Bylo mi jedno, co Brad dělal nebo nedělal. Vyhrožoval, že Amber nechá, ale kvůli mě to neměl dělat. Já totiž Chada nehodlala opustit. Brad byl sice kus, ale nic víc jsem si mezi námi nepředstavovala.
Ten večer byl Chad jen můj. Žádná práce ani Malcolm. Chvíli ještě podporoval slovně Amber, ale pak ji uložil jako malé dítě. Nakonec se ke mně přidal, abychom se k sobě tulili, mazlili se a zakončili to jak jinak než sexem.
Ráno už Chad v posteli nebyl. Podle textovek odešel do kanceláře a dohadovali jsme se na tom, že s ním půjdu na pracovní večeři. Měl mít totiž jednání s novými klienty. Měla to být nějaká firma, pro kterou měli s Amber pracovat a dneska se měl podepisovat kontrakt na rok.
Měl mě vyzvednout v práci, takže jsem Holly vyprávěla, jak dopadlo kino, když se ve dveřích objevil Brad. Jen jsem si povzdechla a hned mě vedl dozadu.
,,S Amber jsem to ukončil."
,,Já vím." odvětila jsem stručně a nechtěla rozebírat, jak hodně to tu holku vzalo.
Na to, že jsme se v lásce neměly, bylo mi jí líto, protože to udělal zbytečně.
,,A kdy si promluvíš s Chadem?"
,,Jak jako kdy si promluvím s Chadem? Já jsem od něho nechci odejít."
,,Ale no tak, vidím, že vám to neklape, kotě. Nemuč se! Můžu ti nabídnout to samé, co má on. Jsem taky zajištěný." začal se culit, ale mně to poněkud urazilo.
Co si to o mně myslel? Že jsem s Chadem jen kvůli penězům? I když byl o něco starší, neznamenalo, že k němu nic necítím. Naopak mi přišlo, že nás dva to ještě víc sblížilo.
,,Nejsem žádná zlatokopka! Tohle si o mně myslela i Amber, ale proto mám tenhle obchod. Chada neopustím. S Amber ses rozešel zbytečně."
,,Nebylo to zbytečně. Řekl jsem jí, že jsem se do tebe zamiloval."
,,Ty jsi jí řekl, že to jsem já?" rozbušilo se mi srdce.
,,Ano, když jsem si dnes byl pro věci. Chtěl jsem tě jen donutit udělat ten krok a opustit Chada."
,,Co to povídáš? Já Chada miluju a nechci ho opouštět."
,,Bude takhle všem líp." snažil se mě pohladit po vlasech, ale já byla vytočená.
,,Jestli se k Chadovi něco dostane, tak ti to nikdy neodpustím." začaly se mi zaplavoval oči slzami.
Doufala jsem, že neudělal nebo neřekl nějakou kravinu. Amber jistě hned poběží a všechno to Chadovi poví.
,,Myslel jsem, že chceš být se mnou."
,,Ne, Brade! To, že mě fyzicky přitahuješ neznamená, že s tebou chci žít. Nemiluju tě. Chci Chada."
,,Láska je jen otázka času. Netlačím na tebe. Všechno si to rozmysli." Pousmál se a pak se zamrkáním odešel.
Upouštěla jsem vztek jako lokomotiva. Co si o sobě ten idiot myslel?
Když jsem se však otočila, ve dveřích stála Amber a plakala. V jejích očích byla nenávist a opovržení.
,,Jak jsi to mohla bráchovi udělat?"
,,Byla to strašná chyba, Amber. Kdybych to mohla vrátit, udělala bych to." postavila jsem se jí čelem a obdržela zaslouženou facku.
,,Za celou dobu, co jsme spolu byli mi neřekl ani slovíčko o svých citech. Jediné, co mi řekl bylo, že ho přitahuju, vzrušuju a chce mě. Nikdy mi neřekl, že se do mě zamiloval nebo, že jsem mu chyběla. Jak dlouho s ním pícháš?"
,,Bylo to jen párkrát. Přísahám, že to byl omyl. Nemělo se to stát. Když to bylo poprvé, nebyla jsem vdaná."
,,Vy už jste se znali?"
,,Ano."
,,Ten hajzl!" praštila do zdi a rozbrečela se ještě víc.
,,Nechci o Chada přijít. Miluju ho, Amber. Víc než cokoliv na světě. Už nikdy to neudělám."
,,Ode mě se to nedozví. Nemám to srdce mu to jeho zlomit."
,,Jsem s ním šťastná. Já ani nevím, co mě to napadlo. Pohádali jsme se kvůli tobě a pak jsem odešla. Brad přišel za mnou sem a využil moji slabost."
,,Nemám slov." posadila se jako by to vzdala. ,,Myslela jsem, že si spolu rozumíme. Že nám to klapalo po všech stránkách a najednou přišel s tím, že se zamiloval do tebe." utřela si slzu.
,,Nerozumím tomu. Brad mě nezajímá. Chad je pro mě celý můj svět a já ho nechci ztratit. Každý někdy udělá chybu a tohle bylo to nejhorší, co jsem v životě provedla." Posadila jsem se naproti ní na židli a nestačila si utírat slzy.
Bylo mi příšerně. Teklo mi do bot. Ona sice tvrdila, že to Chadovi nepoví, ale měla jsem z toho špatný pocit. Jestli jsme se doteď nesnášely, tak co nastane po tomhle? Celá jsem se třásla a neměla na nic pomyšlení. Chad tu měl být každou chvíli a já se nedokázala uklidnit.
Amber odešla v tichosti. Slyšela pár vět, co mi tu Brad říkal, ale brala to statečně. Nečekala jsem, že by mi věřila.
Dělala jsem zrovna uzávěrku, když dovnitř vcházel Chad. Usmála jsem se na něho, ale sotva se na mě podíval, zamrazilo mě. Cítila jsem, jak pohrdavě se na mě díval.
,,Můžeme spolu mluvit?"