Ráno Kate vstala s úsměvem na tváři jako to měla teď každý den. Tohle potřebovala. Potřebovala začít plnit si svůj sen a mít stále co dělat. Jediné, co jí vadilo, bylo to, že nemohl Alex opustit byt, ve kterém setrvával. Chtěla by, aby s ní byl v kavárně. Aby s ním mohla trávit více času, jelikož ho bylo v poslední době málo.
„Udělal jsem snídani,“ oznámil Alex Kate, když ji zahlédl v kuchyni. Dnes Alex připravil míchaná vejce, která mu nedělala problém, takže dnes nebylo žádné spálené jídlo.
„Děkuju,“ poděkovala Kate s milým úsměvem. Děkovala mu pokaždé, jelikož si nemyslela, že si něco takového zaslouží. Konec konců ona pro něj nedělala nic. Pracovala jen na své kavárně.
Alex jí jako pravý gentleman odsunul židli, aby se mohla Kate posadit. Dělal to rád. Rád se o ni staral a viděl ji šťastnou. Miloval její smích i její tmavě hnědé oči.
„Za chvíli budou Vánoce,“ řekla Kate natěšeně. Vánoce milovala ze všech svátků nejvíce.
„Hurá,“ vydal ze sebe Alex ironicky. Nad tím se Kate zasmála a dodala otázku: „Nemáš rád Vánoce?“
„Nijak je neřeším,“ odpověděl Alex, „vždyť víš, duchové takové svátky nemají moc v lásce.“
Oba se začali smát a poté začala dlouhá konverzace o Vánocích. Kate už měla pár vánočních pohádek, které chtěla letos vidět a Alexovi nařídila, že je bude koukat s ní. Alex neměl na výběr.
___
„Tak už jsme tady,“ řekl Brad, když on i všichni ostatní vešli do kavárny. Věnoval Kate polibek na tvář a začal pracovat.
„Už jen pár dní a budete mít ode mě pokoj,“ řekla Kate a zasmála se. Věděla, že to nebylo nic, co by chtěli dělat ve svém volném čase, a proto jim za to byla vděčná.
„Tohle je ta nejlepší činnost, jakou můžeme jako přátelé dělat,“ odvětil jí na to Dustyn ironicky a tím všechny rozesmál.
„Vynahradím vám to,“ slíbila Kate a pokračovala ve své práci.
___
„Nechcete si dnes udělat holčičí večer?“ zeptala se Melissa Kate i Megan, když už měli všichni v plánu jít domů.
„Já jsem pro,“ souhlasila hned Kate, jelikož už dlouho nebyla se svými kamarádky sama. Tato nabídka ji velice potěšila.
„A s tebou, Robertsová, prostě počítám,“ ukázala prstem Melissa na Megan. Ta jen se smíchem přikývla a tak už se jen domluvily, v kolik se u Melissy sejdou. Samozřejmě se počítalo s tím, že tam bude i Sarah, která dnes nemohla do kavárny dorazit.
„A nás jako nepozvete?“ zeptal se uraženě Brooklyn, který slyšel, jak Melissa zve holky k sobě.
„Holčičí večer, Brooklyne,“ zopakovala Megan pro Brooklyna a ten se otočil na kluky, kteří se o něčem bavili.
„Tak my budem mít zase klučičí večer,“ rozhodl se Brook a oznámil to klukům. Holky se nad jeho chováním zasmály, ale byly rády, že se kluci také trochu odreagují.
___
Kate už se připravovala k Melisse, jelikož tam za hodinu měla být a Alex znuděně seděl na židli a pozoroval Kate, která se právě odličovala.
„Miluju ten pocit, když se odlíčím,“ řekla Kate a dotkla se své čisté pleti.
Alex ji jen se zájmem sledoval. Kate mu připadala krásná. S make-upem i bez. Miloval její přirozeně červené tváře i to, jak dokázala make-upem zvýraznit její obličejové rysy.Po půl hodině, kdy už byla Kate zcela připravená, se rozhodla vyjít.
