16. kapitola

2.9K 78 0
                                    


Snažila jsem se zachovat klid. Sehnul se a s rošťáckým pohledem se na mě usmíval. Jen jsem k němu otráveně popošla, abych mu to vzala z ruky, jenže on mi uhnul.

,,Vrať mi to."

,,Jsi na tom tak závislá, že si to bereš s sebou?"

,,Myslím, že se budu potřebovat uklidnit." Nastavila jsem dlaň.

,,Proč ti s tím nemůžu pomoct já? Jsem lepší než tohle."

,,Jo to je fakt. On moc dobře nelíbá."

Oba jsme se smáli, ale on to vzal nejspíš až moc vážně. Naklonil se ke mně a napětí by se dalo krájet. Pralo se to ve mně. Měla bych uhnout, protože jsem vdaná a i když jsme rozhádaní, na tohle nemám právo. Jenže já jsem jen hypnotizovala jeho rty a šíleně to chtěla. Celá jsem se třásla a čím byl blíž, tím víc jsem cítila jeho vůni, dokud mě neškrábalo jeho strniště na tváři. Rtem se mi otřel něžně o spodní ret a já ústa pootevřela, abych i já mohla sevřít ten jeho vrchní. Pak už jsem si uvědomila, že mě držel za boky a pevně si mě k sobě tiskl.

Líbala jsem ho a to nebylo dobré znamení. Uklidňovalo mě to a chtěla jsem víc. Zajela jsem mu prsty do vlasů a tlačila jeho obličej na svůj, čímž jsem intenzitu našeho polibku ještě zdvojnásobila. Stiskl mi v dlaních zadek a přitlačil si mě na své vzrušení, které jsem znatelně cítila. V mých kalhotkách se objevilo jezero. Tohle se mnou dělal.

,,Ne! Tady ne! Tady to nejde." jemně jsem ho odstrčila.

Kdybych si to rozdala na téhle posteli s Bradem, měla bych to pořád na očích a to jsem nechtěla. Cítila jsem se provinile, sotva mě políbil a já se obávala, že nebudu mít vůli přestat.

,,Kde?" zachroptěl.

,,Já nevím, ale tady ne."

,,Přijdu za tebou do obchodu."

Vlastně mi došlo, že to nebyl špatný nápad. Mohla jsem tam zůstat přes noc a on mi mohl dělat společnost alespoň chvíli.

,,Dobře."

,,Slib mi, že počkáš na mě a nezneužiješ jeho." ukázal na tu kouzelnou věc, na mé posteli.

,,Tohle je hodně ujetý." zajela jsem si do vlasů a cítila, jak moc mě všechno bolelo vzrušením.

Prsa vyžadovaly jeho pozornost a na kalhotky jsem přestala myslet, protože bych se na něho musela vrhnout se vší parádou.

,,Za hodinu?" zeptal se jako bych si to snad mezi tím rozmyslela.

,,Jo."

To bylo hodně přes čáru. Nikdy jsem neuvažovala nad tím, že Chada podvedu. Nevěra se mi příčila, ale najednou tu byl tenhle neuvěřitelně sexy chlap, o kterém jsem věděla, že mi dá pocit uspokojení, úlevy i toho, že jsem žádaná.

Byla jsem tak neuvěřitelně vytočená, že jsem si v ten okamžik skutečně myslela, že naše manželství v tu ránu skončí jen kvůli Amber. Proto jsem cítila i příjemný pocit, že její přítel, kterého tak opěvovala, chtěl mě.

Otevřela jsem obchod a hodila svoji tašku na stůl v kanceláři. Sledovala jsem sedačku, jestli se na ní bude dát vyspat. Mohla jsem jít k Holly, ale to by za mnou nemohl přijít Brad.

Chtěla jsem si nafackovat. Co jsem to dělala?

Z utápění v sebelítosti mě vyprovodilo zaklepání na skleněnou výlohu. Srdce se mi rozbušilo, když jsem odemkla a objevil se přede mnou Brad. Zrychlil se mi dech a vlastně se mu hned chtěla vrhnout na rty. Zavřela jsem za námi dveře od kanceláře a popošla k malé nádržce na vodu, abych si z automatu nalila trochu vody.

,,Chceš něco k pití?"

,,Upřímně, Avril, nechci nic víc než tě opíchat."

