Brad se Kate snažil dovolat, ale Kate mu to pokaždé vypla. Nechtěla s ním mluvit. Alex to chápal, ale viděl, jak to Kate trápí a to trápilo jeho.
„Nechceš mu odpustit?“ zeptal se opatrně Alex. Sice nevěděl, jestli to je dobrý nápad a navíc Brada neměl rád, ale myslel si, že by se Kate netrápila.
Kate mu na to gestem hlavy záporně odpověděla a tak to Alex nechal být. Povzdechl si a díval se na Kate, která se dívala do země.Po nějaké chvíli se otevřely dveře a Alex hned pohotově zahodil náramek, aby na to nikdo nepřišel. Kate se hned podívala na dveře, kde právě stál Brad. Kate mu totiž před týdnem dala klíče od svého bytu, takže mohl přijít kdykoli.
„Můžeme si promluvit?“ zeptal se Brad, který stál ve dveřích. Kate si povzdechla a pozvala ho dovnitř. Alex vše sledoval ze židle.
„Chceš mluvit o tom, s kým spím?“ zeptala se hned uraženě Kate, když zavřela dveře. Brad se na ni podíval a ironicky se zasmál.
„Chtěl jsem si promluvit a ty se furt držíš svýho,“ začal lehce naštvaně, „s tebou se nedá mluvit.“
„Myslíš si, že s někým spím. Proč by jsi se mnou chtěl mluvit?“ stála si za svým naštvaná Kate, „navíc jsi řekl, že sám nevíš, proč se mnou jsi.“
„Hádali jsme se. To naštvaní lidi říkají!“ zvýšil hlas Brad a Kate se na něj nevěřícně dívala. Nepoznávala ho. Jakoby se úplně změnil. Byla to ale pravda? Změnil se Brad nebo se změnila sama Kate a až teď viděla, kdo doopravdy Brad je?
„Ne, tohle naštvaní lidi neříkají. Říkají to, co si opravdu myslí,“ opravila ho Kate a sama si uvědomila, co říká.
„Kate, to není pravda,“ řekl Brad s klidným hlasem a přešel blíž ke Kate, „miluju tě a to, co jsem řekl, jsem nemyslel vážně.“
Kate nevěděla, jestli mu má věřit. Dívala se do jeho očí, ale nevěděla, jestli má věřit tomu, co v nich vidí.
„Nevim, co se děje, ale vyřešíme to,“ pokračoval Brad a setřel Kate prstem slzu, která jí stékala po tváři. Poté ji objal a dal pusu na čelo.
Alex Bradovi nevěřil. Nevěřil mu ani jedno slovo, které vypustil z úst. Nevěděl, jestli by o tom měl Kate říct, když ji viděl, jak byla dnes smutná kvůli tomu, že se pohádali. Na druhou stranu nechtěl, aby jí Brad ublížil, nebo aby Kate dělala něco, co nechce.
___
Když Alex slyšel, jak Kate za Bradem zavřela dveře, vyšel z pokoje. Chtěl jim totiž nechat soukromí, když si chtěli promluvit a tak byl celou dobu zavřený v pokoji.
„Tak co?“ zeptal se Alex a mezitím si znovu nasadil náramek, aby Kate viděla, kde právě je.
„Jsme v pohodě,“ odpověděla nejistě a dodala: „Asi.“
„A ty chceš, abyste byli v pohodě?“ zeptal se Alex a díval se Kate do obličeje. Tu otázka lehce rozhodila.
„Jasně, že jo,“ odpověděla rychle, ale opět lehce nejistě, „jsme spolu už dlouho.“
Alex se na ni nechápavě podíval a řekl: „To, že jste spolu dlouho neznamená, že s ním musíš zůstat už navždy.“
„Já vím. To není ten důvod. Chci s ním být,“ bránila se slovy Kate a dala do dřezu prázdné sklenice, které byly na stole.
ČTEŠ
Alexander
FantasyCo se stane, když se lidská bytost zamiluje do nadpřirozené bytosti? 1. 9. 2021 - 8. 10. 2022