„No,“ odkašlal si Alex lehce nervózně, „nad tím jsem nepřemýšlel a ty máš přítele,“ odpověděl a díval se na její obličej. Nikdy předtím ho nenapadlo, že by Kate něco takového chtěla a to byl možná důvod, proč nevěděl, jak reagovat.
„Co to děláš?“ zeptal se s klidným a zároveň starostlivým hlasem a snažil se zachytit pohled Kate. Ta však hlavu sklopila. Najednou ji přepadl smutek a ona nevěděla, jak ho odehnat. Možná se o to ani nesnažila.
Alex ji rukou jemně chytl za bradu a hlavu ji zvedl tak, aby jí viděl do tváře. Palcem ji začal hladit po tváři, když zahlédl v jejich očích slzy. Z toho pohledu měl nepříjemný pocit v hrudi a v tu chvíli by udělal cokoli, aby se Kate smála.
„Tohle by nešlo,“ řekl Alex a přál si, aby tahle konverzace nikdy neproběhla.
Poslední dobou si uvědomoval, že má Kate rád. Že ji má možná rád více. Rád se na ni díval a poslouchal její hlas. Miloval její úsměv i to, jak se chovala, ale věděl, že by z toho nikdy nemohlo nic víc být. Nemělo by to pro ně žádnou budoucnost. On byl duch a ona člověk.„Já vím, byla to jen hloupá otázka,“ zalhala Kate a nasadila falešný úsměv. Nevěděla, jakou odpověď čekala. Nejvíc ona měla přítele a Alex byl duch.
Kate vstala ze sedačky a dělala, jakoby se před chvílí nic nestalo. Alex ale věděl, že to všechno jen hraje, jelikož už moc dobře věděl, kdy Kate lže a kdy říká pravdu. I přesto ji ale nechal, aby šla spát a dál to neřešil. Chtěl, aby si odpočinula. On však celou noc nedokázal přestat myslet nad tím, co se ten večer odehrálo. Dokola si říkal, proč by to nešlo a snažil se, aby nad tím nepřemýšlel, ale to se mu nedařilo. Pořád přemýšlel nad tím, jestli je vůbec možné, aby k němu Kate něco cítila a pokud ano, kdy se to stalo? Takové otázky mu létaly hlavou celou noc.
Ráno, když Kate otevřela oči, měla pod nimi černé kruhy. Usnout se jí totiž podařilo až dvě hodiny před tím, než měla vstávat. Celou noc litovala toho, že vyslovila tu otázku. Připadala si blbě a ráno nechtěla ani vstát z postele. Nevěděla, jak by měla s Alexem po včerejšku mluvit.
Nakonec se po deseti minutách rozhodla vstát a jít rovnou do koupelny. Dala si dlouhou teplou sprchu a poté udělala svou ranní rutinu a na obličej si dala masku. Po tomto se cítila trochu lépe.Po své ranní hygieně vešla do kuchyně a snažila se rozpoznat alespoň sebemenší náznak toho, že tu Alex je. To však nezjistila a tak se v tichosti přemístila k lince, aby si udělala snídani, kterou měla v plánu si vzít s sebou.
Alex celou dobu v kuchyni byl, jenom nevěděl, co by měl říct a tak Kate jen pozoroval. Po nějaké chvíli vstal a šel k ní blíž. Díval se jí do obličeje a snažil se přijít na to, jak by s ní měl začít mluvit.„Jak jsi se vyspala?“ zeptal se Alex a Kate leknutím nadskočila. Myslela si, že je v kuchyni sama. Lehce znervózněla a podívala se na stranu, odkud slyšela Alexovo hlas. Pohled ale hned odvrátila.
„Dobře,“ odpověděla stručně a dál se věnovala své přípravě jídla. Nedokázala přestat myslet na včerejšek, takže nedokázala s Alexem ani normálně mluvit.
„Ten včerejšek-“ chtěl začít konverzaci Alex, ale Kate ho hned zastavila slovy: „Byla jsem opilá, nevěděla jsem, co to říkám.“
Kate se falešně zasmála a rychle si dodělala jídlo. Opravdu o tom nechtěla mluvit. Připadala si trapně. Alex jen chápavě přikývl, i když věděl, že to není pravda.
„Ale nezměnilo se mezi námi nic, ne?“ zeptal se, aby se ujistil, jelikož viděl, že se Kate chová divně. Nechtěl, aby se teď kvůli jedné otázce přestali bavit.
„Ne, jasně, že ne,“ odpověděla hned upřímně Kate a jemně se usmála. I když v tuto chvíli s Alexem nechtěla moc mluvit, ani ji nenapadlo, že by s ním přestala mluvit nadobro. Věděla, že na včerejšek za chvíli zapomenou a všechno bude tak, jak to bylo do teď. Alespoň si to myslela.
Alexovi se ulevilo, ale stejně měl divný pocit. Nevěděl ale proč.
Kate si zbalila všechny potřebné věci a odešla do své kavárny, aby ji připravila na zítřejší otevření. Nemohla se dočkat, až tam přijdou první zákazníci.
___
„Jak se těšíš na zítřek?“ zeptal se Brad Kate, která k němu přišla hned po tom, co dokončila přípravy na zítřek. Zrovna u něj byl i Dustyn, takže se jen tak bavili.
„Strašně moc,“ odpověděla nadšeně Kate a na tváři se jí objevil úsměv při pouhé myšlence na její kavárnu. Na její malý sen.
„Jsem na tebe pyšnej,“ řekl upřímně Brad a jeho koutky se zvedly do jemného úsměvu. To Kate donutilo se také usmát.
Byla za Brada vděčná a cítila se blbě kvůli tomu, že poslední dobou myslela na Alexe. Po včerejšku se to snažila změnit, ale nešlo jí to. Stále měla v hlavě jen Alexandera.„Ježiši,“ řekl Dustyn a protočil očima nad jejich konverzací. Kate s Bradem se na něj podívali a začali se oba smát. Trochu totiž zapomněli, že tu je s nimi.
„Jdem už hrát?“ zeptal se Dustyn Brada, jelikož se kluci domluvili, že budou hrát playstation, ale když přišla Kate, začali si všichni povídat.
„Běžte hrát, já už stejně půjdu,“ povzbudila Kate Dusytnovo nápad a zvedla se ze sedačky. Brad se hned zvedl taky a nabídl jí, že může zůstat. Kate ale odmítla a tak se s nimi rozloučila a odešla domů.
___
„Fakt řekl tohle?“ musel se ujistit Alex, když se dosmál historce, kterou mu Kate vyprávěla o svém spolužákovi ze střední.
„Jo,“ odpověděla Kate mezi tím, co se smála. Alex se pomalu přestal smát, ale na tváři měl stále úsměv. Zadíval se na Kate, která se smála a nemohl od ní odtrhnout oči. Připadala mu krásná. Krásnější, než jakákoli jiná. Přál si, aby byl živý a mohl jí dát vše, co jako duch nemůže. Věděl ale, že to se nikdy nestane a to ho vnitřně užíralo. Věděl, že jí nikdy nebude moct dát to, co normální kluk.
___
Vánoce už se blíží a mě by zajímalo, jaký je Váš nejoblíbenější vánoční film, takže pište do komentářů😄
Za mě je to určitě Grinch😃🖤x moon x
ČTEŠ
Alexander
FantasyCo se stane, když se lidská bytost zamiluje do nadpřirozené bytosti? 1. 9. 2021 - 8. 10. 2022