1. kapitola

6.5K 87 3
                                    

,,Tak proč jsi svolala radu?" posadila se proti mně Lora do naší oblíbené kavárny na okraji Galvestonu nedaleko Houstonu. 

Tajemně jsem se na ně usmívala a ohlédla se po přicházející Holly a Miley. Holly už to tak trochu tušila, protože spolu pracujeme v jednom obchodě, ale holky byly úplně nepolíbené.

,,Dámy, nečekala jsem, že se tohle stane tak rychle, ale..." pozvedla jsem dlaň, na které jasně zářil zásnubní prsten od Chada.

,,Ne!"

,,To kecáš!"

,,Takhle brzy?"

Překřikovala jedna druhou, zatímco já jsem si s úsměvem na rtech dala nohu přes nohu a upila ze svého cappuccina.

,,Nemůžu tomu uvěřit. Jste spolu sotva půl roku." vrtěla hlavou Miley.

,,Ale trávili spolu tolik času, že už spolu prakticky bydlí." dodala za mě Holly.

,,To je neuvěřitelné." uvelebila se Lora do pohodlného křesla a položila si kabelku na klín.

,,Víte, holky, po tom, co jsem prožívala, když mi dal Robert kopačky, jsem ráda, že si s někým tolik rozumím." pousmála jsem se.

,,Ale nic jiného jsi nezkoušela. Je to tvůj asi třetí chlap v posteli. Neužila sis pořádně a už se chceš vázat? Navíc má dítě." starostlivě se ke mně naklonila Miley.

,,S malým se vídá sotva jednou za čtrnáct dnů. Tady problém nehledejte. Spíš jsem uvažovala nad tím, že je to dobrá volba do života. Je zajištění, po svatbě bych se k němu mohla nastěhovat a jako svatební dar mi slíbil auto, abych se mohla rychleji přesouvat do obchodu."

,,Nemůžeš hledět na to, že má prachy. Je to sice plus, ale záleží, jak se s ním cítíš."

,,A nezapomeň na sex." podotkla Holly.

,,Na sexu mi tolik ani nezáleží. S Robertem to nebyla žádná sláva a klapalo nám to. S Chadem mě to baví."

,,Zatím." dodala Holly.

Obrátila jsem oči v sloup. Holly kvůli sexu dokázala zkazit veškerou náladu a pozitivní vibrace, které u stolu panovaly. Jasně, že na tom záleželo. Jenže byly tu mnohem důležitější věc než tohle.

,,Pokud má Chad funkční penis, pak si nemyslím, že by měl být problém. To, že je o deset let starší není tragédie. Kdyby byl o třicet, už bych tě od toho odrazovala." Přidala se i Miley.

Holky se tomu samozřejmě smály, ale já zrovna nechtěla řešit tyhle intimní detaily, se kterými jsme navíc ani neměli problémy.

,,Dobře holky, mohly bychom změnit téma? Nechci řešit Chadův penis." ušklíbla jsem se.

,,Na druhou stranu ti závidím, že máš aspoň pravidelný sex. To já už si dneska ráno musela dát aspoň mandarinku, aby mi aspoň něco vystříklo do pusy." zaklonila nešťastně Holly hlavu.

,,Já tě podpořím. Chad vypadá jako chlap, co ti neublíží a myslí to s tebou vážně. Navíc vypadá dobře. Je to fešák." naklonila se Lora blíž ke stolu a už jsem viděla Miley, jak obrací oči v sloup, protože s jejím tvrzením měla problém.

,,To říkáš jen proto, abys nebyla v chomoutu jediná."

,,Jsem v chomoutu spokojená. Cítím z tebe závist." vyplázla na Miley jazyk a Holly je začala krotit.

,,Jste jako malé děti. Nechte to na Avril. Ona ví, co dělá." pohladila mě po paži a mile se usmála.

Dámy se naštěstí po tomhle divokém rozhovoru trochu uklidnily a nakonec uznaly, že dělám dobře. Byla jsem i tak rozhodnutá, že si ho vezmu. Když mě požádal o ruku, souhlasila jsem bez mrknutí oka.

,,Takže kdy se vrhneme do příprav?"

,,Chtěla bych všechno postupně. Ani jsme nestanovili datum svatby." ozvala jsem se, protože holky už vytáhly blok a zapisovaly si, co je potřeba zařídit a promyslet.

Nechtěla jsem je z toho plánování vykopnout, protože mi bylo jasné, že Chad už měl se svatbou svoje plány. Byla to jeho druhá svatba a nechtěl nic extravagantního. Dohoda zněla na nejbližších přátelích a rodině do sedmdesáti lidí. Vzhledem k tomu, že Chad měl malou advokátní firmu, počítal také s několika svými zaměstnanci a společníky. Udržovali spolu dobrý vztah, takže jsem nebyla proti tomu.

Moje rodina byla z oznámení nadšená. Táta tedy nikdy nedával najevo, co si myslel nebo co mu dělalo radost, ale proto, že byl introvert a ke všemu ještě flegmatik, bylo mu to jedno. Máma se těšila se mnou. Hned se zajímala, jaké chci šaty a kde se svatba bude konat.

K výběru ženicha vlastně moje rodina neměla žádné poznámky. Jen holky se dokola obávaly o mojí sexuální stránku. 

Nevěrně tváKde žijí příběhy. Začni objevovat