Zachránilo mě varování shora. Zvonil mi telefon až jsem sebou škubla. Odstrčila jsem ho a zamířila k pultu, abych si vzala mobil do ruky.
,,Zlato?"
,,Jsem na cestě domů. Co si zajít na oběd a popovídat si? Vyzvednu tě za dvacet minut. Stíháš se připravit?"
Chtěla jsem na něho být do telefonu milá, ale sotva tohle dořekl, byla jsem znechucená. Jak jako popovídat si? To se hodlal vracet k Amber? Vztek ve mě pěnil jako mentoska v cole.
,,Jestli hodláš řešit včerejšek, ani se mnou nepočítej." pověsila jsem mu to.
Brad na mě nehnutě zíral a neodpustil si sarkastickou poznámku.
,,Nezdá se, že by mezi vámi bylo všechno v naprostém pořádku."
,,Bylo, dokud se tu neobjevila Amber. Nemáme se v lásce a vždycky to dopadne tak, že se Chad zastává své sestry."
,,Pochopil jsem ten váš boj." naznačil nad posledním slovem vzdušné uvozovky. ,,Jen nechápu, proč se do toho Chad plete."
,,To ani já ne. Mám toho dost."
,,Možná bude lepší, když se budete vzájemně ignorovat."
,,To jsem chtěla, ale ona do mě pořád rýpe, protože nejsem dostatečně vzdělaná, abych mohla dosáhnout jejích kotníků."
,,Tak to není a ty to víš. Máš úplně jiné kvality a jestli tě to uklidní, jsi mnohem lepší v posteli než ona." skočila jsem po něm šokovaně, abych mu přikryla ústa dlaní.
,,Zbláznil ses? Tohle tu nemůžeš říkat nahlas."
,,Chtěl jsem ti jen složit poklonu. Fakt se mi to s tebou šíleně líbilo." Dodal trochu tišeji a moje vnitřnosti dělaly salto.
To i mně s tebou! Ale nahlas jsem to odmítla tvrdit.
,,Kdyby tu byla možnost si to někdy diskrétně zopakovat, neváhal bych ani milisekundu." Šokoval mě znovu.
Polkla jsem na prázdno a zaslechla jsem bouchnutí dveří. Objevil se Chad. Chtěla jsem na něho být milá po tom, co jsme právě řešili s Bradem, ale on si po tom telefonu rozhodně servítky nebral ani před Bradem.
,,Můžeš mi říct, proč jsi mi zavěsila?"
,,Půjdeme do pokoje?" obešla jsem Brada a vydala se ke schodům.
Sotva se zavřely dveře naší ložnice, Chad na mě spustil.
,,Budeš respektovat mě i moji rodinu, to je jediné, co po tobě chci."
,,Ten tvůj respekt znamená držet hubu, když mě bude urážet? Takhle to chceš?"
,,Neřekla nic vulgárního, Avril, prober se."
,,Nemusí být vulgární, aby mě urazila."
,,Nebudu to s tebou řešit. Prostě žádám, abys s ní jednala s úctou, stejně jako s mými rodiči."
,,Tvoji rodiče mě nikdy neurazili za to, kdo jsem. I kdybych byla zasraná tanečnice od baru, tak si nepřeju, aby se do mě obouvala. Jestli po mně chceš úctu a respekt, tak bude lepší, když po dobu, co tu bude, odejdu." křičela jsem na něho hodně nahlas.
Vydala jsem se naštvaně ke skříni, abych si vytáhla sportovní tašku. Z ramínek jsem hrubě sundala pár triček a naházela je do tašky.
,,Co to děláš?"
,,Jdu pryč."
,,Ne to nejdeš. Jsi moje manželka a zůstaneš tady."
,,Pod jednou střechou s Amber? Nikdy!"
,,Přestaň! Tímhle to nevyřešíš."
Byla jsem bezradná a nevěděla, co v ten moment udělat. Rozbrečela jsem se jako malé dítě a Chad ke mně přišel, aby mě objal. Já jsem ho však odstrčila a nehodlala ze sebe dělat hlupáka, aby se mi mohla Amber povýšenecky vysmívat.
,,Avril, mohla by ses uklidnit? Chci to vyřešit v klidu."
Hodila jsem po něm tašku a zaplula s pláčem do koupelny. Chad to pochopil, takže praštil dveřmi a po chvíli jsem slyšela vytočený motor, jak rychle se od domu snažil odjet.
Uklidnila jsem se v podstatě hned. Vyšla jsem z koupelny a popadla tašku, která byla pohozená na podlaze. Pokračovala jsem v balení věcí, protože jsem si byla jistá, že pokud budeme déle všichni pod jednou střechou, náš vztah to nevydrží.
Ani jsem si nevšimla, kdy vešel do pokoje Brad. Jen jsem se na něho otráveně otočila a hodila plnou tašku na postel.
,,V pohodě?"
,,Jasně."
,,Jdeš pryč?"
,,Jo. Bude to tak lepší i kvůli nám." namířila jsem ukazováčkem na něho a sebe.
,,Kvůli nám dvěma?" začal se culit.
Nereagovala jsem na jeho nechápavou otázku. Jen jsem se otočila a vzala dalších pár věcí z komody, abych je dala do tašky. Vůbec mi nedošlo, že jsem svého kamaráda měla schovaného mezi kalhotkami, takže když jsem prostě popadla několik kousků ze shora, spadl mi na podlahu a skutálel se k posteli. Jen malý kousek od Brada, který samozřejmě ihned věděl, k čemu ta věc sloužila.