Měl pravdu, nechtěla jsem přestat. Potřebovala jsem dohnat ten čas, co jsem byla neuspokojená.
Venku se začalo stmívat a do okenních tabulek se opíral vítr s kapkami deště. Tomuhle jsem tak trochu říkala romantika. Ležela jsem na něm, zatímco on byl ještě ve mně a dozníval nám společný orgasmus.
Ten den snad už desátý. Nemohli jsme se prostě nabažit toho pocitu.
,,Jsi nenasytná." pošeptal mi do ucha.
,,Jenže ty jsi to chtěl. Já se tomu bránila."
,,A lituješ toho?"
,,Ne." vypadlo ze mě bez přemýšlení.
Nemohla jsem nad tím přemýšlet. Když jsem ho někdy v devět hodin pouštěla dveřmi pryč, cítila jsem tu samotu. V obchodě bylo ticho a já se posadila přesně s tím blaženým výrazem a pocitem únavy, který jsem potřebovala. S Chadem jsem nikdy neusnula z vyčerpání sexem.
Tu noc mi napsal Chad. Bušilo mi srdce, když se mi hluboce omlouval a dal mi za pravdu, že tu reakci přehnal. Rozhodně po mně nechtěl omluvu Amber, ale jen chtěl, abychom si rozuměly. Obě jsme jeho rodina a chce si v poklidu rodinného krbu všechno ujasnit.
Zůstala jsem přes noc v obchodě a ráno mě tu vzbudila Holly.
,,Co tu děláš?"
,,Pohádala jsem se s Chadem kvůli Amber."
,,A proč jsi mi nezavolala, mohla jsi být u mě."
Zůstala jsem na ní nehnutě zírat a měla na jazyku to, co se stalo.
,,Já tu nebyla úplně sama."
,,Jak to myslíš?" položila si kabelku na stůl a nechápavě se posadila vedle mě.
,,Udělala jsem hroznou věc." Zajela jsem si do vlasů a ona už jistě tušila, odkud vítr vane.
,,Brad?"
,,Jo."
,,Vyspala ses s ním?"
,,Jo."
Nastalo ticho a já se odmítala podívat Holly do očí.
,,A jak se cítíš?"
,,Právě, že se to ve mně pere. Usínala jsem s naprostým pocitem uspokojení a blaženosti, jenže mi pak psal Chad a omluvil se mi. Chápeš to? Omluvil se mi. Já tu píchám s jiným a on se mi omluvil."
,,Neházej vinu jen na sebe. Kdyby ti věnoval víc času, nedopadlo by to tak. Bylo to jednou a co?" pokrčila rameny a vstala jako by se nic nestalo.
,,Bylo to už po druhé."
,,Se stejným chlapem. To se nepočítá." Mávla a přehodila žvýkačku na druhou stranu úst.
,,Já vím, že mě chceš jen uklidnit, ale já vážně nevím, co se to se mnou děje."
,,Pojď otevřít obchod. Tím, že nad tím budeš přemýšlet nic nevyřešíš."
Mojí tíživou situaci plnou viny ještě zhoršil příchod Chada. Bylo těsně před zavíračkou a on mi donesl puket květin a dáreček. Byl to náramek. Pěkně drahý náramek.
Cítila jsem se provinile, ale Holly mi vtloukala do hlavy, že kdyby se mi dostatečně věnoval, neudělala bych to. Proto jsem na to přestala myslet. Nechala jsem se políbit, ačkoliv jsem na svých rtech ještě cítila Bradovy polibky.
Dali jsme si večeři v nedaleké restauraci a téma ,,Amber" vůbec neotevřeli. Usmíval se a hladil, jako by chtěl napravit chyby.
,,Chyběla jsi mi. Vážně! Byla to nejhorší noc."
Jenže já nedokázala říct totéž. Můj klín se mu vysmál a pustil si pomyslně video s Bradem. Můj mozek nejspíš vypadal jako u Homera Simpsona, kde skáče opice a mlátí činely o sebe.
Vrátili jsme se do domu a hned v obývacím pokoji na nás čekala Amber i s Bradem. Až mi zatrnulo ve slabinách, sotva jsem ho zahlédla. Měla jsem takovou chuť jí vmést do tváře, že to já s Bradem včera naprosto dokonalý orální sex. Nebylo to však v danou situaci úplně vhodné se ji vysmívat.
,,Chtěla jsem s tebou mluvit, Avril." postavila se mi čelem a já hledala sílu, abych ji neposlala do háje.
,,Poslouchám." odložila jsem svoji tašku a periferně viděla Chada, jak se posadil ke krbu.
,,Chad mi naznačil, že ti vadí mé projevy ohledně tvého vzdělání. Upozorňuji tě, že ode dneška už to nebudu zmiňovat. Přeci jen nejsi bývalá štětka a s tím, že máme v rodině prodavačku se dokážu smířit." nadhodila falešný úsměv.
,,Fajn. Ještě něco?"
,,Myslím, že jsem řekla vše."
Možná to měla být omluva, ale chybělo tam to zásadní slovo. Myslím, že se za ní dostatečně omluvil Brad včera večer mezi mýma nohama. Klidně se do mě může obouvat častěji, pokud to bude žehlit on.
Dala jsem si sprchu a Chad se na mě spokojeně usmíval z postele.
,,Všechno v pořádku?"
,,V naprostém."
,,Takže s Amber je to vyřešené?"
,,Snad ano. Záleží, jestli si nenajde na mě jinou slabinu."
,,Mluvil jsem s ní a vysvětlil jí, že tě miluju a na nikom jiném mi nezáleží tak jako na tobě."
To bylo zatraceně dojemné.