Když se byt prohlédl skrz na skrz a nikdo nic nenašel, začala mít Kate větší a větší obavy.
„Možná to bylo jen nějaké menší zemětřesení,“ chtěla najít nějaké rozumné vysvětlení Mel. Kate věděla, že to zemětřesení nebylo, když to slyšela jen ona, ale nehodlala o tom mluvit. Věděla, že jí nikdy věřit nebudou, když jim řekne, že má v bytu nadpřirozenou bytost. Teď už si tím byla více jistá, než byla včera.
___
Kate s Megan, kterou Kate přesvědčila, aby dnes zůstala spát u ní, se chystaly už jít do postele a pustit si jen nějaký film, u kterého by obě mohly usnout. Kate byla ráda, že s ní Megan zůstala, protože moc nepřemýšlela nad tím, co se jí děje a cítila se více v bezpečí.
„Dojdu pro ten popcorn,“ oznámila Kate Megan, která už seděla v posteli a hledala film na notebooku. Ta jí na to jen nezaujatě přikývla, a tak Kate odešla do vedlejší místnosti, aby přinesla zmíněný popcorn. Když už se chtěla vrátit do pokoje za Megan, slyšela divný zvuk za sebou. Pomalu se otočila, ale nic neviděla, a tak chtěla pokračovat v cestě do pokoje. V tom ale slyšela opět ten divný zvuk, a tak se znovu otočila a tentokrát už viděla vznášející se plastovou misku. Kate leknutím zaječela a pustila misku s popcornem na zem, který se rozsypal všude po místnosti. Megan vystrašeně přiběhla za Kate, aby zjistila, co se stalo, ale to už se miska dávno nevznášela.
„Co je?“ zeptala se lehce naštvaně Megan, jelikož neviděla nic, z čeho by měla Kate ječet.
„T-ta miska,“ řekla rozklepaným hlasem Kate a ukázala na misku, která byla položena na lince, „vznášela se.“
„Kate,“ povzdechla si Megan unaveně, „nic jako nadpřirozeno neexistuje a ty by sis měla jít radši lehnout.“
Megan pomohla Kate do postele a poté uklidila ten rozsypaný popcorn. Kate nic nenamítala, jelikož věděla, že to nemá cenu. Megan by nikdy nevěřila na nadpřirozeno, a tak byla jen ticho a snažila se vstřebat to, co před chvílí viděla. Nedokázala si vysvětlit, proč se jí tohle všechno děje, a proč to nikdo jiný, kromě jí samotné, nikdy nevidí.
„Proč mi tohle děláš?“ zeptala se Kate zoufale do vzduchu a nechala slzu, která se jí vyronila z oka, volně téct. Byla už unavená z toho všeho, co se jí v těchto dnech stalo. Byla unavená z toho, že to nedokáže nikomu dokázat, a že jí nikdo nevěří. Sama nevěděla, co má dělat.
___
Když Kate slyšela, jak Megan vstává z postele, hned otevřela oči. V noci neměla moc hluboký spánek a moc se nevyspala, takže slyšela úplně všechno.
„Jak jsi se vyspala?“ zeptala se Megan, když si všimla, že je Kate vzhůru a jemně se na ni usmála.
„Dobře,“ zalhala Kate a vstala z postele. Měla v plánu odejít z bytu s Megan, jelikož tam nechtěla být sama ani vteřinu, takže šla do práce dřív a dala si tam rovnou kávu, kterou doma už nestihla.
„Dlouhá noc?“ zeptala se Kate její kolegyně, která právě dorazila do práce. Kate se na ni jen unaveně podívala a pousmála se. Nemusela jí na to odpovídat, jelikož její obličej odpověděl za ni. Měla velké kruhy pod očima a vypadala, že každou chvíli usne. Za půl hodiny však začali chodit první zákazníci a Kate musela nasadit úsměv a nemyslet na to, že by si nejradši zalezla do postele a prospala celý den. Navíc nemohla přestat myslet na to, co se včera stalo. Pomalu si začínala myslet, že má halucinace.
___
Po práci Kate navštívila Brada, aby nemusela být sama v bytě, a opět mu řekla, co se jí včera stalo, protože Bradovi říkala všechno. Ten se samozřejmě snažil najít logické vysvětlení, a tak to nechala Kate být.
