Nemohla jsem uvěřit tomu, co jsem právě udělala. Stále jsem překračovala pravidla víc a víc. Nešlo přeci, že bych si to šla rozdat s Bradem, zatímco by o pár dveří vedle spal Chad. Tohle bylo hodně přes čáru, ale já si nedokázala pomoct.
Zamkla jsem dveře a po cestě ze sebe odhodila košilku na podlahu. I Brad ze sebe sundal trenky a s otevřenou náručí na mě čekal v posteli. Poklekla jsem si nad něho a přisála se mu na rty. Chytil mě za zadek a donutil mě, abych se na něho posadila obkročmo. Posadil se a rovnou byl připravený. Neztráceli jsme čas a rovnou mě zaplnil. Nejen svým ptákem ale také rozkoší. Zavřela jsem oči a pomalu se nad ním začala kroutit. Naše tempo postupně nabíralo na obrátkách a já se cítila líp a líp.
Líbali jsme se a já prostě nedokázala odtrhnout oči od těch jeho. To jak mu plály a jak žhavě se tvářil. Když se snažil být tichý a zadržoval výbuch.
Bylo to neuvěřitelně smyslný a já se upřímně nechtěla vrátit k Chadovi. Až s Amber odejde, tohle mi bude chybět.
Musela jsem se hodně krotit, abych nesténala nahlas. Brad se mě snažil utišit svými rty. Vybuchla jsem jako sopka a Brad jen chvíli po mně. Tentokrát bez prezervativu. Sesedla jsem z něho jako z koně a popadla košilku, abych si ji oblékla. Vlastně jsem se na Brada ani nepodívala a tiše se vrátila do své ložnice.
Na rtech jsem měla opět ten blažený úsměv a srdce mi ještě bušilo vzrušením. Dala jsem si ještě jednu krátkou sprchu, abych ze sebe smyla jeho parfém a spokojeně usnula.
Měla jsem příšerné noční můry a připadala jsem si, jako by mě spíš honilo mé vlastní svědomí. Musela jsem totiž sama sobě přiznat, že tohle se stát nemělo. Bylo to hodně přes čáru a já nechtěla, aby se tohle provalilo.
Vzbudila jsem se poměrně brzy právě kvůli těm špatným snům. Místo, abych byla nadšená a spala jako miminko, naopak spánek se nekonal. Dala jsem si hned ráno sprchu a když jsem vyšla z koupelny jen v ručníku, narazila jsem v pokoji na Chada.
Usmál se na mě a jeho pohled zabloudil na místě, kde byl cíp ručníku zastrčený za druhý lem, aby mi nespadl. S ďábelským úsměvem popošel až ke mně a stáhl ze mě osušku.
,,Celou noc jsem na tebe myslel." pošeptal mi.
Podívala jsem se mu do očí a najednou mě přemohl divný pocit. O toho chlapa nechci přijít. Jeho úsměv i to, jak se na mě díval mi přišlo roztomilé.
Přilepil se mi na rty, lehce se sklonil, aby mě mohl popadnout pod zadkem a odnést mě na postel. Očekávala jsem rychlou akci, ale rozhodně ne, že se mi bude věnovat nad míru. Od rtů přešel k hrudníku, bříšku až do klína.
Vlastně se mi to od něho jazykem zase až tak nelíbilo, ale když už se do toho pustil, zkoušela jsem mu pomalu naznačovat, jak se mi to líbí.
,,Pomaleji." Nebo ,,Jemněji!" a bylo jasno. Byl nejspíš i on tak nadržený, že mi vyhověl a to až tak, že jsem si musela přikrýt ústa polštářem. Než jsem se vůbec vzpamatovala, tyčil se nade mnou a přirážel, přičemž jsem se blížila k druhému vrcholu.
Byl to úlet, ale nakonec se mi to docela líbilo. Ležel na zádech a civěl do stropu, zatímco se vydýchával. Otočila jsem se na bok směrem k němu a políbila ho. Jako by to snad mělo vymazat tu vinu.
Faktem bylo, že jsem se to někde uvnitř sebe snažila vyžehlit. S Bradem to bylo párkrát, ale bylo to a Chad si to nezasloužil.
Dala jsem se do přípravy oběda, když přijela Amber a začala si s klukama vyprávět o nějakém případu. Bylo mi to vlastně jedno. Soustředila jsem se na svoji práci, kterou mi pak Chad s úsměvem pochválil.
Dokonce i Malcolmovi chutnalo a když si pro něho přijela Denise, hned ji vyprávěl, jak měl dobré jídlo. To mě potěšilo, ale přítomnost Denise naopak ne.
Možná jsem byla trochu za stíhačku, ale stála jsem na terase a šmírovala. Nenápadně jsem poslouchala, co mu ta ženská povídala a celá jsem se třásla vzteky. Cožpak ona neví, že je Chad ženatý?
,,Omlouvám se, že to bylo tak narychlo. Potřebovala jsem si něco nutně zařídit. Příště se můžeme domluvit, že bys třeba přijel ty. Udělala bych nám dobrý oběd, strávili bychom spolu celé odpoledne a až by usnul, mohli bychom si dát víno. Jako za starých časů."
Můj tlak se zvedla asi o dvojnásobek, když jsem to slyšela. Chvíli jsem dokonce i hypnotizovala květináč na zábradlí, ale obávala jsem se, abych jí tím nezabila.
,,Díky za nabídku. Rád za Malcolmem někdy přijedu. Nemám moc času, ale pokusím se nějaký udělat."
Tak on nemá čas ani na mě a na to, aby šel za tou nádherou si čas udělá?
Sotva odešla, zmocnil se mě divný pocit. Prázdnota, rozhořčení a vztek. Byl to vlastně paradox, že zrovna já, která za Chadovými zády chodí za Bradem žárlila na jeho bývalou.
Chad se vrátil do kuchyně a já už byla nastartovaná.
,,Copak ona neví, že máš manželku?" založila jsem si ruce na hrudi a opřela se vztekle o linku.
,,Jistě, že ví."
,,Tak proč tě zvala na víno jako za starých časů? Znělo to, jako by tě zvala do svojí postele." Zamračila jsem se na něho, ale jeho to rozesmálo.