Po pár dnech, když se Kate ráno vzbudila, hned měla úsměv na tváři. V ten den byl totiž Halloween. Její nejoblíbenější svátek hned po Vánocích. Milovala všechno, co se Halloweenu týče. Tu atmosféru, dýně i všelijaké ozdoby. Samozřejmě na tento den byla plně vybavena. Její byt byl skoro celý oranžový a všude měla samé dýně, lebky a ostatní pro strašidelné věci. Kostým už měla také, jelikož každý rok se svými přáteli chodí na tématické párty, takže kostým nesmí nikdy chybět. Letos se s Bradem dohodli, že půjdou za Jokera a Harley Quinn, takže se Kate těšila.
„Dneska bychom měli zkusit oživit tě,“ prohodila Kate mezi tím, co uklízela.
„Nejdeš dneska ven?“ připomněl Alex Kate její dnešní plány. To však nebylo nutné. Kate si tohle moc dobře pamatovala.
„Jdu, ale až přijdu, bude ideální čas na to, abychom to zkusili. Je Halloween, bude pozdě. Jak říkám. Ideální,“ vysvětlila Kate a pokračovala ve svém úklidu. Byla z toho stále nervózní. Chtěla už vědět, jestli to vyjde nebo ne.
„Já s tím problém nemám,“ souhlasil Alex a Kate se otočila jeho směrem.
„Takže to dneska uděláme?“ zeptala se Kate, aby jistě věděla, jestli s tím má na dnešek počítat nebo ne.
„Jo,“ odpověděl lehce nejistě Alex a pousmál se. To ale Kate vidět nemohla. Sama se ale usmála též a to Alexovi dodalo jistotu.
___
„Ty jdeš za Harley Quinn?“ uhodl Alex po několika pokusech hádání, když si Kate dodělala svůj make-up.
„Wow, gratuluju,“ řekla Kate ironicky a zatleskala mu. Byla si jistá, že to je jasné už tak dvacet minut a myslela si, že si z ní Alex dělá akorát srandu.
„Hádám, že Brad půjde za Jokera,“ řekl Alex a uchechtl se nad tou představou. Všechny tyhle vztahové záležitosti mu připadaly laciné a ohrané. Neměl to moc rád.
„Je na tom něco špatného?“ zeptala se Kate se zvednutým obočím. Nechápala, co proti tomu Alex má.
„Jasně, že ne,“ odpověděl rychle, ale s tónem, který jasně říkal, že to nemyslí vážně, a tak se Kate zeptala znovu.
„Fajn. Je to ohraný. Nemyslím jen tohle. Všechny ty věci, co páry dělají, nemám úplně v lásce,“ přiznal Alex a Kate se podívala nechápavě jeho směrem.
„Tys neměl vztah, když jsi žil?“ zeptala se Kate, jelikož podle toho, co říkal, to tak nevypadalo.
„Právě že měl,“ odpověděl Alex a nad vzpomínkou na onen vztah se zasmál.
„Tak to bys měl vědět, že všechny tyhle věci lidi dělají z lásky,“ snažila se bránit Kate a založila si ruce na hrudi. Měla ráda tyhle stereotypy. Měla ráda romantické večeře a všechny tyhle ohrané situace.
„Dělají to jen proto, že se to ve vztahu má dělat,“ argumentoval Alex a prsty naznačil uvozovky, které však Kate nemohla vidět.
„Ale prosimtě,“ ukončila Kate tuto konverzaci a mávla nad tím rukou. Alex se nad tím zasmál a následoval ji do pokoje. Tam si Kate připravila své oblečení a řekla Alexovi, aby šel ven, protože se musela převléknout. Za chvíli ji měl vyzvednout Brad, takže si musela pospíšit.
ČTEŠ
Alexander
FantasyCo se stane, když se lidská bytost zamiluje do nadpřirozené bytosti? 1. 9. 2021 - 8. 10. 2022