3. kapitola

3.5K 89 1
                                    

Něžně jsem ho odstrčila, popadla jsem svou skleničku s vodou a téměř se zavřenýma očima se vrátila k holkám.

,,Kde jsi tak dlouho?" křenila se na mě Holly.

,,Právě po mně vyjel nějaký týpek." povzdechla jsem si nešťastně.

,,Jak jako vyjel?" pokrčila rameny jako by to nic neznamenalo.

,,Asi jsem se blbě vyjádřila. Právě mi nabídl sex naprosto dokonalý kluk. A já jsem se nechala políbit." skryla jsem obličej do dlaní, abych se nemusela dívat na její pohled.

,,Ne! Který?" málem se přerazila o židli, jak rychle vystřelila k ozdobné zástěně, která oddělovala salónek od klubu.

Popošla jsem až k ní a ukázala na toho sexy samce na baru, co se právě bavil s nějakým vousatým kamarádem.

,,Děláš si prdel? No tak ten je." našpulila uznale rty, zatímco jsem odhodila šerpu kamsi na židli.

,,Co řešíte?" přidala se Miley.

,,Ten kluk na baru v modrém tričku nabídl naší nevěstě poslední projížďku za svobodna." hulákala až přiběhla i Lora a její sestřenice.

,,Fešák. Já bych do toho šla. Ta holka si pořádně neužila a jeden anonymní večer s neznámým sexy chlápkem ji prospěje." založila si Miley ruce na hrudi.

,,No já nevím. V podstatě jde o nevěru." zamračila se Lora.

,,Jdi s tím někam. Už se nikdy neuvidí a toho kluka bych si nenechala utéct." hleděla Miley jeho směrem až se po nás oba kluci ohlédli.

,,Nezírejte tam tolik." okřikla jsem je.

,,Nezírám tam. Jen se ho prostě nemůžu nabažit. Kdybys nechtěla, já ho beru." Nakoukla ještě přes zástěnu Holly.

,,Na co tady ještě čekáš? Chad určitě klátí nějakou tanečnici. Znáš to. Co bylo ve Vegas, zůstane ve Vegas. A tady to platí stejně, Avril!" dodala ještě Lořina sestřenice.

,,Tak jo. Jestli za to ten sex bude stát, tak do toho jdi." nakonec na to přistoupila i samostatná Lora.

Zírala jsem na ně jako na blázny. Vážně mě právě lákaly na sex s neznámým alfa samcem dva dny před svatbou?

Stály jsme u té zástěny jako blbci. Muselo mu být jasné, že ho řešíme. Usmíval se celou dobu a pak se naše pohledy na dálku střetly. Usmála jsem se a Holly už mi dávala do ruky kabelku.

,,Jdi a užij si to!" pošeptala mi.

,,Vážně to mám udělat?"

,,Je to naposledy!"

Nemohla jsem uvěřit tomu, co jsem to právě udělala. Vzala jsem si kabelku a došla k Bradovi na bar, kde postával ještě ten druhý chlápek.

,,Už jdeš? Přišla ses rozloučit?" zeptal se trochu smutně.

Postavila jsem se těsně k němu, abych mu důvěrně položila tu osudovou otázku.

,,Zaručíš mi, že nebudu toho sexu s tebou litovat?" koketně jsem se pousmála.

On stále ležérně seděl na té barové stoličce a nasadil ještě mnohem víc smyslný úsměv.

,,Celou noc tě nenechám spát." pošeptal mi.

,,Tak jo. Beru tě za slovo."

Myslela jsem, že mi puknou vnitřnosti. Všechno se ve mně kroutilo. Celá jsem se třásla a nemohla jsem se dočkat.

Nevěrně tváKde žijí příběhy. Začni objevovat