Září pomalu přejde v mnohem studenější a sychravější říjen. Kolem bradavického hradu se čím dál častěji objevují ranní lezavé mlhy, obzvlášť nepříjemné pokud musíte zrovna ráno na bylinkářství. A právě tam dnes Lucy musí. Zatím ale sedí v teple a suchu Velké síně.
„Podívej." Regulus Black přistrčí po stole své přítelkyni dnešní výtisk Denního věštce otevřený na jedné z posledních stran. Lucy si stránku prohlédne. Na první pohled nevidí nic zajímavého. Už už se chce chlapce zeptat, na co se má podívat, když Regulus prstem ukáže na krátký článek v horním rohu stránky. Lucy si ho rychle přečte. Poté střelí zrakem k mladému Blackovi. Střetnou se pohledy.
„Co s tím?"
„Už o něm psali," vysvětlí dívce Regulus.
„Kdy?"
„To nevím," přizná chlapec.
„A co psali?" Lucy zkrabatí čelo soustředěním. To jméno si vůbec nevybavuje.
„To teď taky úplně přesně nevím."
Lucy pozdvihne obočí.
„Chápu, že toho moc nevím, ale určitě to mělo něco společného s..." Regulus se odmlčí a rozhlédne se po Velké síni, jestli je nikdo neposlouchá.
„Myslíš jako...?" Lucy otázku také nedokončí, ale kývne hlavou k chlapcově levé ruce. Ví, že chlapec pochopí, na co se ptá.
Regulus přikývne a podívá se někam za dívku. „Myslím, že jo. Řekneme si to večer."
Lucy se otočí směrem, kterým se Regulus dívá. Jdou k nim dvojčata.
„Jdete ke skleníkům?" zeptá se Amycus Carrow.
Regulus přikývne. Potom sbalí dnešní výtisk Denního věštce a společně s Lucy se oba začnou zvedat ze svých míst.
„Co vlastně máme dneska dělat?"
***
„Tady to je!" vykřikne Regulus. Lucy se přestane probírat svojí hromádkou pergamenů a novinových výstřižků a nakloní se nad výstřižek, který jí Regulus ukazuje.
Podivné zmizení Ethana Davise
Bystrozor Ethan Davis se dle slov své manželky včera v ranních hodinách vydal jako každý jiný den do práce. Tam už ale podle svého nadřízeného nedorazil. Žádná ze skutečností zatím nijak nenasvědčuje tomu, že by se stal bystrozor obětí nějakého trestného činu. Ovšem skutečnost, že jinak vždy dochvilný a spolehlivý kouzelník najednou bez jakéhokoli vysvětlení nedorazí do práce a nevrátí se ani domů, je značně podezřelá. O dalších nových skutečnostech v případě Ethana Davise vás budeme v průběhu vyšetřování informovat.
Lucy dočte článek a podívá se na Reguluse.
„Počkej, myslíš, že to je vážně..." Čarodějka ukáže na výtisk dnešních novin, který leží na konferenčním stolku.
Regulus přikývne. „Jo, určitě je to on."
Lucy se zvedne ze země a dojde ke konferenčnímu stolku, odkud sebere dnešní výtisk Denního věštce. Poté se vrátí zpět na své místo. Otevře noviny na jedné z posledních stran a znovu si přečte krátký článek, který už četla ráno.
Ethan Davis zvolen šéfem bystrozorů
Novým vedoucím Ústředí bystrozorů britského Ministerstva kouzel byl zvolen zkušený bystrozor Ethan Davis. Rozhovor a další podrobnosti již zítra v Denním věštci.
ČTEŠ
Zmijozelská srdce /HP ff/
ФанфикMyslíte, že existuje nějaký racionální důvod, proč Severus Snape nenáviděl Remuse Lupina, ačkoli ho tento Nebelvír nikdy osobně nešikanoval? A co třeba důvod, proč Regulus Black, zprvu hrdý Smrtijed, nakonec zradil tolik obdivovaného Pána zla? Co k...