„Tak já už půjdu,“ oznámila Alexovi a vzala si jen mobil. Nic víc nepotřebovala.
„Užij si to,“ řekl Alex a přirozeně se usmál. Poté se už jen rozloučili a Kate se vydala za kamarádky, které na ni už čekaly.
„Ahoj,“ pozdravila je Kate, když vešla do bytu. Všechny ji pozdravily nazpátek a pustily ji mezi sebe. Seděly totiž na zemi v kruhu a každá z nich měla sklenku vína.
„Co probíráte?“ zeptala se Kate holek a převzala si od Megan sklenku s červeným vínem.
„Všechno,“ odpověděla stručně Melissa a Sarah ji doplnila: „Holky, kluky, školu, práci.“
Kate chápavě přikývla a hned se přidala.
„Tak je tu někdo nový u tebe, Megan?“ zeptala se hned své kamarádky, jelikož Melissa a Sarah chodily spolu, takže u nich věděla, že nikdo nový není. Aspoň v to doufala.
„Zatím nikdo,“ odpověděla Megan a ledabyle mykla rameny.
„A co ty a Brad?“ zeptala se Sarah Kate. Ta si v mysli vybavila Alexe, i když jasně slyšela Bradovo jméno.
„Co by? Je to pořád stejně skvělý,“ odpověděla lehce rozrušeně. Toho si ale žádná z holek nevšimla.
„No dlouho jsi nám nic neřekla,“ pokračovala v konverzaci Megan a zvědavě se usmívala.
„Brad je skvělý. Je ohleduplný, strašně milý, starostlivý, roztomilý. Vždy, když s ním mluvím, je to jako bych s ním byla úplně sama a nikdo jiný na světě neexistoval. Jako bychom byli v úplně jiným vesmíru,“ rozpovídala se Kate, ale najednou se zarazila. Uvědomila si totiž, že nemluví o Bradovi, ale o Alexovi. Celou dobu myslela jen na něj a to ji trochu vyděsilo.
„Nevěděla jsem, že i po tak dlouhé době ti Brad dává takové pocity,“ řekla Melissa s údivem. Holky její odpověď překvapila a to daly najevo i jejich překvapené výrazy.
„Přesně. Je to strašně kouzelný,“ přidala se Sarah a Megan dodala: „Vy k sobě opravdu patříte.“
Kate jen s falešným úsměvem přikývla a děkovala, že nic nepoznaly.
Celý večer, co Kate byla u Melissy, nedokázala myslet na nic jiného, než na to, co se stalo a na Alexe. Opravdu se s ním takhle cítila? A pokud ano, co to pro ni znamená? Když byla s Bradem, myslela jen na Alexe, ale když byla s Alexem, nic jiného jí nechybělo. Cítila se úplná, což se nedalo říct o tom, když byla s Bradem. Měla ho ráda. Tím si byla jistá, ale nevěděla, jestli ho stále miluje. Už totiž neměla potřebu být stále jen s ním. Najednou tuto pozici zastoupil někdo jiný. Někdo, kdo jí dával úplně jiné a přesto silnější pocity, než kdy dokázal Brad. Mrzelo ji to, jelikož věděla, co všechno pro ni Brad udělal, ale nedokázala to ovlivnit.
Když se Kate vrátila večer domů, tak s Alexem nechtěla moc mluvit. Potřebovala si všechno v mysli uspořádat, jelikož ani ona sama nerozuměla svým myšlenkám a pocitům. Proto se s Alexem jen pozdravila a šla si rovnou lehnout. Její myšlenky jí však nedaly spát.
___
Moc Vám děkuju za to, že už je na tomto příběhu přes 600 přečtení a přes 100 hlasů🖤
Vážím si toho a vážím si i Vás🖤x moon x
ČTEŠ
Alexander
FantasyCo se stane, když se lidská bytost zamiluje do nadpřirozené bytosti? 1. 9. 2021 - 8. 10. 2022