otázka

237 16 0
                                    

Uběhlo pár dní, kdy Kate trávila ještě více času v kavárně než doma, jelikož stále nechápala svým pocitům. Dneškem ale mělo její vyhýbání se Alexovi skončit. V ten den se už jen nanosily všechny potřebné věci, Kate zařídila ještě nějaké důležité záležitosti a v pondělí už mohla otevřít. V celém těle cítila štěstí. Všechno bylo tak, jak má být. Aspoň ohledně jejího snu.

___

„Připijme si na Kate a na tuhle skvělou novou kavárnu!“ zvolal Brad, když bylo něco kolem deváté hodiny večer a oni dodělali poslední úpravy. Všichni drželi sklenku s vínem a Kate se nemohla přestat usmívat.

„Dokázala jsi to!“ řekla Melissa a objala Kate.

„Na Kate a její kavárnu!“ zopakoval Brooklyn Bradova slova a na to si všichni připili. V celé kavárně se ozval zvuk skla, které o sebe naráželo a smích, který vycházel ze sedmi přátel, kteří byli právě opravdu šťastní.

„Moc vám všem děkuju,“ poděkovala Kate svým přátelům upřímně, „bez vás bych to nezvládla.“

Postupně všichni Kate objali a poté to šli oslavit do klubu. Kate věděla, že se tomuhle nevyhne a popravdě jí to ani nevadilo.

Když došli do klubu, na který narazili cestou, začali všichni pít. Kate ale neměla v plánu se dnes opít. Chtěla něco málo vypít, ale ne moc, jelikož pozítří měla otevírat kavárnu a nechtěla, aby jí bylo špatně nebo musela den před tím celý proležet.

„Jsem na tebe pyšnej,“ přiznal Brooklyn, který ke Kate přišel už s třetím drinkem v ruce. Kate se na něj s upřímným úsměvem podívala a poděkovala mu. Ta slova ji zahřála.

„Mám tě rád,“ řekl Brook a objal ji. Kate ho objala nazpátek a snažila se zadržet slzy, které se jí draly ven. Těchto šest přátel si své emoce neříkalo moc často a ani to nebylo potřeba. Všichni věděli, že mají v těch ostatních oporu, lásku i pravé přátelství.

„Taky tě mám ráda,“ řekla upřímně a párkrát zamrkala, aby zahnala slzy. Sice věděla, že odvahu Brookovi dodal alkohol, ale také věděla, že to myslí upřímně a to ji potěšilo.

„Pojďte!“ křikla za nimi Megan a mávla na ně rukou. Všichni se totiž přemístili k volnému stolu a objednali si nějaké drinky. Dnešek si měli v plánu užít.

___

Brad šel s Kate k ní domů. Sice tady byl Brad ten, který byl opilý, ale měl potřebu ji doprovodit a tak ho Kate nechala. Kate sice také pila nějaký alkohol, ale nebyla opilá a rozhodně toho nevypila tolik, jako Brad.

„Můžu zůstat přes noc?“ zeptal se Brad svůdným hlasem, což Kate lehce překvapilo.

„Jo, jasně,“ odpověděla a nad jeho tónem hlasu se zasmála.
Alex byl u okna, kde se opíral o zeď a oba je sledoval. Kate vycítila jeho pohled a znervóznila.

„Co bys dnes chtěla dělat?“ pokračoval dál Brad se stejným tónem a přešel blíž ke Kate. Ta se jen uchechtla a couvla.

„Jsem docela unavená, takže bych si šla lehnout,“ odpověděla hned a upřímně. Věděla, co by chtěl dělat Brad, ale to se nesmělo stát, protože v bytě byl stále Alex, což Ale Bradovi říct nemohla. Navíc ji Brad v poslední době přestával přitahovat a ona nevěděla proč.

„A co nějaký rychlý-“ chtěl pokračovat Brad, ale zvuk skla, které právě leželo na zemi, ho zastavil. Oba se podívali směrem, odkud zvuk slyšeli a po chvilce zjistili, že jen spadla sklenice, která byla na lince.

„Jak to mohlo spadnout?“ nechápal Brad a šel blíž ke sklu. Kate věděla, že to má na svědomí Alex a tak si rychle něco vymyslela: „Byla moc blízko u kraje.“

Brad tomu uvěřil a Kate to šla hned uklidit, aby se nikdo neporanil.

„Tak co říkáš na můj návrh?“ Brad se nenechal tak lehce odbýt. Stále trval na svém a to Alexe i Kate štvalo. Alex protočil očima a pomalu se začal přibližovat k Bradovi. Kate viděla, jak se najednou začala vznášet váza s květinami. Jelikož věděla, že to je Alex, ruku mu chytila tak, aby to Brad neviděl.

„Dneska fakt ne,“ odmítla ho znovu a Brad si odfrkl. Alkohol posiloval jeho špatné vlastnosti, z čehož jedna byla povýšenost. Proto když ho Kate odmítla, tak se lehce urazil.

„Nejspíš půjdu domů,“ řekl najednou a aniž by čekal na odpověď, rozešel se ke dveřím.

„Dobře,“ souhlasila Kate a šla za ním. Byla za to ráda, jelikož Brada v takovém stavu moc nemusela. V poslední době Brada moc nemusela nikdy.
Konečně se za Bradem zavřely dveře a Kate si mohla oddechnout.

„Nemusel jsi to dělat,“ řekla Kate větu mířenou na Alexe a lehce se usmála.

„Myslím, že musel,“ stál si za svým Alex a také se lehce usmál. Brada neměl moc rád. I když mu chtěl dát mnohokrát šanci, pokaždé, kdy ho viděl, se to jen zhoršovalo.

„A to jsi ho chtěl jako s tou vázou praštit nebo co?“ zeptala se Kate a nevěřícně otevřela pusu, když si to uvědomila.

„By si to ráno ani nepamatoval,“ namítl Alex a ledabyle mykl rameny.

„To je neuvěřitelný,“ zamumlala si pro sebe Kate a nad Alexovo odpovědí se zasmála. Poté si unaveně sedla na sedačku a cítila, jak se prohlo místo vedle ní. Věděla, že to byl Alex a tak se jeho směrem i otočila.

„Přemýšlel jsi někdy nad tím, že bys měl teď vztah?“ zeptala se Kate a trpělivě čekala na odpověď. Tuhle myšlenku měla v hlavě poslední dobou často. Představovala si, jaké by to asi bylo, kdyby chodila s duchem. Jaké by to bylo, kdyby chodila s Alexem. Nevěděla, proč nad tím přemýšlí, ale potřebovala vědět, jak to vnímá Alex. I když moc nepila, alkohol jí přesto dodal odvahu, aby se zeptala.

„Jako s člověkem?“ zeptal se Alex nechápavě. Jasně, že ho to napadlo, ale pro něj to bylo vyloučené. Nedokázal si představit, jak by na to ta dotyčná reagovala a jak by jí vlastně řekl, že je duch. Nedokázal si to představit až do chvíle, než si uvědomil, že jedna taková už tu je. Taková, která ví, že je duch a i přesto s ním tráví většinu svého času.

Kate jen přikývla na souhlas a Alex se nad tím zamyslel.

„No, napadlo mě to už,“ dostal ze sebe Alex, „ale to by nebylo možný. Nefungovalo by to.“

Kate z jeho odpovědi nebyla moc nadšená. Čekala něco jiného a ani nevěděla proč.

„Ani se mnou?“ zeptala se najednou a začala si drtit ruce. Byla nervózní. Alkohol jí dodal více odvahy, než si myslela, ale ta hned, jak ze sebe vydala onu otázku, zmizela.
Kate věděla, že by se na to ptát neměla, jelikož měla přítele a Alex byl duch. Ani on sám nevěděl, jak by měl odpovědět.

„C-co?“ vydal ze sebe lehce překvapeně a trochu si poposedl. Tahle otázka ho velice překvapila a vůbec netušil, jak má odpovědět.

„Ani se mnou by to nebylo možný?“ zopakovala Kate otázku znovu a snažila se zklidnit svůj dech, který se rozhodl dělat si co chce.

___

Asi po cca týdnu je tu další část, tak doufám, že Vás bavila🖤

x moon x

Alexander Kde žijí příběhy. Začni objevovat