Polkla jsem na prázdno a celé tělo mi úplně hořelo. Posadil se ležérně na pohovku a roztáhl podél opěradla paže. Sledoval mě, zatímco se ve mně pralo, jestli to mám nebo nemám udělat.

,,Půjdeš ke mně?"

Posadila jsem se k němu bočně. Kolenem jsem se dotýkala jeho stehna a dost nervózně ho sledovala.

Položil mi ruku na stehno a posouval se pod sukni až ke krajce kalhotek. Ukazováčkem mi přejel přes látku a já celá ztuhla.

Vzápětí se ke mně naklonil, aby mě vášnivě políbil. Naše jazyky uvolnily atmosféru a ze mě opadla ta nervozita. Bylo to jako balzám na nervy.

Stačila mi jen troška něhy a pohlazení, abych se hodila do naprosté pohody. Opřel mě o sedačku a tím se mu otevřela možnost strčit ruce pod tričko a vyhledat podprsenku. Jen tak chvíli mě hrubě mnul v dlaních a já začala zatajovat dech. Položila jsem mu prsty na jeho vzrušení a kroužila až byl jako skála. Proto když jsem ho vysvobodila z upnutých boxerek, nabyl objemu snad dvakrát.

Líbal mě na krku a mířil do výstřihu, jenže tam mu začala vadit blůza. Za upřeného pohledu do mých očí ze mě svlékl svršek a já rovnou využila tuto chvíli, abych udělala to samé. Prsty stáhl ramínko podprsenky k nadloktí a následoval je jazykem od ramínek loktu.

Já nepřestala s masáží, když mi rozepnul podprsenku a hodil ji na podlahu. Položil si mě na pohovku a prudce zatahal za kalhotky i se sukní, aby mě úplně svlékl. Cítila jsem srdce až v klíně. Bože!

Moje mysl měla výpadek a já nedokázala nic. Jen jsem si užívala jeho péči, kterou jsem v ten den tak moc potřebovala.

Od prsou mířil jazykem k pupíku až k tříslům. Prohnula jsem se v zádech až mi vzal nohu a položil si ji na rameno. Tím pádem se ke mně mohl lépe dostat. Čekala jsem kdy ten slastný pocit nastane. Jeho rty se mě dotkly na pravém místě, aby mě jen tak něžně políbil. Pak přidal jazyk a já spustila hlasité sténání. Jen tak něžně kroužil špičkou jazyka, aby mě navnadil. Po chvíli přidal i prsty. Myslela jsem, že puknu.

Nedostávalo se mi do plic dostatek kyslíku a on to uměl tak neskutečně. Klela jsem a hekala, jako ještě nikdy. Proto jsem s jistotou věděla, že tohle byl ten nejúžasnější orální sex, který jsem kdy zažila. Přesně tohle mi chybělo. Sotva mě pohltil nával tepla, tříštila jsem se na malé kousíčky.

,,Bože!"

Brad moc dobře věděl, co se mnou dělal a jak moc jsem si to užívala.

Dokud jsem byla ještě rozjetá, rovnou do mě vnikl. Cítila jsem, že to nebylo jako tenkrát, protože měl gumu. Kdy si ji stihl nandat? Bylo mi to nakonec fuk, když začal přirážet a vzdychat mi do ucha.

Zahryznul se mi do spodního rtu a zrychloval. To jsem najížděla do druhé cílové rovinky. Zavřela jsem oči a zadržela na okamžik dech. S výbuchem jsem se zhluboka nadechla a užila si další dokonalý orgasmus, který mi dopřál Brad.

Ještě malou chviličku se nade mnou tyčil, hekal a pak se udělal. Svalil se mi na hrudník a já si mohla užívat jeho teplo.

,,Jak moc jsem ti chyběl?"

,,Děláš jako bychom spolu byli víckrát."

,,Možná bychom to měli dohnat." zvedl hlavu a podíval se mi do očí.

,,Nevím, jestli je to dobrý nápad."

,,Je to rozhodně dobrý nápad. Tuhle hymnu, kterou mi tu zpíváš před orgasmem si nenechám ujít."

Začala jsem se smát.

,,Co to posloucháš za styl, pro Boha?"

,,Hodně ujetý styl, ale věř mi, že pak nebudeš chtít přestat." 

Nevěrně tváKde žijí příběhy. Začni objevovat