25. kapitola

2.1K 72 2
                                    


Bylo mi na omdlení. Celá jsem se třásla a nedokázala dojít ani do kanceláře. Rozbrečela jsem se než vůbec cokoliv Chad spustil.

,,Očividně už tušíš, proč s tebou chci mluvit."

,,Kvůli Bradovi..."

,,Byl za mnou."

Šokovaně jsem po něm střelila pohledem.

,,Cože?"

,,Avril, pověz mi, co jsem udělal špatně? Kde jsem udělal chybu?"

Na tyhle otázky se neměl ptát. Znovu jsem brečela jako malá holka a nedokázala na nic myslet.

,,Nikde jsi neudělal chybu. Chade, miluju tě. Víc než kdy jindy."

,,Tak proč chrápeš s Bradem?" objevily se slzy i v jeho očích.

,,Byl to omyl. Příšerná chyba. Poznali jsme se ještě před tím, než jsme se vzali."

,,A to mě má uklidnit? Mělo by mě to přimět k tomu, abych si nemyslel o své manželce, že je to děvka?" dal si ruce v bok a najednou už v jeho očích nebyla ta bolest a slzy, ale hněv a vztek.

,,Je mi to líto, Chade. Byla to chyba a už se to nikdy nebude opakovat."

,,To máš pravdu, Avril. Tohle se opakovat nebude. Mezi námi je konec. Nenechám ze sebe dělat idiota."

Praštil dveřmi a já se zhroutila na podlahu. S pláčem a hořkou vzpomínkou na bezvýznamný sex s Bradem, který mě stál tolik.

Holly za mnou ihned přiběhla, aby mě objala. Všechno jí došlo, ale na nic se neptala. Jen mi dokola opakovala, že se to vyřeší a všechno bude zase dobré.

Ten večer jsem zůstala u Holly. Sama bych to nezvládla. Snažila se mě utěšit, ale já jsem nemohla ani spát. Chodila jsem od balkónu k pohovce jako blázen a brečela jsem jako bych tím snad měla něco změnit.

Dala jsem tomu ještě jednu šanci. Přehrávala jsem si v hlavě, co Chadovi povím a vydala jsem se po práci za ním.

Očividně neztrácel čas a měl na zahradě Denise a Malcolma. Panovala veselá atmosféra, což mě zaskočilo.

,,Ahoj Avril." Usmívala se na mě Denise jako by všechno věděla.

,,Ahoj. Nečekala jsem vás tu."

,,Chad volal, abychom se zastavili, že nás chce vidět, tak jsme tady." Culila se dál a ohlédla se po Malcolmovi, jak dováděl v bazénku s balónky.

,,To je fajn. Malcolma má moc rád."

Snažila jsem se tvářit neutrálně. Nechtěla jsem, aby poznala, že je něco špatně nebo, že spolu máme krizi.

Vzápětí se objevil Chad, ale úsměv se mu vytratil, sotva mě zahlédl.

,,Přišla sis pro věci?" spustil na mě chladně.

,,Přišla jsem si promluvit."

,,Nemáme o čem mluvit. Podvedla jsi mě, takže z mé strany je to definitivně uzavřené. Amber ti přinese žádost o rozvod. Já mám alespoň novou šanci být se svojí rodinou a svým synem" obešel mě a mířil k Malcolmovi.

Neměla jsem slov. K čemu jsem ho měla přesvědčovat, když měl ve všem jasno. Mohla jsem si za to sama a litovat jsem mohla leda tak Chada, že si tím musel projít.

Schody jsem vyšla jako by mi každý krok způsoboval neuvěřitelnou bolest. Dveře od ložnice jsem nechtěla ani otevírat, když se najednou na druhé straně chodby objevila Amber.

Nemohla jsem ani dýchat, když jsem brala za kliku. Amber vešla do ložnice za mnou a zavřela za námi dveře.

I ona měla na krajíčku, ale k mému velkému překvapení se na mě nedívala tak opovržlivě a s nenávistí, jak jsem čekala.

,,O Bradovi se bavit nechci, ale jak se to zatraceně dozvěděl Chad?"

,,Od Brada."

,,Ten hajzl mu to řekl?"

,,Chad se chce rozvést." posadila jsem se s pláčem na postel.

,,No nedivím se tomu, ale na druhou stranu si sem zase stěhuje Denise?" začala se vztekat.

,,Řekl mi, že má novou šanci být se svojí rodinou."

,,To nemyslíš vážně!" zhrozila se.

,,Tak rychle mě vyměnil."

,,Tu arogantní mrchu tady nesnesu ani dva dny. Jestli my dvě jsme se nesnesly." ukázala střídavě na mě a jí. ,,Tak já s Denise jsme na bitevním poli. Kvůli mně jim to spolu nevyšlo a ona si ho pojistila tím, že přišla do jiného stavu." zuřila vzteky. ,,Ty jsi měla snahu se sama o sebe postarat, ale ona si nastavila vysoké alimenty a nehodlá pracovat. Denise byla možná tak dobrá do společnosti, kde dělala dobrý dojem, ale jinak je to vypočítavá mrcha." pokračovala.

,,Chci Chada zpátky, Amber. Miluju ho. Co mám udělat? Ty ho znáš víc, tak jak to mám napravit?"

,,Chce to čas, ale ten my nemáme." povzdechla si a přemýšlela.

,,Udělám cokoliv, hlavně aby mě neopouštěl."

,,Abys věděla, dělám to jen kvůli bráchovi. Jestli ho ještě někdy podvedeš, tak ti slibuju, že tě rozcupuju. Ale s tebou byl mnohem šťastnější než s Denise. Vím, že ty ho miluješ." podívala se mi do očí a já ji prostě objala.

Bylo to zvláštní. Já a Amber jsme se nikdy neměly v lásce a najednou jsme se spojily, abychom si pomohly. 

Nevěrně tváKde žijí příběhy. Začni objevovat