açık!" demiştim ki kapıya baktı. "Evinizi gözetleyen sapıklar olmadığına eminim."

Omuzuna vurdum. "Dikkatli ol."

"Sen bana güven." deyip o benim aksime omzumu okşadı. "Hiçbir şey olmayacak. Merak etme."

Çenemi dizime yasladım. "Seungmin, senin tek lafınla tav olup, her şeyi kabul ettiğimi bilseydi ağlardı."

Hyunjin bu sözle gülerken "Onun etkisi ve benim etkim," deyip göz kırpmış ardından da kapının eşiğine bıraktığım suyla beraber yüzünü yıkamıştı.

Tabii ki onun etkisi farklıydı

Arkasından kendimi tutamadan gülerken yüzünü yıkadıktan sonra doğrulup kapıyı kapattı ve yanıma doğru gelerek benim gibi sırtını duvara yaslayıp yere çöktü. Birbirimize bakarken birkaç dakika konuşmadık, yüzünü izledim biraz, sonra vücudunu, tişörtünün içine doğru inen minik ve pek belli olmayan kızarıklıkları.

"Saraya gel benimle." dediğinde konuşmama izin vermeden devam etti. "Orası sen olunca sadece çekilecek bir hal alıyor. Kral ya da Kraliçe kimse umurumda değil, abim, Felix, birkaç muhafız bozuntusu ve sen işte."

Jisunglara karşı öyle demesi beni güldürürken elimi uzatarak yanağını okşadım rahatça. "Her şey hala gerçek değil gibi," dedim cidden de öyle hisettiğim için. "Buradasın, beni seviyorsun, seni seviyorum, hiç korkmadan sana dokunuyorum, tüm her şey çok güzel."

the kingdom love, hyunin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin