Bylo okolo půl třetí ráno, když Kate konečně usla. Alex ji musel stále přesvědčovat, že neodejde a že tu ráno, až vstane, bude.
Právě seděl na židli naproti posteli, kde Kate spala a díval se na ni. Bylo to totiž naposled, kdy s ní trávil noc. Bylo to naposled, kdy ji viděl klidně spát. Na tváři měl úsměv, ale jeho oči byly zalité slzami. Nechtěl ji opustit, ale neměl na výběr, pokud chtěl, aby byla Kate šťastná. Věděl, že dělá správné rozhodnutí, ale bylo to pro něj těžké.
___
Když slunce začalo osvětlovat celý pokoj, začala se Kate budit. Hned, jakmile otevřela oči, zděsila se, jelikož vedle sebe necítila Alexe. Bála se, že už odešel. Hned, jak se ale rozhlédla po pokoji, zahlédla levitující náramek nad židlí a to ji uklidnilo.
„Dobré ráno," popřál jí Alex a Kate se lehce usmála.
„Dobré ráno," zopakovala a vstala z postele. Šla hned k Alexovi. Ten si ji přitáhl k sobě tak, aby na něm Kate seděla. Ta si opřela hlavu o jeho rameno a ruce omotola okolo jeho krku. Mohla cítit teplo, které z něj šlo, i když věděla, že to není možné, když je duch. Když je mrtvý.
___
Kate se celý den nezmínila o tom, o čem ji Alex předešlý den informoval. Dělala, jakoby se nic nestalo a to Alexe znervózňovalo. Ten totiž měl v plánu to udělat už dnes večer. Nechtěl to dál prodlužovat. Nechtěl, aby se trápili déle.
Alex měl plán. Naplánoval si ho přes noc a doufal, že vyjde, jelikož neměl náhradní plán, jak provést tohle všechno. Věděl, že to nebude klidné a také věděl, že Kate nemůže nechat samotnou po tom, co odejde. Sám nevěděl, co se s ním stane, a tak chtěl mít jistotu, že Kate nezůstane sama.
Když se venku začalo pomalu stmívat, vzal Alex Kate její mobil, zatímco se ona sprchovala. Najel na zprávy a napsal jejím kamarádům, s kterými se již nevídala, jestli by nemohli přijít. Vydával se za Kate, jelikož tohle bylo součástí jeho plánu. Chtěl, aby přišli a pomohli jí, jelikož věděl, že pomoc potřebuje.
Její kamarádi samozřejmě souhlasili a napsali, že přijdou a Alexovi se hned ulevilo. Byl rád, že to vyšlo. Teď už jen udělat poslední krok jeho plánu. Rozloučit se s Kate a odejít.
„Můžeš jít na chvilku sem, prosím?“ zeptal se Alex Kate s obavami v hlase. Věděl, že to bude těžké, ale nevěděl, jestli to zvládne.
Kate hned přišla a oba si sedli na sedačku. Alex se snažil uklidnit svůj dech a snažil se nad tím vším moc nepřemýšlet.
„Chtěl jsem ti říct, že jsem moc rád za to, co všechno jsme spolu zažili a že jsi neutekla, když jsi zjistila, že máš v bytě ducha,“ Alex se lehce uchechtl a Kate udělala to samé. V nitru však tušila, že tenhle rozhovor neskončí dobře.
„Mám tě moc rád a proto musím odejít. Nemůžu tě držet zpátky a proto jsem se rozhodl, že půjdu do té černé díry,“ řekl Alex narovinu a Kate se nahromadily slzy do očí.
„Ne, to nemůžeš,“ začala hned nesouhlasně kývat hlavou.
„Vždyť ani nevím, co se za tou dírou skrývá. Co já vím? Třeba mě tam čeká nádherný svět plný radosti a štěstí,“ snažil se Alex uklidnit Kate, ale sám bojoval se slzami, které nedokázal udržet. Loučení mu moc nešlo.
ČTEŠ
Alexander
FantasyCo se stane, když se lidská bytost zamiluje do nadpřirozené bytosti? 1. 9. 2021 - 8. 10. 2022