problém

224 13 0
                                    

Uběhlo pár týdnů, Kate si získala několik nových a také stálých zákazníků a její přátelství s Alexem se více prohloubilo. Bylo tak silné, že si Kate už nedokázala představit život bez něj. Byl pro ni důležitější než její přátelé. Dnes však nastal den, kdy jí její nájemník oznámil špatnou zprávu. Našel se někdo, kdo od něj chtěl byt koupit a ona se měla do měsíce vystěhovat.
Když Kate zprávu slyšela, zarazila se a nevěděla, co dělat. Byla to pro ni ta nejhorší zpráva v tuto chvíli a ona nevěděla, jak reagovat.

„T-to nemůžete!“ vykřikla do mobilu a začalo jí být horko. Její ruce se třásly a ona nevěděla, jak se uklidnit. Když ji Alex zaslechl, hned šel k ní a snažil se zjistit, o co jde. To se mu z jedné věty však nepovedlo a tak Kate sledoval dál.

Nájemník ji seznámil se smlouvou, kterou Kate podepsala a Kate pochopila, že to udělat může. Bohužel nevěděla, jak tomu zabránit.
Když telefonát ukončila, Alex se ji hned zeptal, co se děje.

„Musím se do měsíce odstěhovat,“ odpověděla Kate a zvedla hlavu k Alexovi se slzami v očích. Teď už pouhým okem mohla vidět, kde je, jelikož Alexovi věnovala na Vánoce náramek, díky kterému mohla vidět, kde je.

„C-co?“ vydal ze sebe koktavě Alex, i když dobře slyšel, co Kate řekla. Nebyla to věta, kterou chtěl slyšet. Věděl, že se Kate jednou odstěhuje, ale nevěděl, že to bude tak brzo. Nebyl na to připravený. Když viděl, že Kate už tečou slzy z očí, přitáhl si ji k sobě a snažil se ji utišit.

„Něco vymyslíme, vzpomínáš?“ řekl Alex a podíval se jí do tváře. Připomněl jí večer, kdy se o tom bavili a Kate řekla tu samou větu.
Kate se jemně pousmála a kývla souhlasně hlavou. Poté se ale opět opřela o Alexovo hruď a nechala slzy volné téct.

___

Uběhlo pár hodin a Alex s Kate stále nic nevymysleli. Stále je nic nenapadalo.

„Můžu zkusit jít do té černé díry, třeba se tím budu moct přesouvat,“ navrhl Alex a podíval se na onu díru. Nebylo to něco, kam by šel dobrovolně, ale kvůli Kate by vyzkoušel cokoliv.

„Nechci riskovat, že tě ztratím,“ zazdila hned Kate Alexovo nápad a snažila se vymyslet něco lepšího. Alex se nevědomě usmál nad slovy, která Kate řekla.

„Nabídnu mu víc peněz,“ řekla jistě Kate a ani nečekala na Alexovo názor. Vstala a vzala si mobil.

„Ne, to nemůžeš,“ chtěl ji zastavit Alex, ale Kate ho neposlouchala. Alex nechtěl, aby za něj musela dávat peníze. Chtěl vymyslet něco jiného, ale Kate se její nápad líbil natolik, že už mluvila se svým nájemníkem a zeptala se ho, kolik nabízí odběratel. Když slyšela sumu, oznámila, že ještě zavolá a telefonát opět ukončila. Byla to dost velká suma na to, aby Kate začala být nejistá, jestli to je dobrý nápad. Pro to, aby s Alexem zůstala, chtěla udělat všechno, ale nevěděla, jestli si tohle může dovolit.

„Tohle dělat nemůžeš,“ řekl hned Alex a zakýval nesouhlasně hlavou. Kate jen mávla rukou a snažila se přijít na to, jak by to mohla udělat. Tolik peněz u sebe rozhodně neměla.

„Vezmu si další půjčku a koupím tenhle byt,“ sdělila Kate Alexovi své rozhodnutí a Alex se zarazil.

„Ne,“ odmítnul Alex, i když se Kate na nic neptala. Nemohl dopustit, aby se kvůli němu Kate zadlužila.

„Už teď splácíš jednu půjčku, vymyslíme něco jiného,“ pokračoval Alex ve snažení se přemluvit Kate, která si stála za svým rozhodnutím.

