vztahy

248 14 6
                                    

„To byl Dustyn,“ oznámila Kate Alexovi, když mobil odložila, „byl to omyl.“

Chvíli se na sebe dívali, ale do vteřiny se oba začali smát. Přišlo jim vtipné, jak ironické to bylo. Svou roli v tom samozřejmě odehrály i hormony.

___

„Za chvíli budu zpátky,“ oznámila Kate Steveovi, který před chvílí dorazil do své práce. Ten přikývl a tak Kate mohla vyrazit do banky, kde si měla v plánu vzít půjčku. Se svým nájemníkem byla totiž už dohodnuta, že pokud přinese více peněz, byt jí prodá. Sice si Kate nebyla jistá, jestli to všechno zvládne, ale o Alexe přijít nemohla. Ne po tom, co včera zjistila, že k němu chová nějaké city.

Uběhla nějaká chvíle a Kate se vracela do práce s velkým úsměvem na tváři. Všechno šlo dle jejich plánů a z toho měla radost. Půjčka jí vyšla a tak mohla byt odkoupit. Ještě v ten den si zařídila schůzku se svým nájemníkem. Byli domluveni, že přijde do Kateiny kavárny v čas, kdy bude zavírat. To se tak i stalo.

„Proč tak usilujete o ten byt?“ zeptal se Kate, když si k němu přisedla a dala před něj horkou kávu.

„Přirostl mi k srdci,“ odpověděla Kate se sladkým úsměvem a snažila se být co nejvíce milá, aby jí to vyšlo.

„Nevěřím vám,“ řekl muž a více se zadíval na Kate. Něco se mu na tom nezdálo.

„To musíte mít důvod, abyste si vzal nechutně velkou sumu za jeden byt?“ zeptala se Kate a lokty se zapřela o stůl. Doufala, že jí tahle taktika vyjde a on se už nebude na nic ptát. Neměla totiž důvod, který by zrovna mohla říkat komukoli.
Muž naproti ní se zasmál, přikývl a dodal: „V tom máte pravdu.“

Nad tím se Kate pousmála a poté se už jen dohodli, kdy se předání peněz a bytu bude konat.

___

Právě Kate došla ke svým přátelům a všechny pozdravila. Svého přítele políbila a posadila se vedle něho. Právě se všichni nacházeli u Dustyna doma a měli v plánu spolu strávit aspoň trochu času.

„Kde je Sarah?“ zeptala se Kate Melissy, jelikož si myslela, že tu bude také.

„No,“ začala Melissa a podívala se na své přátele, „my se rozešly,“ řekla a Kate překvapeně otevřela pusu. Všichni ostatní to totiž už věděli.

„Kdy se to stalo?“ zeptala se stále překvapená Kate. Mrzelo ji, že tu pro svou kamarádku nebyla, když to potřebovala.

„Před týdnem,“ odpověděla Melissa s lehkým úsměvem. Když se Kate zeptala, proč se rozešly, Melissa odpověděla popravdě. Už k sobě necítily to, co předtím a navíc to Melissu táhlo k někomu jinému.

„Ty chodíš s někým jiným?“ zeptala se Kate a divila se, kolik toho propásla.
Melissa neodpověděla. Jen se podívala na osobu vedle sebe a usmála se.

„Vy jste spolu?“ vydala ze sebe nadšeně Kate a až teď si všimla, jak se všichni baví nad její nevědomostí.

„Nemusíš být tak moc překvapená,“ řekla Megan se smíchem a ruku dala okolo své přítelkyně. Kate se nemohla přestat usmívat. Byla za své nejlepší kamarádky ráda.

„Přeju ti hodně štěstí, abys vydržela to její věčný stěžování si na všechno,“ popřála Kate směrem k Megan a všichni se začali smát. Melissa měla své mouchy, jako každý jiný člověk, ale Megan ji milovala se všemi mouchami, co měla.

„A co vy dva? Něco nového ve vašem milostném životě?“ zeptala se Kate Brooklyna a Dustyna a usmívala se od ucha k uchu. Společné chvíle se svými přáteli milovala.