„Píše mi Dustyn, že je dneska nějaká párty,“ oznámil Brad Kate, když vzal do ruky mobil. Kate si hned představila svého černovlasého kamaráda, jak už se chystá na večerní párty a pousmála se. Dustyn není moc velký extrovert a o párty své kamarády spíš informuje Brook.
Na dnešní večer mělo všech šest kamarádů plán a za to byla Kate ráda, jelikož věděla, že dnes večer nebude myslet na svůj byt, ani na to, co se v něm děje.
___
„Pij, pij, pij!“ křičeli snad všichni, kteří zrovna nespali na zemi a nebo neměli pohlavní styk v horních pokojích. Brad byl vzhůru nohama, za které ho drželi dva kluci, a pil nějaké pivo. Jeho ostatní kamarádi ho povzbuzovali a smáli se. Všichni se měli dobře. Možná tomu trochu dopomáhal alkohol, ale to nikomu v danou chvíli nevadilo.
Kate si šla zrovna pro nový alkoholický nápoj, když si vzpomněla na svůj nový byt, na který neměla zrovna nejlepší vzpomínky. Hned do sebe hodila jednoho panáka a zapila to záhadným alkoholickým nápojem. Hned na byt zapomněla a začala si opět užívat večer se svými přáteli.
___
„Lidi,“ zařval najednou Brook, „pojďte všichni sem!“
Přišlo jen pár lidí, ale to nikomu nevadilo a Brook oznámil, že se bude hrát flaška. Ano, je to klišé, ale všem to znělo jako dobrý nápad, jelikož byli všichni opilý.
Brook roztočil flašku a dopadlo to na Brada. Zazněla ta známá věta, Brad si na popud ostatních vybral úkol a Brook mu dal jen nějaký na rozjezd. O pár minut později už se toho nikdo nebál a už se ani neptalo na úkol nebo pravdu. Rovnou se dávaly úkoly nehledě na to, co chce ta daná osoba.
„Musíš políbit Brooklyna,“ řekla Megan, když flaška padla na Melissu. Všichni se začali smát a povzbuzovat ji. Ona se na Megan ale jen znechuceně podívala. Všichni věděli, že je Melissa lesba a Megan obzvlášť, jelikož spolu měli menší románek před dvěma lety. Megan by sice nevadilo políbit i kluka, jelikož je bisexuálka, ale Melissa z toho nebyla zrovna dvakrát nadšená.
„Tak dělej!“ zakřičel nějaký kluk, který seděl v kruhu a Melissa se zhluboka nadechla. Brooklyn se nemohl přestat smát. Strašně si to užíval, protože věděl, že by se tohle nikdy v reálném životě nestalo.
Melissa zavřela oči a políbila ho. Bylo to pro ni nechutné už z toho důvodu, že se znali několik let.
Všichni začali pištět a Melissa se po dvou sekundách rychle odtáhla.„Tak tohle bylo poprvé a taky naposled,“ oznámila znechuceně Melissa a snažila se zapomenout na tenhle moment. Kate to všechno jen sledovala s úsměvem od ucha k uchu.
___
Bylo půl čtvrté ráno, když se Kate s Bradem rozhodli jít domů. I když si to Kate neuvědomovala, byla ráda, že ráno nemusí do práce.
„Vy ještě nejdete?“ zeptal se Brad Megan a Brooka, kteří ještě dopíjeli své pití. Dustyn se někam vypařil a Melissa se seznámila s nějakou brunetkou, se kterou si právě vyměňovala sliny.
„Jen najdem Dustyna a půjdeme,“ oznámil Brook a Brad jen chápavě přikývl. Poté už šli ven a nadechli se čerstvého vzduchu. Ani si neuvědomovali, jak hrozný vzduch byl uvnitř.
Tuhle noc Kate strávila u Brada, což jí vyhovovalo nejvíce vzhledem k situaci, která se právě děla v jejím bytu.
___
Co si zatím myslíte o postavách?😃
x moon x
ČTEŠ
Alexander
FantasiCo se stane, když se lidská bytost zamiluje do nadpřirozené bytosti? 1. 9. 2021 - 8. 10. 2022