5. kapitola

4K 79 1
                                    


Když jsem se vrátila z koupelny po krátké sprše, na konferenčním stolku už byly dvě whiskovky. Popravdě mi bylo jedno, co v nich bylo. Měla jsem na sobě jen kalhotky a musela jsem uznat, že se mi v nich nelíbilo. Brad si vzal jen boxerky, ale i tak byl ve stavu napůl.

Roztáhl se na sedačce a pozoroval mě, jak ve stoje upíjím ze skleničky.

,,Popojedeme?" zakřenil se a jeho pohled sjel na můj hrudník.

Naklonila jsem hlavu, položila skleničku na stolek a vyndala z ní kostku ledu. Ukáplo mi pár kapek, ale jeho zajímalo spíš, kam jsem zamířila. Přejela jsem si rty a vydala se po bradě a krku až k bradavkám. On mě zaujatě pozoroval, dokud to nevydržel a jen tak lehce si přejížděl po přeplněných boxerkách.

Vzápětí na naklonil dopředu, aby mě čapnul za paži a stáhl si mě na sebe. Led mi vyklouzl z prstů, ale nám to nevadilo. Jazykem se pustil do mých bradavek a aby mi to bylo pohodlnější, položil si mě vedle sebe. V ten moment jsem se loučila s kalhotkami.

Ze své skleničky vyndal kostku ledu, vložil si ji na malý okamžik do úst a pak jsem ucítila mrazivý dotek ve svém klíně. Přeskočil všechny kroky, aby mě rozpálil a rovnou kroužil kostkou na místech ledem nepolíbených. Jak postupně tála, zaplavila mě ještě víc. Po té přidal i jazyk a já už se jen těžko udržela v klidu.

Musela jsem uznat, že s ním jsem byla v cíli během chvilky. Bylo to až neuvěřitelné. Bez rozjezdu nebo předehry mi stačilo tak málo.

Když mi pak svěřil, že by si mě chtěl vzít trochu drsněji zezadu, poslušně jsem se podřídila. Ještě chvíli mě dráždil, abych měla jen krůček k dalšímu vyvrcholení a pak si mě posadil na všechny čtyři. Namířil si to do mě a zatímco mě přitahoval za vlasy, intenzivněji přirážel. Druhou rukou se mi začal věnovat přesně v místě, kde mě to donutilo křičet a klít.

Byla jsem jako první, ale Brad mě hned následoval. Hodila jsem vlasy dozadu a narovnala se. Přitiskl se mi k zádům a ještě chvíli si poměřoval moje prsa v dlani.

,,Tebe nebudu mít dost ani po deseti vrcholech."

,,Snad už nejsi unavený." pousmála jsem se a otočila hlavu na stranu, abych schytala dráždivý polibek.

Na další kolo jsme se přesunuly do sprchy. Na naše dvě těla jsme spotřebovali tolik sprchového gelu, co on jistě nevyplýtvá ani za měsíc, ale bez dráždění by to nešlo.

Sotva jsme vyšli ze sprchy, dohnala nás žízeň a navíc měl nutkání si povídat.

,,Nevypadáš, že jsi tak perverzní." naklonil se a s úsměvem podotkl.

,,A jak vypadám?" podívala jsem se mu zpříma do očí.

,,Jako romantička, co upřednostňuje misionáře." zacukaly mu koutky.

,,Proč to dělat na misionáře, když to tak dobře umíš s prsty."

Opřela jsem se o kuchyňskou linku a pozorovali jsme jeden druhého. Vždycky jsem se styděla být nahá, ale v tom šeru, kdy do místnosti proudilo jen malé světlo z otevřených dveří předsíně se mi to líbilo. Jeho křivky opíjely moji mysl, když jsem si snažila vybavit, jak pevný byl jeho zadek, zatímco jsem ho tiskla.

Házeli jsme na sebe opět roztoužené pohledy a dlouho bez dotyků nevydrželi. Popošel ke mně blíž a prsty mapoval každičký záhyb mého těla. Zajímal ho krk, ňadra, bříško i rty. Se zájmem mě pozoroval a já se nedržela zpátky. Chtěla jsem se ho dotýkat a nemohla jsem uvěřit tomu, jak moc mě ten chlap přitahoval. Měla jsem se za dva dny vdávat a já se tu oddávala sexu s cizím klukem. Problém byl ten, že to bylo dokonalé.

Nešlo jen o ten prožitek z orgasmu, ale to okolo. Prostě ta hra, vášeň a atmosféra, kterou uměl naladit. Dal mi jasně najevo, že jsem jen jeho a jsem středem jeho vesmíru. Nikdo a nic ho nezajímalo. A to jsem u takového chlapa žrala.

Samozřejmě, že jsme si to ještě rozdali v kuchyni a v ložnici. Jako nenasytní blázni jsme usnuli nad ránem.

Vzbudil mě telefon. Nebyl to však zvuk příchozí textovky na mém telefonu, ale na jeho. Otevřela jsem rozespale oči a zjistila šokem, že už je ráno. Prudce jsem se zvedla na posteli a ohlédla se po Bradovi, který právě s holým zadkem mířil do koupelny.

Musela jsem se smát, ale ne na dlouho. Zase se ozval zvuk jeho telefonu na nočním stolku. Jasně, že se tohle nedělá, ale já jsem byla zvědavá. Oblékla jsem si spodní prádlo a popadla jeho mobil do ruky. Zpráva od jakéhosi Garryho.

,,Ode dneška jsi pro mě Bůh, ty vole. Jestli jsi vojel buchtu, co se měla vdávat, tak máš u mě nejen sto babek, ale taky uznání. Uvidíme se večer na lovu. Dneska je řada na mě. Ty vybíráš a já konám."

Tělem mi projel snad kulový blesk. Ten sráč se jen vsadil, že mě vojede, protože jsem byla nevěsta? Ty kecy o tom, jak ho rajcuju byly jen, abych mu vykouřila ptáka? Měla jsem chuť mu jednu vrazit.

V ten okamžik jsem vlastně byla neskutečně ráda, že to byla jen jedna noc a já se zítra provdám za seriózního chlapa, co mě bral vážně.  

Nevěrně tváKde žijí příběhy. Začni objevovat