„Žádná změna,“ odpověděl neutrálně Dustyn a Brooklyn se zasmál.

„Já jsem spokojený,“ odpověděl jednoduše Brook a zamyslel se.

„Nemusím poslouchat písničky někoho jinýho, nemusím poslouchat kecy někoho jinýho, nemusím se s nikým o nic dělit,“ pokračoval a dodal: „Nic víc si přát nemůžu.“

Všichni se nad jeho odpovědí zasmáli, ale Kate věděla, že by Brooklyn nějaký vztah chtěl. Jednou se jí totiž svěřil, když měl trochu upito. Brooklyn totiž před několika měsíci holku měl, ale ta ho bohužel podvedla a on od té doby tvrdí, že vztahy jsou blbost.

___

„Neměli bychom si promluvit?“ zeptala se Kate Alexe. Před nějakou chvílí totiž dorazila domů a mezi ní a Alexem panovalo do této chvíle ticho.

„Chceš si promluvit?“ zeptal se Alex a Kate se zasmála. Čekala, že teď převezme mluvení on.

„No,“ odmlčela se, „to, co se včera odehrálo,“ řekla Kate a opět se odmlčela, jelikož nevěděla, jak pokračovat. Nevěděla, jak se zeptat, jestli mezi nimi něco je. Nedokázala se po včerejšku ani podívat směrem, kde Alex byl. Po včerejšku si byla jistá tím, že jen kamarádi nejsou.

„První říkáš, že se mnou nic nechceš mít, protože mám přítele, a pak uděláš to, co jsi udělal pár minut po tom, co můj přítel odejde. Nechápu to,“ řekla Kate a svůj zrak přemístila na náramek, který měl Alex na ruce. Alex zvedl svůj pohled ke Kate a vzpomněl si na včerejšek. Vstal ze židle a přemístil se ke Kate.

„Až teď jsem zjistil, že je to idiot,“ odpověděl Alex jednoduše a díval se Kate do očí. Ta se na něj dívala nechápavě. Nevěděla, kam tím míří. Nevěděla, co teď bude. Její srdce ji táhlo k Alexovi, hlava však říkala, že to není dobrý nápad.

„Co teď bude?“ zeptala se opatrně Kate a dívala se před sebe.

„Co chceš, aby bylo?“ zeptal se Alex s pohledem upřeným na Kate a lehce se k ní nahl. Rukama se opíral o stůl a Kate mohla cítit jeho blízkou přítomnost.

„Chci být s tebou,“ vydala ze sebe Kate tiše a nejistě, jelikož se bála reakce. Sama byla překvapená, že to řekla, ale už delší dobu to věděla. Až teď si to však přiznala a věděla, že by s Bradem stejně už být po tomhle nemohla. Cítila by se, jakoby ho podvedla a to nechtěla.

„Jsem duch, nemůžu ti dát to, co by mohl někdo jiný,“ odvětil jí na to Alex a díval se jí do očí. Sice chtěl být s Kate, ale bál se, že ji zklame. Bál se toho, že jí nebude moct dát všechno, co si zaslouží. I přes to všechno by to v tuto chvíli risknul.

„S tebou se cítím více naživu než s kýmkoli jiným,“ řekla Kate a odmlčela se, „nic víc mi už dát nemůžeš.“

Alexovi se nevědomě zvedly koutky úst do úsměvu. I když nevěděl, jak to bude fungovat, byl připravený pro Kate udělat cokoli.

Kate se zvedla ze židle a svými prsty se dotkla Alexovo ruky. Celá se třásla, ale měla úsměv na tváři a cítila se šťastně.

„Slibuju, že ti nikdy neublížím,“ slíbil Alex Kate a ten slib také dodržel.

___

Dnes jsem se rozhodla, že vydám dvě části, jelikož nevydávám nějak často. Doufám tedy, že Vás to potěšilo😄🖤

x moon x

Alexander Kde žijí příběhy. Začni objevovat