23. kapitola

2.4K 72 0
                                    

Chad ke mě šel blíž a usmíval se.

,,Tady někdo žárlí." objal mě.

,,Tak jo. Možná trochu."

,,Avril, miláčku, nemusíš na ní žárlit. Miluju tebe."

Možná mě to mělo uklidnit, ale cítila jsem z jejich rozhovoru podivné vibrace. Ona po něm jela a on by jistě podlehl, kdyby neměl o patro výš manželku.

Svým způsobem byla Denise docela pěkná ženská. Měla tmavě hnědé vlasy, střižené pod rameny a nadmíru dobře byla i nalíčená. Jako by navštívila kosmetičku, než sem přišla pro Malcolma.

Rozčilovalo mě to.

Před Holly i holkama jsem mlčela. Jen jsem Holly naznačila, že už to trochu přeháním a měla bych své vášně krotit a upustit uzdu jen s Chadem.

Než jsem končila, zastavil se v obchodě Brad. Z jeho návštěvy jsem byla nervózní. Na jednu stranu jsem ho chtěla, ale na druhou už jsem to chtěla ukončit a být dobrou manželkou.

,,Co tu děláš?" ohlédla jsem se ze dveří kanceláře a zavřela dveře.

On se usmíval, jako by snad věděl, že si to zase rozdáme, ale tentokrát se pletl.

,,Tak co, chyběl jsem ti?" popošel až ke mně a chystal se mě políbit, jenže jsem uhnula.

,,Ne. Brade, takhle to nejde. Nechci Chada podvádět."

Vysmál se mi.

,,Už se stalo, ale jestli ti jde o to, že ti to s ním neklape, nám dvěma to spolu klape. Co kdybys zůstala se mnou?" šokoval mě.

,,Co to povídáš? Jsi s Amber a já jsem vdaná."

,,To se dá zařídit. Chci být s tebou. Skvěle se doplňujeme a jsem si jistý, že nám to bude klapat."

On vůbec nic nepochopil.

,,Jsem s Chadem. Tohle není tak jednoduché, jak si myslíš."

,,Jak můžeš říct, že nám to klape, když jsme spolu jen spali?"

,,Bude to znít divně, ale je mezi námi chemie, kterou jsem nikdy s nikým neměl tak intenzivně."

Zírala jsem na něho docela nechápavě.

Spíš jsem se ho potřebovala zbavit, abych mohla odejít. Odkývala jsem mu to a vykopla ho ze dveří.

Po práci jsem přišla domů a Chad už byl nečekaně doma. Nabídl mi večeři a kino, což jsem nečekala.

Vzala jsem si na sebe krátkou sukni, kozačky a dlouhou blůzku. Kino totiž lákalo k nemravnostem.

Nejprve jsme si zašli na večeři a pak nás čekalo přítmí kina. Obsadili jsme poslední řadu, ze které se na plátno hledělo nejlépe a vlastně ani nevěděla na jaký film jsme šli. Výběr jsem nechala na Chadovi, protože mi vlastně bylo jedno, co to bude, hlavně že jsme v zadních sedačkách seděli sami.

Sotva začal film, věděla jsem, že tyhle Sci-fi filmy nejsou pro mě. Chad to chvíli žral, ale pak jsem ho donutila k mnohem zábavnější vložce. Položila jsem mu ruku na stehno a mířila až k jeho nádobíčku. Zírala jsem na něho, když jsem ho hladila přes kalhoty. Chad chvíli odolával, ale pak už bylo jeho vzrušení zřetelné.

,,Vážně Avril, tady?" rozhlížel se, jestli neuvidí nad námi nějaké kamery.

,,Kdybych mohla, rozjela bych to víc. Šíleně moc tě chci." pošeptala jsem mu a on i v té tmě zrudnul.

Rozhodně asi nečekal, že mu zajedu do trenek a nenechám ho jen tak. A nakonec jsem ho vzala do pusy, což Chada šokovalo nejvíc. Z filmu v ten okamžik nic neměl. Sledoval mě, jak klečím mezi jeho nohama a dívám se mu do očí, zatímco mám jeho ptáka v puse.

Moc často jsem to nedělala, ale v ten moment jsem neměla na vybranou. Když se celý třásl a vše napovídalo tomu, že mi to pustí do pusy, nechala jsem ho. Sice jsem to v oblibě neměla, ale nakonec jsem to zapila colou z velkého kelímku.

Usmívali jsme se na sebe a on se mi snažil trochu odvděčit, takže mi vyjel po stehně výš, vyhrnul mi sukni a za občasného líbání mě uspokojil. Neměl s tím vůbec práci. Byla jsem předehřátá, takže to měl hodně jednoduché.

Pro Chada to byl úlet a hodně divoké. Tvrdil, že v kině něco takového zažil poprvé. Já jsem mu však slibovala, že pokud mě bude brát do kina častěji, ulítneme častěji.

Za doprovodu smíchu jsme vešli do domu, kde však seděla Amber s whiskey a brečela.

,,Amber, co se stalo?" starostlivě se k ní postavil Chad.

,,Nechal mě."

,,Co?"

,,Brad mě nechal. Prý se zamiloval do jiné." Mumlala za doprovodu vzlyků a mně polilo horko.

,,Kde je?"

,,Zabalil si a odešel."

,,Už od pohledu to byl jasný Casanova."

,,Blbost!" nesouhlasila Amber.

,,Vždyť neustále pokukoval po Avril."

Amber se na mě šokovaně podívala a brečela dál.

Nevěrně tváKde žijí příběhy. Začni objevovat