„Nemůžeš mě zastavit,“ odvětila mu jednoduše a usmála se. Trochu se jí ulevilo, jelikož doufala, že jí tenhle plán vyjde.
Kate ale měla pravdu. Alex ji nemohl zastavit, jelikož když Kate bude chtít, vyjde z bytu a Alex za ní nebude moct jít.

___

„Už tu vejšku nedávám,“ stěžovala si Melissa. Dustyn přikývl a dodal: „Je to těžký no.“

„Jak vidím, udělala jsem správné rozhodnutí,“ přidala se Kate a zasmála se. I když stále myslela na ten problém, který se jí v životě zrovna objevil, před svými přáteli musela dělat, že se nic neděje. Nemohla jim o tom totiž říct.

„Ani mi to nepřipomínej,“ odvětil jí na to Brooklyn a také se zasmál. Brad byl po celou dobu zticha, což Kate připadalo divné. Podívala se na něj, ale Brad se na ni ani jednou nepodíval. Proto, když se všichni rozloučili, Kate poprosila Brada, jestli by chvíli počkal. Ten jí samozřejmě vyhověl a zůstal tam s ní.

„Děje se něco?“ zeptala se rovnou Kate a dívala se Bradovi do očí.

„Ne,“ odvětil jí celkem nepříjemně Brad a Kate se zamračila.

„Jo, jasně,“ řekla mu na to, „vůbec nic se neděje.“

„Ty bys mi měla říct, co se děje,“ odvětil Brad nepříjemným tónem a Kate po něm hodila nechápavý výraz.

„Co?“ řekla nechápavě a čekala, co z Brada vypadne. Nechápala, proč se tak Brad chová.

„Poslední měsíce se chováš divně,“ vysvětlil Brad a Kate na to nic neřekla. Nemyslela si, že se chová nějak jinak.

„Spíš s někým?“ zeptal se a touto otázkou Kate vyrazil dech. Nemohla uvěřit, že se na to vůbec zeptal.

„Co?!“ vykřikla a lidi v kavárně se podívali jejich směrem.

„Nemusíš odpovídat, je mi jasný, že s někým spíš, když se mnou jsi nespala několik týdnů!“ vykřikl nahlas Brad a to se Kate neudržela a dala mu facku. Hned na to se zvedla a odešla z kavárny ven. Brad však šel hned za ní.

„Stůj!“ křikl Brad za Kate a snažil se ji dohonit. Kate se otočila směrem k němu, jelikož mu potřebovala ještě něco říct: „Jak si můžeš dovolit říct něco takového?! Já bych tě nikdy nepodvedla!“

„Jasně,“ řekl Brad a Kate zakývala nevěřícně hlavou.

„Jestli si o mně tohle myslíš, nechápu, že se mnou jsi!“ křičela dál Kate. Tohle ji opravdu mrzelo, jelikož by nikdy nikoho nepodvedla. Jí samé to přijde nechutné a už jen to, že ji z toho osočuje její přítel, ji hrozně mrzelo.

„Taky to nechápu,“ odvětil Brad a to Kate zarazilo. Nečekala takovou odpověď a nevěděla, co by na to měla říct. Samého Brada jeho vlastní odpověď zarazila. Jen se na sebe dívali a Kate se hrnuly slzy do očí. V tichosti se otočila a rozešla se domů. Na Brada se ani nepodívala. Přála si být už doma a lehnout si do postele. Byla si vědoma toho, že trávila více času s Alexem, ale nemyslela si, že si tohle od Brada zasloužila.

Když došla domů, měla rozmazaný make-up, čehož si Alex hned všiml.

„Co se stalo?“ zeptal se pohotově a přešel ke Kate. Chytl ji oběma rukama za tvář, aby jí viděl do očí.

„Pohádali jsme se s Bradem,“ odpověděla upřímně Kate. Alexe mrzelo Kate takhle vidět. Takhle smutnou kvůli nějakému klukovi.
Rukama ji objal a tím si ji přitáhl více k sobě. Hladil ji po zádech a čím dál více neměl v oblibě Brada.

___

Doufám, že jste si užili Vánoce a přeju Vám hezké prožití svátků🖤

x moon x

Alexander Kde žijí příběhy. Začni objevovat