20. kapitola

2.5K 69 2
                                    


Přijeli jsme domů a Chad nám šel naproti. I slepý by poznal, jak se na Brada díval, když jsme spolu přicházeli. Nesl Malcolma v náručí a donesl ho až do pokojíku, kde jsem mu sundala botičky a nechala ho spinkat.

,,Kde jste byli?" spustil hned za dveřmi.

,,V akváriu a na hřišti. Moc se mu to líbilo." Usmála jsem se na Chada.

,,Fajn. Zítra jsem si vzal volno." Ohlédl se nevrle po Bradovi až jsem nechápala, co bylo špatně.

Copak z nás snad vyzařovalo, že se šukáme pohledem?

Dali jsme si společně večeři a musela jsem uznat, že to bylo divné. Seděla jsem u jednoho stolu s Chadem a zároveň svým milencem. Neměla jsem potuchy, co se Chadovi honilo hlavou, ale dával u stolu jasně najevo, že patřím k němu. Jasně, že mi už několikrát opakoval, že vždycky pozná, že se někomu líbím, ale tentokrát to bylo přehnané. Div si mě neposadil na klín. Mluvil dokola o naší historii. Kde jsme se poznali a jak skvěle nám to klape.

Brad se jen usmíval a myslel si svoje. Překvapivě o Amber nepadlo ani slovo. Chad se ho ptal, ale jen velmi stručně dodal, že už si to ani nepamatuje a tím ukončil téma.

Šla jsem sklidit ze stolu, když Chadovi volali z firmy. Brad toho využil a šel za mnou do kuchyně.

,,Aspoň už se nehádáte. To já když jsem se naposledy hádal s Amber, bylo to kvůli dovolené."

,,Jak to?"

,,Chtěl jsem letět do Thajska a ona chtěla letět se mnou."

Vyprskla jsem smíchy.

,,To jako vážně?"

,,Jo. Představoval jsem si, že budu mít dva týdny klid a ona chtěla se mnou."

Společný výbuch smíchu se však nelíbil Chadovi, když se vrátil. Vešel do kuchyně a sledoval nás jako bychom dělali něco špatného.

,,Uvědomuješ si, že v Thajsku je spousta ženských s ptákem, že jo." pokračovala jsem v rozhovoru.

,,Tak to bych asi utekl i kdybych byl nachcanej jak koberec od našeho jezevčíka."

Bylo to vtipné, ale Chad se tvářil vážně. Vždycky byl konzervativní a tyhle vtipy nesnášel.

,,Tak fajn. Nepůjdeme si už lehnout?" objal mě Chad zezadu a vlepil mi na spánek pusu.

,,Už? Vždyť je osm." ohlédla jsem se po nástěnných hodinách.

,,Možná tě chci mít dneska jen pro sebe." pošeptal tak, aby to samozřejmě slyšel i Brad.

Sotva to dořekl, byl z pokojíku slyšet pláč. Chad tedy šel, aby ho přinesl. Posadil ho ke stolu a dostali jsme do něho nějaké jídlo. Pak mě napadlo, že by se měl jít vykoupat.

,,Co kdybych ti napustila vanu? Půjdeš se koupat?"

Nadšeně vstával a šel k Bradovi.

,,Hej kámo, já nejsem zrovna dobrý koupač. Táta je určitě lepší." poklekl k němu, ale Malcolm chtěl k němu do náruče.

Chadovi došli nervy. Popadl Malcolma a dal mi pokyn, abych šla s ním do koupelny.

Napustila jsem mu vodu, zatímco ho Chad zabavil houbičkou na mytí. Tak neuvěřitelně cákal, že mi promočil tričko i s podprsenkou, takže jsem si vzala jen bílou košilku, kterou jsem měla na věšáku koupelny.

Samozřejmě Chad v tu chvíli nesledoval malého, ale mě. Vrátila jsem mu úšklebek a poklekla znovu k malému.

,,Chci napít." podíval se na Chada a ten poslušně vyrazil pro jeho lahvičku.

Samozřejmě byla šílená legrace, když voda stříkala a cákala všude. Moje košilka byla opět úplně mokrá, ale zlobit jsem se na něho nemohla. Smála jsem se a snažila se ho s úsměvem okřiknout, aby na chvíli přestal, jenže jsem měla pěnu až na hlavě.

Absolutně jsem nečekala, že by se Chad vrátil s Bradem. Malcolm přestal stříkat a vzal si od něho svoji láhev a ještě mu donesl plastovou mističku a lžíci.

,,Tak co, chlape, uměl bys mi něco uvařit?"

Malcolma zaujala nová věc a přestal s cákáním. Stála jsem z čela vany, když se na mě Brad podíval a sjel pohledem až k mým ňadrům. Košilka byla bílá, takže i průhledná.

Polkla jsem na prázdno a dělala, že jsem si toho nevšimla, ačkoliv to bilo do očí. Chad mě naštěstí tak dobře neviděl, takže si nevšiml.

Bradův pohled však sjížděl na můj hrudník čím dál častěji. Když pak Chad jen odešel pro osušku pro malého, v Bradových očích se objevil chtíč. Vstal a natáhl ke mně ruku, aby mě přes mokrou košilku pohladil prsty po bradavce.

Chadovy kroky mě však donutily, abych na sebe vzala župan. Tohle jsem mu nechtěla vysvětlovat. 

Nevěrně tváKde žijí příběhy. Začni objevovat