rozchod

245 13 11
                                    

Další den byla Kate už na cestě za Bradem. Měla v plánu se s ním rozejít, jelikož mu nechtěla ublížit. Byla hrozně nervózní, ale věděla, že to udělat musí.

„Ahoj,“ pozdravili se oba a Brad nechal Kate vejít dovnitř. Byli totiž domluvení, že k němu Kate přijde.

„Musíme si promluvit,“ začala Kate a Brad se lehce lekl toho, co přijde. Neměl rád tyhle konverzace.

Kate to dále neprotahovala. Chtěla to mít rychle za sebou, jelikož jí samé to bylo nepříjemné. Řekla mu, že to mezi nimi už neklape a že už k němu necítí to, co cítila.

„Co mi tím chceš říct?“ zeptal se Brad, i když moc dobře věděl, co tím chce Kate říct.

„Chci se s tebou rozejít,“ vyslovila z úst tu větu Kate a mohla vidět, jak se Bradovo obličej změnil z klidného na naštvaný.

„Je to kvůli tomu jinýmu?“ zeptal se Brad a tak Kate zjistila, že si Brad stále myslí, že ho podvádí. Sice tu byl někdo, ke komu cítila nějaké city, ale o něm Brad vědět nemohl.

„Tohle jsme snad už řešili, ne?“ odpověděla Kate otázkou a vstala ze sedačky, na které doteď seděla.

„Vždyť jsme byli v pohodě!“ řekl Brad naštvaně a také se zvedl ze sedačky.

„Nebyli jsme v pohodě,“ vyvedla ho z omylu Kate a dodala: „Zasloužíš si někoho jiného.“

Opravdu si to myslela. Brad si podle ní zasloužil někoho, kdo je stejně ambiciózní a také někoho, kdo by ho miloval celým srdcem, což Kate nikdy nedokázala.

„Doufám, že mi to někdy odpustíš. Nechci o tebe přijít,“ řekla Kate se sklopenou hlavou. Když Brad nic neříkal, odešla z jeho bytu. Nemohla tam dál zůstat. Mrzelo ji to, ale udělat to musela.

Došla zpátky domů a snažila se zastavit slzy, které se jí draly ven z očí. To se jí ale nepodařilo a Alex si toho hned všiml.

„Asi to nešlo úplně dobře,“ řekl Alex, když Kate viděl zblízka. Opět v hrudi cítil nepříjemný pocit. Pocit bezmoci, jelikož Kate nechtěl vidět smutnou, i když věděl, že to k životu patří.

„Byli jsme spolu dlouho,“ řekla Kate a Alex chápavě přikývl. Kate svého činu nelitovala, ale mrzelo ji, že ublížila jedné ze svých nejbližších osob a bála se, že už se nebudou bavit.

Alex si ji přitáhl do objetí a dlaní ji hladil po zádech. Chtěl, aby se cítila lépe.

„Jak je možný, že když jsem vždycky s Bradem, tak brečím?“ položila Kate řečnickou otázku a zasmála se. Alex se nad tím také zasmál a sám se nad tím na chvíli zamyslel.
Kate se v Alexovo objetí cítila lépe. Cítila se bezpečně a v tu chvíli jí nic nechybělo.

___

Uběhlo pár dní, kdy Kate trávila čas jen v kavárně nebo s Alexem. Dnes ale byl den, kdy jí měl být přenechán byt. Opět se s mužem, co jí byt měl předat, setkala ve své kavárně, jelikož tam dnes byla celý den. Muž ale samozřejmě přišel až po pracovní době.

Všechno šlo hladce, jelikož Kate nabídla větší sumu než předchozí zájemce. Nájemník tedy neměl žádné otázky a jen se podepsaly všechny potřebné papíry. Poté se Kate už vracela s obrovským úsměvem domů za Alexem.

„Mám skvělou zprávu!“ zakřičela Kate, když vešla do bytu. Nemohla se dočkat, až to poví Alexovi, který vůbec nic netušil. Hned na to Kate mohla vidět náramek, který zrovna mířil k ní.

