37. kapitola

2.3K 71 0
                                    


Barmanka mi postavila na bar pět sklenic s našimi drinky a já se otočila na Amber, aby mi s nimi pomohla. 

Během chvilky přitančila a jen na Chada mávla. Holly ji následovala a vzala další dvě sklenky. Na baru zůstala stát jen jedna, když nás dámy opustily.

,,Taky jsi měla špatný den, možná i měsíc jako já?"

Tohle téma mi bylo povědomé. Něco podobného řekl i tenkrát, když jsme se poprvé střetli na tom baru.

,,Jo."

,,Byl jsem u soudu kvůli rozvodu. Třeba bych s tebou mohl přijít na jiné myšlenky." natočil se bokem k baru a čelem ke mně.

,,To jsme na tom stejně. Já dostala zase kopačky a obávám se, že to budeš mít těžký."

,,Já myslím, že se s tím nějak poperu, když mi nedáš zase loktem."

Hrála jsem jeho hru, ale neměla jsem páru, co tím sledoval.

Barmanka se podívala na Chada a ten si objednal pivo, rum a tequilu jako tenkrát.

,,Tak to chce panáka."

Posunul mým směrem malou skleničku se zlatavou tekutinou a zvedl tu svoji.

,,Na nové začátky." podíval se mi do očí a usmál se.

Nalil do sebe obsah celé skleničky a mírně se ušklíbl. Já jsem na něho nehnutě zírala a až pak do sebe nalila tu svoji.

,,Mohli bychom mluvit normálně, Chade? Proč tu jsi a co ode mě chceš?"

,,Mluvím normálně. Právě jsem ukončil jednu kapitolu a chtěl bych začít novou."

,,S kým?"

Chad vzal do dlaně lahev piva, napil se a pak se na mě podíval.

,,Přeci jsem ti už říkal, že jsi mě zaujala už od vchodu."

,,Třeba nemám zájem, protože miluju svého muže. Vlastně zanedlouho to bude můj exmanžel."

,,Vidíš. Něco končí a něco začíná. Na toho zapomeň a pojď se seznámit se mnou."

I jeho oči se usmívaly a díval se celou tu dobu jen na mě. Tolik jsem si přála, aby mluvil pravdu.

,,Avril, neříkali jsme si, že dneska žádné chlapy?" přidala se k nám vysmátá Amber.

,,Ale já nejsem ledajaký. Pro dnešek si zasloužím výjimku." poznamenal Chad s úsměvem.

,,A ne že se budete chovat perverzně a rozdáte si to na záchodkách."

Ambeřina hláška mě pobavila. Když se od nás vzdalovala, Chad se stále zubil.

,,A už sis to někdy rozdávala na záchodkách?" naklonil se ke mně.

,,Ne."

,,Mě by to docela rajcovalo." naklonil se ke mně blíž až se mi zachvěl celý žaludek.

Dělila nás jen malá mezera. Zůstala jsem celá ztuhlá na něho zírat. Přejížděla jsem mu pohledem po ústech a pak se naklonil tak blízko, že se otřel o moje rty. Zvedl ruku a přitáhl si mě za rozpálený krk.

Byla bych blázen, kdybych mu tu pusu neopětovala. Obě upocené dlaně jsem mu položila přes nadloktí, přičemž jsem cítila přes látku košile jeho teplo. Druhou rukou si mě k sobě přitáhl blíž a nechal ji položenou na boku.

Líbali jsme se. Nemohla jsem tomu uvěřit. Zdálo se mi to nebo přede mnou vážně stál Chad a chtěl začít znovu.

Nečekaně sjel z boku až na můj zadek a pevně stiskl. Cítila jsem se jako by to byl někdo neznámý. Všechny moje hormony, kterými jsem se kdysi řídila se právě probouzely. Značně pomalu, ale o to víc to se mnou mávalo, když si mě na sebe přitiskl. Opřel se o sloup, který stál za nám a já zaplula mezi jeho nohy, zatímco je mírně rozkročil.

Nemohla jsem ani dýchat. Přes dvoje džíny jsem znatelně cítila, že se v jeho rozkroku něco dělo a jen těžko jsem tomu věřila.

,,Co ty záchodky, kotě?" pošeptal mi a u toho se usmíval.

,,Možná to není špatný nápad." dodala jsem a otočila hlavu ke dveřím, na nichž byla ta dvě písmenka.

Bylo to šílené a já neměla tušení, do čeho jdu. Jenže Chad mě bavil. Udělala bych v ten okamžik cokoliv. Dokonce bych s ním šla i na dámské toalety, abych se s ním zavřela v kabince.

Sotva se dveře dovřely, svlékal mi tričko. Zavřela jsem mísu a jelikož byl tohle docela slušný klub, všechno tu bylo čisté a voňavé. Donutila jsem Chada, aby se posadil, zatímco jsem si svlékala džíny.

,,Jsi nádherná." Uniklo mu, když jsem se k němu naklonila pro polibek.

Rukama jsem ihned začala mapovat terén v jeho rozkroku, dokud se mi podařilo jeho kamaráda vysvobodit z boxerek. Poklekla jsem a mimo ruční práce se dala i do spolupráce s jazykem a ústy. Jeho vzdechy mě uklidňovaly. Chtěla jsem, aby se mu to líbilo, aby to chtěl častěji.

Zatímco jsem se mu věnovala, stáhl mi ramínko od podprsenky k loktu a vyprostil jedno ňadro z košíčku, aby si s ním mohl hrát.

Probudilo se ve mně náhle to, co tolik měsíců spalo. To vzrušení, ten chtíč a ten pocit mě úplně pohltil. Ještě chvíli mě nechal, abych se mu věnovala, když pak vstal, otočil si mě k sobě zády a zajel prsty do kalhotek, zatímco se mi třel pérem o zadeček.

,,Jak moc jsem ti chyběl?" šeptal mi do ucha.

,,Šíleně moc."

,,Když sis tam sahala, myslela jsi u toho na mě?"

Zakňourala jsem a prudce vydechla.

,,Jenže já chci, aby ses mě dotýkal už jen ty."

,,To by se mi moc líbilo."

,,Už budu!" zavřela jsem oči a polohlasně mu oznámila.

,,Ani já to nemám na dlouho."

K mému velkému překvapení si prostě nasadil kondom, otočil si mě k sobě čelem, opřel si mě o stěnu kabinky, zvedl mi nohu k boku a vnikl do mě.

Ještě že ta zeď byla pevná z cihel, jinak bychom ji zbourali. Přirážel rychleji a rychleji, přičemž mě navedl k cílové rovince číslo dva.

Přišlo mi jako bych tu byla úplně s někým jiným. Ten Chad, kterého jsem znala by na takovém místě rozhodně odmítl sex, protože byl až příliš konzervativní. Ten Chad, kterého jsem znala by mě ani nevzal za culík a prudce za něho netahal, aby mě mohl líbat na krku, zatímco do mě prudce bušil.

Možná se v něm nahromadil vztek za to všechno a prostě to dělal hlava nehlava. Já jsem si tedy nestěžovala. Mně se jeho nový styl vlastně líbil. Když se pak snažil utišit své sténání o můj krk, věděla jsem, že jde do finále i on. Ještě na chvíli zavrtal svůj nos i rty pod mé ucho a vydýchával se.

Na rtech měl úsměv, stejně jako já, když opřel čelo o moje.

,,Přísahej, že už budeš jen moje, Avril."

,,Přísahám." Sevřela jsem jeho tváře v dlaních a dívala se mu při tom do očí.

Nevěrně tváKde žijí příběhy. Začni objevovat