14. kapitola

2.6K 78 1
                                    

Spala jsem asi do oběda a pak jsem si dala sprchu. Měla jsem příšerný hlad, takže jsem si šla vzít balíček se salátem, který na mě čekal v kuchyni.

Byla neděle, ale v domě byl klid a ticho. Předpokládala jsem, že jsem v domě sama. Zvedla jsem příchozí hovor od Holly a začala se smát.

,,Teď jsem vstávala. Už jsem na to stará." smála jsem se.

,,Co blázníš? Bylo to super."

,,Jo. Z toho tance mě bolí nohy i záda. Nacpala jsem se prášky na bolest."

,,Musíme si to zopakovat. Potřebovala jsem to. Neuvěřitelně mě to tu štvalo."

,,Já vím, zlato. Bylo to fajn a jsem ráda, že jsi neodešla s tím černochem."

,,Co blázníš? Měl přes dva metry a když zapojím fantazii, jeho péro by spíš připomínalo USB zástrčku a já mám mikro USB." vyprskla smíchy.

,,Jo no, ale to by byla jízda."

,,Nemusím takové extrémy. Navíc to nebyl můj typ."

,,A kdo je tvůj typ? Brad?"

Smála jsem se, ale ten smích mě přešel, když jsem se otočila a Brad stál opřený o ostrůvkový pult a se zájmem mě pozoroval.

,,Musím končit. Pak ti zavolám."

Odhodila jsem telefon na stejný pult a civěla na něho.

,,Myslím, že tvoje fantazie má grády." křenil se.

,,A tvoje uši slyší, co by neměly. Co tu děláš?"

,,Stojím."

,,Myslela jsem, že tu budu sama."

,,Tak jsme tu sami dva." nadzvedl párkrát laškovně obočí.

Roztřásly se mi ruce a na jednu stranu jsem se s ním bála být sama. Jestli na mě něco zkusí, neovládnu se. Hlavně ať to nedělá!

,,Bezva." Podotkla jsem.

,,Vlastně jsem ti ještě neřekl, že tě po půl roce zase rád vidím. Nenechala jsi mi ani číslo."

,,To je vtip? Proč bych měla?"

,,Kdybys potřebovala vyrušit z nudného stereotypu manželství."

,,Zatímco jsi potřeboval zpestření ve vztahu na dálku s Amber?"

,,Musím uznat, že tohle všechno je velká náhoda. Já jsem původně z New Yorku. Pak jsem si zařídil byt tady kvůli Amber. To bylo to období, kdy jsme na sebe narazili v tom klubu. Pak jsem se zase vrátil do New Yorku a ten byt pustil. Ona byla teď dva měsíce v Houstonu a já se vrátil z New Yorku. Je to složité." Mávnul nad tím rukou a já jsem vlastně ani nepotřebovala vysvětlení, jak to spolu mají.

,,Tohle děláš normálně?" opřela jsem se o linku a založila ruce na hrudi.

,,Co?"

,,Že s někým jsi a taháš si holky z baru domů?"

Brad se začal usmívat, ale mně na tom nepřišlo nic vtipného.

,,A tobě přijde normální rozdat si to s prvním, co po tobě vyjede na své rozlučce se svobodou?" vrátil mi úder.

,,Už jsem se zmínila, že jsem se moc opila."

,,Blbost. Prostě jsi chtěla dostat to, co ti chybí."

,,Nic mi nechybí."

,,Nesmysl. Nejsem idiot, abych si toho nevšiml, Avril."

,,Hraješ si na manželskou poradnu?"

,,Spíš bych si chtěl zahrát na sexuálního kouče."

,,Nepotřebujeme radit. Myslím, že v tomhle mám dost bujnou představivost, což jsi zjistil."

,,Říkej si co chceš. Oba víme, jaká je pravda." Popošel ke mně a já se snažila zachovat klid.

Opřel se zády o pult přesně naproti mně a zaujatě si mě prohlížel. Nejvíc mě rozčilovalo, jak pohledem zakotvil na mých přednostech, které jsem si právě mačkala pažemi, když jsem je měla založené na hrudi. Vůbec se nestyděl mi dát najevo, že mu dělalo dobře, když mi civěl na prsa. Copak ho mohly dráždit moje prsa, když měl Amber s balóny?

,,Co kdybych si jen sáhl?"

,,Kam? Cože?" málem jsem se zakoktala.

Mrkala jsem snad dvakrát tolik a zůstala na něho šokovaně hledět. Odrazil se od pultu a popošel až ke mně. Ruce opřel o hrany linky z obou stran, takže mě mezi sebou a linku sevřel. Díval se mi do očí a zdálo se, že mě provokoval.

Nebyla jsem v klidu a nedokázala jsem ani hrát, že je všechno v pořádku. Cítila jsem jeho dech na svém krku a teplo jeho těla. Jen jsem na něho strnule zírala a nedokázala se pohnout. On poznal, že to se mnou cloumalo. Hrudník se mi zběsile zvedal a klesal, když mi položil hřejivou dlaň na záda. Jen tak něžně mi přejížděl po páteři od kříže ke krku a zase zpátky. 

Nevěrně tváKde žijí příběhy. Začni objevovat