12. kapitola

2.7K 71 0
                                    

Byl listopadový večer a po cestě z obchodu mě informoval Chad, že dorazí hodně pozdě, protože má schůzku s klienty až v Houstonu. Bylo mi to vlastně jedno, kdybych však nepřišla do domu a nezaslechla ty příšerné zvuky. Šlo to rozhodně z ložnice od Amber a Brada a mně to neuvěřitelně rozčilovalo.

Hekali a křičeli, takže jsem myslela, že si nacpu rukávy od svetru do uší. Bylo to slyšet až do kuchyně, takže jsem se vydala na terasu, abych to souznění trochu utišila. Bylo mi strašně. Spíš ten pocit, jak si to oba užívají, když jsem sama moc dobře věděla, jak byl Brad v posteli skvělý.

Seděla jsem tam asi do půlnoci a snažila se uklidnit. Když konečně přišel Chad, nechápal, proč sedím venku na terase.

Trochu jsem si šplhla, takže jsem se mu zmínila, že na něho čekám, abychom si dali společnou koupel.

Na uvítanou mě políbil, ale na návrh společné koupele se moc netvářil.

,,Spíš bych si dal rychlou sprchu a šel si lehnout. Mám toho dneska dost."

,,Udělám ti masáž."

Jestli jsem si naivně myslela, že mu udělám masáž a skončí to sexem, pekelně jsem se mýlila. Usnul jako malé dítě. Nedalo se nic dělat. Zamkla jsem se do koupelny a po dlouhé době využila službu svého malého kamaráda.

Další den byl pro mě trochu šokující. Ráno jsem na nikoho nenarazila, ale v práci jsme měli fofr. Proto jsem si ani nevšimla přicházejícího Brada. Rozhlížela jsem se, abych spatřila i Amber, ale byl tu sám.

,,Sháníš další prádlo pro svoji drahou polovičku?" nasadila jsem umělý úsměv.

,,Leda bys mi pomohla s výběrem." Pousmál se.

,,Myslím, že my dva bychom si spíš měli popovídat někde v klidu."

,,Souhlasím."

Dala jsem znamení Holly, že odcházím a zavřeli jsme se spolu ve skladu.

,,Co tu zatraceně děláš?"

,,Vybírám prádlo." usmíval se, jako by se nic nestalo.

,,Ty moc dobře víš, co tím myslím."

,,Jo. Prostě jen náhoda." Pokrčil rameny.

,,Náhoda?" dala jsem si ruce v bok a pochodovala dokola jako blázen. ,,Amber o nás ví?"

,,Ne."

,,A chystáš se to říct Chadovi?"

,,Ne, proč? Byl bych sám proti sobě. Je to jen mezi námi a tak to i zůstane."

Trochu mě to uklidnilo.

,,Fajn. Každopádně se snaž, abyste z domu odešli co nejdřív."

,,Proč? Nepřijde ti vzrušující, že jsme v jednom domě?"

,,Ne."

,,Možná bys byla radši u mě v bytě?" hypnotizoval mě.

Otočila jsem se na něho a jako by snad věděl, na co myslím.

,,Jsem vdaná. Šťastně vdaná."

,,Před tím jsi byla tady zadaná a měla ses vdávat." dostal mě na lopatky.

,,Jo, ale už jsem vdaná. Stalo se to, protože jsem to přehnala s alkoholem."

,,Před tím jsi ale nebyla po sexuální stránce se svým nastávajícím spokojená. Pochybuju, že se to změnilo."

,,Nebudu se tu s tebou bavit o svém intimním životě s manželem. Ty jsi sázku přeříznout nevěstu vyhrál, takže gratuluju. Můžeš jít." ukázala jsem mu dveře.

,,Sázka? Bylo to trochu jinak. Šíleně ses mi líbila a kámoši mi dávali jasně najevo, že tady už mám smůlu. Asi jako Jack z Titaniku, když uviděl poprvé Rose. Ale já jsem to nevzdal. A musím uznat, že na to občas ještě myslím." Propaloval mě pohledem.

,,Hele, je mi to fuk. Jen laskavě ztlumte ten křik při sexu. Kdo to má poslouchat. Člověka pak přejde na vlastní hrátky chuť."

Brad se rozesmál.

,,A není to spíš tím, že by ses ráda přidala?"

,,K Amber rozhodně ne." naběhla jsem si.

,,Ale ke mně jo."

,,Dost!" zvedla jsem ruce, abych ho zastavila. ,,Stalo se to jednou. Zůstane to mezi námi a rozhodně mi přestaň dělat návrhy."

,,Jak si přeješ." culil se.

Jako bych z něho cítila, že mi nevěřil ani slovo. Na jedno stranu jsem chtěla, aby to respektoval, ale na druhou mi moje neuspokojené já dávalo najevo, že bych si to s ním chtěla zopakovat. To však bylo tabu. Byla jsem vdaná a tím se všechno měnilo.

,,Jsem ráda, že si rozumíme."

Stála jsem u dveří a on prostě musel provokovat. Postavil se ke mně a stiskl kliku, zatímco mi položil teplou dlaň na bok. Vyjel trochu výš, takže palcem dosáhl na lem podprsenky a trochu mě tím vyvedl z míry.

,,Rád jsem tě zase viděl."

Odešel z obchodu bez nákupu, tudíž mi bylo jasné, že se tu zastavil jen, abychom si promluvili, za což jsem byla skutečně ráda.

,,Tak co?" zavřela Holly dveře za posledním zákazníkem a starostlivě si mě prohlédla.

,,Všechno jsme si ujasnili. Je to jen náhoda. Myslí si, že je to děsná legrace."

,,Chtěl si to zopakovat?"

,,Já nevím a ani na to nechci myslet."

,,Protože bys podlehla."

,,Ne!" ohradila jsem se.

,,Avril, už tě nějaký ten pátek znám a od té doby, co jsi byla s ním, tak máš na sex úplně jiný pohled. Je mi naprosto jasné, že kdybys mohla, udělala bys to znovu."

,,Nelituju toho, že jsem s ním šla, ale jsem vdaná a nevěra nepřipadá v úvahu, i kdyby mi vrazil prsty rovnou do kalhotek."

Nad tím tvrzením jsem se pozastavila. Tohle se stát nesmí, protože bych se jen těžko ovládala.

,,Sama víš, že s Chadem ti to v posteli neklape."

,,Holly, nemluv už o tom."

Chtěla jsem o tom přestat snít. Stačilo mi, že jsem pak nemohla usnout. Chad přišel poměrně brzy a nečekaně vypadal plný energie. Samozřejmě, že jsem toho chtěla využít, ale sotva jsme se začali líbat, ozval se z ložnice Amber a Brada křik. Rozdávali si to a já se nedokázala soustředit.

,,Děje se něco?" podíval se na mě, když jsem přestala.

,,Nemohli by se ztišit?" povzdechla jsem si.

,,Proč? Tebe to ještě víc nerajcuje?" položil mi ruku na stehno.

,,Ne. Naopak. Všechno vzrušení vyprchalo tím, jak do toho oni buší."

Posadila jsem se vzpřímeně na posteli a položila si paže podél těla. Chad se otočil na bok a chystal se spát. To jako vážně?

V domě bylo ticho, ale jediné, co se odráželo od stěn byly ty proklaté výkřiky vzrušení. Tohle jsem nezvládala. Chad v tom jekotu usnul a já neměla páru, co dělat. 

Nevěrně tváKde žijí příběhy. Začni objevovat