Jako první jsem od Brada za mířila za Holly. Otevřela rozespale dveře a ještě zazívala. Její rozcuchané vlasy by mě obvykle rozesmály a byly by terčem mého posměchu, ale dnes tomu tak nebylo.
Nechala mi dveře otevřené a hned mířila ke kávovaru, aby nám připravila kafe.
,,Tak přeháněj. Jaké to bylo? Vyšukal ti mozek z hlavy?" otočila se na mě s úsměvem.
Jenže já jsem jen odložila kabelku na stůl a s vážným pohledem sledovala, jak připravovala hrnečky.
,,O sex nejde. Ten byl skvělý." zabodla jsem pohled kamsi do podlahy a tápala ve svých myšlenkách, abych ji vysvětlila situaci.
,,Ale?" zůstala mi viset na rtech.
,,Neříkám, že toho vyloženě lituju, ale nejsem si úplně jistá, jestli to za to ponížení stálo. Ten kluk, se kterým tam včera byl mu napsal textovku, když se sprchoval. Prostě jsem si ji přečetla." zajela jsem si prsty do vlasů a zavrčela.
,,Jak jako přečetla? Co tam stálo?"
,,Jen se s kamarádem vsadil, že vojede nevěstu."
Holly se začala usmívat jako by to nic nebylo.
,,Holka, já už jsem se bála, že mu radí, aby mu tě tam přivázal k posteli, že si přijde taky užít nebo že si udělal domácí video a bude ho publikovat na internetu. Ty z toho děláš." nalila tmavou tekutinu do bílých hrnečků a jeden mi posunula po stole.
,,Myslela jsem, že se mu jednoduše líbím a ne, že ho do toho sexu někdo donutil."
,,Nevíš, jak ta sázka přesně byla. Navíc, Avril, ty se vdáváš a neměla bys rozhodně přemýšlet nad tím, že tě někdo podvedl."
Měla naprostou pravdu. Byl ten poslední, koho bych měla soudit. Neznala jsem ho a to já bych se měla stydět. Podvedla jsem svého snoubence a uklidňovala se tím, že on si jistě ve Vegas užíval podobně.
,,Jak dlouho jste tam ještě zůstaly?" změnila jsem téma.
,,Asi do dvou. Lora teda odešla skoro hned, co jsi zmizela."
,,Hodně mě holky odsuzovaly?" vzhlédla jsem do jejího obličeje jako bych všeho litovala.
,,Vůbec ne. Vždyť ty sis pořádně neužila. Tvrdla jsi s Robertem a pak jsi skočila rovnou na Chada. Neměla jsi ani pauzu, aby ses vybláznila a zkusila něco adrenalinového a spontánního." uklidňovala mě.
,,Bylo to skvělý. Šíleně se mi to s ním líbilo. Bylo to sobecké, drzé, vášnivé a..." zarazila jsem se, když se mi proti mé vůli objevil na tváři úsměv.
,,Jsem ráda, že to stálo za to a že sis to užila." položila mi teplou dlaň přes moji a věnovala mi úsměv.
Po tomhle rozhovoru se mi udělalo líp. Holly mě v podstatě jen přesvědčila, že jsem neudělala nic špatného a ta sázka mi mohla být ukradená.
Miley se křenila, sotva mě uviděla ve dveřích. Otevřela jsem jí dveře a zvedla dlaň, abych ji zastavila.
,,Bylo to super, ale už se k tomu nebudeme vracet. Už budu hodná."
Beztak se na mě Miley celou dobu usmívala jako by mi snad z pusy ještě teklo sperma.
,,Zažila jsi někdy takhle odvázaný sex s Chadem?"
,,Ne."
,,A proč mu nenaznačíš, že by se ti to líbilo trochu hruběji?"
,,Vážně si myslíš, že chce chlap po třicítce, abych mu kecala do toho, jak mě má opíchat? Na tohle je docela háklivý a když jsem mu jednou naznačila, že orální sex si spletl s hloubením důlků do žvýkačky, aby mohl udělat bublinu, tak se urazil a téměř měsíc mi do neudělal pusou."
,,Ale jistě umí něco jiného." zaculila se.
Vzhlédla jsem ke stropu, abych se zamyslela. Vlastně jeho penis měl dost dobrou velikost. Pokaždé, když jsme spolu spali, tak jsem dosáhla vrcholu. S tím jsem problém neměla. Jenže to nemělo tu šťávu, kterou jsem teď poprvé cítila s Bradem.
Možná to bylo tím, že měl Brad jistě hodně bujný sexuální život a prostě uměl, zatímco Chad byl s pěti ženami. To mi svěřil a mně to přišlo roztomilé.
,,Nemůžu říct, že se mi sex s ním nelíbí. Prostě je něžný a svým způsobem je to milé."
,,Milé?" vyprskla smíchy. ,,Nevím, jestli se tohle slovo zrovna hodí ve spojitosti se sexem." svraštila čelo.
,,Nebudu teď řešit sex s ním. Zítra se za něho vdám ať už byl ten dnešní sex jakýkoliv."