18. kapitola

2.6K 79 0
                                    


Nejspíš čekal, že na to něco odpovím, ale mě opět ovládl pocit, že pod tou košilkou nemám kalhotky a potřebovala jsem uklidnit. Vrhla jsem se na všechny čtyři a zamířila k němu. Dravě jsem mu stáhla trenky a sklonila se mu nad klín. Udělal si pohodlí tím, že se lehce položil a sledoval mě. Dívala jsem se mu do očí, zatímco jsem ho kouřila. Hladil mě po vlasech a uvědomila jsem si, že on má úplně jiný pohled než Brad.

Díval se na mě jinak. S takovou něhou a procítěně. Brad měl v očích chtíč a plamínky. Byl vzrušený a mhouřil oči. Tohle v nich neměl.

Když už měl na krajíčku, sundal mi košilku a svalil mě vedle sebe. Hladil mě na boku až po stehno a přitom líbal. Čapla jsem ho za zadek a donutila ho, aby se přesunul mezi mé nohy.

,,Bože, jsi tak nádherná. Jsem z tebe na krajíčku."

K čemu mi to bylo? Já chtěla, aby vydržel a ne, aby byl na krajíčku.

Byla jsem pak natolik roztoužená, že to naštěstí stihl včas než ochabl. Pyšně se svalil na svoji půlku postele a usmíval se.

To bylo jako všechno?

Další kolo se nechystalo a uzavřel to tím, že se položil na bok a zadumaně na mě zíral.

,,Chtěl bych s tebou mít dítě. To, kterému dám všechno a budu si ho užívat každým douškem."

Šokovaně jsem se na něho podívala a rozhodně nesdílela stejný názor.

,,Jak jsi na to přišel?"

,,Prostě vím, že jsi moje všechno a jediné, co mi ke štěstí ještě chybí, je naše dítě."

,,Chade, víš, kolik mi je?"

,,Ano, já vím, že jsi mladá, ale nechci čekat. Na co? Máš svůj obchod, můžeš tam občas zajít i s dítětem. Navíc, já vás uživím."

,,To já nechci. Na tom jsme se domlouvali už zpočátku. Mám svoje příjmy a nechci být závislá na tobě."

,,Ano. Vážím si toho, ale je to zbytečné. Kdybys byla doma s dítětem, mohla by sis na nějaký čas odpočinout."

,,Jestli umíš počítat, Chade, tak s tímhle rozhodně v nejbližších letech nepočítej."

Uraženě jsem se zamkla v koupelně a dala mu pomyslnou medaili za zrušení příjemné atmosféry.

Druhý den jsem všechno poreferovala Holly a přišly mě navštívit i Miley s Lorou. Lora byla samozřejmě nadšená, kdybych se konečně ustájila s Chadem a měla s ním rodinu, ale Miley ani Holly neměly stejný názor. Ani já ne!

Měli jsme právě obědovou pauzu, když na výlohu kdosi zaťukal.

,,Je tu Brad." Oznámila mi šokovaně Holly, což mě donutilo znervóznět.

Srdce mi bilo na poplach, když jsem mu šla odemknout.

,,Ahoj, co takhle oběd?"

,,Jsi si jistý, že nás nikdo neuvidí?" vrátila jsem se za pult pro kabelku a následovala ho k autu.

,,Amber je na tři dny v Houstonu. Musela se vrátit, což je hrozná škoda. Nabízela mi, abych jel s ní, ale já jsem odmítl." Zahleděl se na mě.

,,Nebude se ti stýskat?" vysmála jsem se mu.

,,Stýská se mi leda po tom, jak bych ti mohl vyšukat mozek z hlavy."

,,Občas se mi zdá, že už jsi to udělal. Protože, to co dělám je šílený."

Bez jediného náznaku sexuálního podtextu jsem se mu posadila do auta a vyrazili za město. Dali jsme si výborný oběd v jedné mexické restauraci a vzhledem k tomu, že byly stoly rozprostřeny mezi zástěnami, nikdo na nás neviděl.

Posunul si židli blíž ke mně a sedl si čelem.

,,Dal jsem číšníkovi dvacku, aby nás nerušil."

Cítila jsem chvění ve slabinách a rozbušilo se mi srdce. Adrenalin najednou ovládl moji mysl a já si nás začala představovat. Vydal se rukou pod pletenou sukni podzimních šatů, přičemž jsem mu vyšla vstříc a roztáhla nohy.

Celá jsem se chvěla, sotva se mě dotknul. Zavřela jsem oči a užívala si to. Udělal mi to rukou a nedalo mu to moc práce. Když jsem zhluboka oddychovala, naklonil se ke mně a roztouženým hlasem žadonil.

,,Avril, vezmi si ho do pusy. Nemyslím celý den na nic jiného."

Chvíli jsme se líbali a pak jsem udělala to, co chtěl. Sjela jsem pod stůl a vyprostila jeho kamaráda ze stísněného prostoru boxerek. Poposedl si víc dopředu a roztáhl nohy, abych k němu mohla lépe.

Celý se třásl a já věděla, že to za chvíli přijde. Vytáhl z kapsy džín prezervativ a nasadil si ho. Obkročmo si mě posadil na sebe a krouživými pohyby jsem ho dostávala na cílovou rovinku. Aby urychlil i moji jízdu, využil šikovnosti svých prstů a vrcholili jsme stejně.

Skácela jsem se mu na rameno a zhluboka oddychovali jeden druhému do vlasů.

,,To bylo kurevsky dobrý." pochvaloval si to.

Chad by tohle se mnou nikdy neudělal. Byl až moc konzervativní. 

Nevěrně tváKde žijí příběhy. Začni objevovat