návštěva

227 16 0
                                    

Od doby, kdy Kate naposled mluvila s Bradem, se začala ode všech distancovat. Jediné místo, kam chodila, byla kavárna. Jinak celý dny byla jen doma s Alexem. S přáteli se nevídala, i když jí stále volali a psali. Nechtěla se s nimi bavit. Brad jí ublížil, i když si byla vědoma toho, že to ona opustila jeho. Nechtěla ho však ztratit jako kamaráda, a když se to stalo, zlomilo ji to.

Zrovna se s Alexem dívali na film, když Kate zaslechla, jak někdo klepe na dveře. Podívala se vedle sebe, kde seděl Alex a poté vstala. Došla ke dveřím, a když je otevřela, zjistila, že to jsou její přátelé. Brad s nimi ale nebyl.

„Proč nám neodepisuješ?“ zeptala se Megan a vešla i s ostatními dovnitř. Všichni chápali, že chce být Kate sama, ale připadalo jim už divné, když jim celé dny neodepisovala, a tak se rozhodli ji navštívit.

„Proč jste přišli?“ odpověděla Kate otázkou, což všechny v místnosti, včetně Alexe, překvapilo. Její přátelé nevěděli, co by měli odpovědět. Kate stále nic neříkala. Chtěla být sama. Sama s Alexem.

Po tom, co Kate svým přátelům vysvětlila, že se nic neděje a že chce být jen sama, se rozhodli odejít. Na jednu stranu ji chápali, na tu druhou pochybovali o tom, jestli to je ta stejná Kate.

___

Právě Kate byla na cestě za Alexovo mámou. V posledních dnech totiž na internetu hledala nějaké informace o bytě, ve kterém právě bydlela. Četla si články o tom hrozném dni a po dlouhém hledání našla adresu, kde by Alexovo máma měla bydlet. Alex samozřejmě o ničem neví a myslí si, že šla Kate do kavárny. Nechtěla mu o tom říkat, jelikož věděla, že by byl proti. Navíc sama nevěděla, proč tam má právě namířeno. Chtěla vidět, jak vypadá člověk, který někoho zabil? Nebo chtěla vědět, jestli je šťastná a žije svůj vysněný život zatímco je její syn mrtvý? Nevěděla to. Jediné, co věděla, bylo to, že už je před jejími dveřmi.
Na chvíli zaváhala, ale nakonec zazvonila a nervózně čekala. Teprve teď si uvědomila, že neví, co řekne, až jí otevře.

Dveře se otevřely a Kate v nich viděla ženu, která zabila svého syna. Měla velké kruhy pod očima, na sobě nějaké staré oblečení a v ruce držela cigaretu. Takhle si ji Kate nepředstavovala.

„Kdo jste?“ zeptala se s lehce agresivním tónem a prohlédla si Kate od shora dolů. Ta z jejího pohledu ještě více znervózněla.

„Ehm.. já..,“ Kate nevěděla, co jí na to má odpovědět.

„Viděla jsem na internetu tenhle nádherný barák a musela jsem se sem jít podívat osobně,“ vymyslela si rychle a pevně doufala, že ji nechá jít dovnitř.

„Tak jste ho viděla a můžete zase jít,“ řekla a chtěla zavřít, ale Kate ji rukou zastavila. Neměla v plánu odejít tak rychle, když už sem přišla. Chtěla o ní vědět něco více.

„Mohla bych se podívat i dovnitř?“ zeptala se Kate a na tváři si udržovala falešný, ale přesto milý úsměv. Alexovo máma neměla náladu na žádné lidi, ale když ji Kate poprosila, nechala ji vejít. Kate dělala, jakože si prohlíží barák a že ji opravdu zajímá jen ten barák. Nebyl nijak zvlášť vybavený. Pár rozbitých skříní a bylo vidět, že tu nikdo dlouho neuklízel. Navíc byl celý barák cítit marihuanou.

„Jak jste se k takovému domu dostala?“ zeptala se Kate zatímco si žena sedla na potrhanou sedačku. Jednoduše jí odpověděla, že to byl dům jejího bývalého přítele.

Alexander Kde žijí příběhy. Začni objevovat