11. kapitola

2.6K 73 0
                                    

Tohle byl skutečně hodně velký problém. A to uznala i Holly. Neměla jsem páru, co udělám, ale rozhodně bych si s ním měla jako první promluvit a ujasnit si, o co mu šlo.

Ten večer přišel do ložnice Chad celý rozesmátý a nečekaně se dožadoval sexu. Byla jsem překvapená a ráda mu přání splnila. Sice to byla jen taková dvacetiminutovka, co nás oba sice uspokojila, ale vůbec nedokázala vytvořit ten blažený výraz.

Ráno jsem spěchala do práce a narazila na Amber i Brada v kuchyni. Byla to spíš ledová sprcha.

,,Ještě pořád prodáváš to erotické prádlo?" zakřenila se, přičemž jsem z jejího tónu hlasu cítila spíš opovržení a výsměch.

,,Mám obchod se spodním prádlem celkově. Nejen erotické." obrátila jsem oči v sloup.

,,No já bych spíš měla zájem o nějaké to erotické." mrkla po Bradovi a našpulila ty své nabotoxované pysky.

,,Není problém. Víš, kde mě najít." popadla jsem pomeranč a nasedla do auta se znechuceným výrazem.

Jasně, že s tou nánou píchá. Co jsem si myslela? Že stojí celou noc přede dveřmi a hlídá ji před bubáky?

Samozřejmě, že Holly už mi šla naproti k autu.

,,Pro Boha, tak povídej."

,,Co ti mám povídat? Brad, Chad a já jsme pod jednou střechou." praštila jsem dveřmi, jako by se mi tou ránou snad mělo ulevit.

,,To není dobré znamení."

Jasně, že to, ksakru, nebylo dobré znamení. Neměla jsem tušení, co od toho kluka čekat. Možná to na mě nahráli oba a teď už možná ta mrcha ukazuje video Chadovi.

,,Musíš si s ním promluvit. Tím, že budeme v křeči se nic nevyřeší." starostlivě mi pohladila paži.

Většinu dne jsem byla nepoužitelná a rozhodně mi nepomohlo to, že odpoledne dorazila Amber s Bradem. Holly ho okamžitě poznala a přišla mě varovat. Obrnila jsem se trpělivostí, zatímco se otevřely dveře a oba vešli. Rozhlíželi se a Amber možná i hledala nějakou vadu, aby mě mohla zesměšnit před svým novým nenasytným nabíječem.

Měla to marné. Můj obchod měl skvělou atmosféru na úrovni a nejlevnější kousky začínaly na dvaceti dolarech. Opřela jsem se tiše o pult a čekala, co se jí nebude líbit.

,,Myslela jsem, že to tu bude menší."

Radši nemysli!

,,Jak vám můžu pomoct?" spustila jsem na přímo.

,,Chci něco hodně sexy. Něco, co se bude líbit Bradleymu." Culila se, zatímco se posadil do pohodlných sedaček vedle nás.

Cítila jsem, jak nás pozoroval a nejspíš i věnoval pozornost mé reakci.

Holly okamžitě vystřelila a donesla nějaké prvotřídní kousky z kvalitní krajky. Mezi tím, co si Amber vybírala, naše pohledy s Bradem se střetly.

Nevyčetla jsem z něho vůbec nic. Jako by se spíš dobře bavil. Jasně, že se musel dobře bavit. Stála tu jeho holka a vedle ní druhá, se kterou ji podvedl. Jenže on byl živel a očividně mu vztah na dálku nic neříkal.

Amber se uchýlila s několika kousky do kabinky a vylezla jen, aby předvedla své silikony. Brad jen zvedl pohled od svého telefonu, aby znuděně přikývl. Ta holka to dělal kvůli němu a on se nedokázal ani usmát. Byli oba stejní. Nedokázala dát najevo svoje pocity nebo názor. Do poslední chvíle jsem si myslela, že si nevezme nic z toho, co si zkoušela a nakonec vzala tři sety.

,,Dneska platí Brad." Mrkla na mě jako bychom snad byly kamarádky.

Podala jsem Amber luxusní papírovou tašku a Brad se zvedl, aby vytáhl kreditku, kterou mi podal.

,,Berte to jako dárek na uvítanou." Nasadila jsem umělý úsměv.

,,Tak díky, švagrová."

Když se za nimi zavřely dveře, musela jsem zhluboka dýchat. Holly byla v šoku a chvíli jen tak tiše stála vedle mě.

,,Ona neví, že s tebou něco měl."

,,Jsi si tím jistá?" podívala jsem se na ní s nejistotou.

,,Copak bys bydlela pod jednou střechou s někým, koho tvůj kluk vojel?"

,,Jestli se ráda nekouká, pak nevím."

,,Amber mi spíš přijde jako majetnická. Všimla sis, jak se ho držela? I na ten malý kousek od auta sem ho musela vzít za ruku. Jestli je ujetá na tohle, tak už neumím odhadnout lidi."

Nechala jsem to plavat. Nerozumnější beztak bylo, abychom si s Bradem prostě někde v klidu promluvili. Jenže nebylo kdy. Neustále jsme měli někoho u sebe. 

Nevěrně tváKde žijí příběhy. Začni objevovat