Na textovku od Chada jsem tenkrát nemusela dlouho čekat. Hned, co se posadil do taxíku, tak mi přišla milá zpráva.
,,Rád jsem tě poznal. A děkuju za milou společnost."
,,Nakonec jsi byl skvělý společník. Tvrdil jsi, že nebudeš, ale lepšího bych si nemohla přát."
,,Jsem rád, že jsi přetrpěla moje trapné historky."
,,Naopak ti děkuju. Bylo to super."
,,A kdybych tě někam pozval na další pokec, přišla bys?"
,,Jasně, že jo. Moc ráda."
,,Určitě?"
,,Ano a příště mi o sobě něco povíš?"
,,Nerad o sobě mluvím, ale slibuju, že ti odpovím na otázky."
,,Těším se."
,,Já víc."
Vlastně mě to rozesmálo. Kdybych narazila na nějakého alfa samce, jistě bych s ním skočila do postele a ráno bych toho litovala, ale tohohle jsem nelitovala. Naopak jsem byla ráda, že jsem na něho narazila. Z obou stran to bylo jen takové oťukávání a na další shledání jsme nečekali dlouhou.
Pozval mě hned další víkend. Tentokrát to byla restaurace, kde jsme si dali něco dobrého. Vybral on a já si nemohla stěžovat. Vlastně jsem se ani nijak extra nelíčila ani se neoblékala jako bych šla na rande. Prostě šlo jen o sraz s kamarádem.
Možná to na něho i zapůsobilo, protože dokola opakoval, že se mu líbí, jak jsem přirozená. Vyprávěl historku o své někdejší přítelkyni, se kterou jednou ležel v posteli a intimně si povídali, když se jí zadíval do očí, ve kterých měla čočky, obočí měla vytetované, řasy umělé, rty napíchané botoxem, prsa upravené, zadek prošel liposukcí a on si vlastně říkal, proč s někým takovým byl. Bál se jí zakousnout do ucha, aby mu nezůstalo v puse. Vážně mě to rozesmálo.
Na další sraz jsme šli hned druhý den, což mě překvapilo. To už se otevřel víc a povídal mi o Malcolmovi a Denise. Nechtěl vyloženě vyprávět proč se rozvedli, ale hodně v tom hrála roli Chadova práce.
Vlastně tedy až na třetí schůzce mi řekl, že je právník, ale o žádné firmě nic neříkal. I já jsem se zmínila o obchodě, který jsem vedla s kamarádkou Holly.
Z toho, že jsem měla obchod se spodním prádlem Chada poprvé trochu rozohnilo, přičemž jsem ho takhle moc neznala. Nahodil téma podvazky a nenápadně se zajímal, jestli když je prodávám, zda je i nosím.
Možná za to mohla ta lahev sektu, ale nebyl nijak vulgární. Občas nadhodil něco ve dvojsmyslu, což mi přišlo sexy a zároveň vtipné.
Tenkrát jsem byla na tohle téma spíše stydlivá a v posteli jsem ani neuměla říct, co by se mi líbilo. Neměla jsem totiž tušení. Moc jsem toho za sebou neměla a kromě toho, že jsme s Robertem střídali místa a polohy, tak jsem víc nepotřebovala.
S přibývajícím alkoholem jsme se o sexu najednou začali bavit normálně. Zrudla jsem, když se mě dotázal, co se mi líbí. Polkla jsem na prázdno a culila se. Spíš jsem ze sebe vykoktala, co se mi nelíbilo.
Ten večer jsme zakončili ve vší počestnosti, ale na rozloučenou jsem mu dala pusu. Vzhledem k tomu, že byl poměrně rozjetý, opětoval mi mnohem vášnivější pusu.
Celá jsem se chvěla a musela jsem uznat, že tohle bylo úplně jiné než jsem si představovala. Nedokázala jsem ani sama sobě odpovědět, jestli je Chad vůbec můj typ. Byl starší a měl za sebou bývalou ženu a dítě, což bylo pro mě nepříjemné.
Když mluvil se svoji bývalou, necítila jsem se dobře. Malcolma jsem poznala až později. Byla jsem ochotná s malým i Chadem trávit čas a vypadali jsme jako rodina.
Vzal mě za ruku a to jsme spolu ani nespali. Prostě se mi líbilo to pomalé tempo. Netlačil na mě ačkoliv jsem z něho občas cítila, že by mě chtěl.
Byli jsme spolu asi dva měsíce, když jsem ho pozvala k sobě na večeři. Vařila jsem já a on přišel s lahví vína, které jsme se podívali na dno. Opět hýřil vtipem a byl šarmantní a okouzlující. Vzal si košili a tvářil se jako by byl v nějaké luxusní restauraci.
Když nadhodil dezert, uvědomila jsem si, že jsem nic nepřipravila. Nic sladkého jsem ani neměla a byla jsem trochu vykolejená. Odskočil si na balkón, aby si vyřídil jeden pracovní hovor a já se skočila převléct do odvážného prádla s podvazky, tak jak o tom básnil.
Vrátil se a byl šokovaný. Sundala jsem ze sebe saténový župánek a vrhla se mu na rty.
Teď když jsem měla od slz mokrý polštář, mi docházelo, jak vzácný ten chlap byl.
Hladil mě a líbal. Byl ke mně pozorný a něžný. Připadala jsem si v ten okamžik jako nějaká děvka. A nebylo to jen tím oblečením, ale stylem jak jsem se k němu chovala. Byla jsem trochu divočejší než on, ale jeho to bavilo. Jakmile jsme oba odhodili zábrany, bylo to perfektní.
Jako by snad čekal, až se spolu vyspíme, aby mi mohl nabídnout další fázi vztahu. Chtěl být oficiálně můj přítel. Pak to šlo rychle. Návštěva u jeho rodičů a seznámení přátel navzájem.
Když mě pak požádal o ruku, nemohla jsem tomu uvěřit. Naše seznámení ani průběh vztahu nebyl nijak zvláštní, proto mě překvapilo, když si byl jistý, že si mě chce vzít.
Zdaleka jsme neposlouchali stejnou muziku, neměli jsme rádi stejné filmy a vzájemně jsme měli odlišné práce, ale beztak jsme k sobě uměli být ohleduplní a on se mnou jednal jako s princeznou.
Tak tohle jsem si mohla sama. Kdybych mohla vrátit čas, neváhala bych ni milisekundu.