„Jakou?“ zeptal se Alex a díval se na dívku před sebou, která měla na tváři úsměv.

„Vyřešila jsem problém se stěhováním,“ odpověděla Kate a ukázala mu papír, který vše dokazoval.

„Co?“ řekl Alex nechápavě a vzal si papír do ruky. Začal si to číst.

„Tys koupila tenhle byt?“ zeptal se nevěřícně a podíval se na Kate. Ta jen šťastně kývla hlavou na souhlas.

„Vždyť jsme ti říkal, abys to nedělala,“ řekl Alex klidným hlasem a nemohl uvěřit, že to Kate opravdu udělala. Byl rád, ale zároveň ho mrzelo, že to udělala kvůli němu.

„Ty jsi blázen,“ dodal Alex a objal Kate. Ta mu objetí věnovala také. Byli šťastní, jelikož už je nemohl nikdo rozdělit.

„Teď už nemusím nikam,“ řekla Kate a po celém těle cítila pocit štěstí. Sice si předtím myslela, že nezůstane celý život v tomhle bytě, ale v tuto chvíli by tu klidně zůstala. Už jí ta představa vůbec nevadila.

Když se od sebe odtáhli, šla Kate zapnout rádio. Zrovna tam hrála pisnicka This is the day. Alex se na Kate podíval s úsměvem a šel blíž k ní.
Chytl ji za ruku a šel s ní doprostřed obýváku. Kate s úsměvem spolupracovala. Oba začali tančit do rytmu hudby. Spíše skákali a užívali si přítomnosti toho druhého. Oba se smáli a byli šťastní.
Když písnička přestala hrát, začala hrát další, ale pomalejší. Kate se jemně usmívala a Alex šel k ní se stejným úsměvem. Ruce obmotal kolem jejího pasu a Kate si ruce spojila za jeho krkem. Začali se pomalu pohybovat do rytmu hudby a vnímali jen sebe. Nic jiného neřešili. Kate si hlavu opřela o Alexovo hruď a tak k němu mohla být blíž. Alex jí dával víc než jakýkoli jiný živý člověk. Byla s ním šťastná.

___

„Ahoj,“ pozdravila Kate své přátele, ale hned se zarazila, když mezi nimi viděla i Brada. Ten se na ni díval s neutrálním výrazem. Všichni, kromě Brada, ji pozdravili nazpátek a poté utichli. Nastalo trapné ticho, jelikož její přátelé věděli o rozchodu, ale nevěděli, jak se mají chovat v jejich přítomnosti.

„Myslím, že by si tu měl někdo promluvit,“ prolomil ticho Brook a podíval se na Kate i na Brada. Dustyn se začal tiše smát, ale hned se zase ztišil.

„Necháme vás o samotě,“ řekla Megan. Poté všichni, kromě Kate a Brada, vstali a nechali je, aby si promluvili. To Kate nechtěla. Nevěděla, co by měla říct, jelikož měla pocit, že řekla všechno. Navíc jejich přátelé chtěli, aby se dali opět dohromady, ale to Kate nechtěla.

„Nechci o tebe přijít jako o kamaráda,“ začala Kate konverzaci. Myslela to upřímně, ale když se podívala na Brada, nevěděla, jestli to mělo vůbec smysl říkat. Byl stále naštvaný.

„Na to jsi měla myslet dřív,“ odvětil Brad a ironicky se zasmál.

„To se spolu už nemůžeme ani bavit?“ zeptala se Kate a doufala, že jí Brad jednou odpustí.

„Nechci se s tebou bavit,“ řekl Brad a to Kate ranilo. Myslela si, že ji má rád více. Naposled se na něj podívala se slzami v očích a když jí Brad pohled neopětoval, vstala ze židle a odešla. Její kamarádi, kteří seděli na baru a vše sledovali, šli hned k Bradovi a začali se vyptávat. Brad jim však nic neřekl.

___

Tak je tu poslední část tohohle roku😃
Doufám, že jste měli skvělý rok a že ten příští bude ještě lepší!🖤

x moon x

Alexander Kde žijí příběhy. Začni objevovat