13. kapitola

2.6K 73 0
                                    

Víkend měl být ve znamení společného odpoledne, kdy si Chad udělal volno. Kvůli mně si ho nikdy nevzal a jen přijela jeho sestra, hned se choval jako spořádaný manžel.

Snídaně na terase byla fajn. Ten den zrovna svítilo sluníčko, ale na svetřík to rozhodně bylo. Jenže Amber nejspíš nepochopila, že jí bude chladno a zůstala jen v tílku bez podprsenky. Měla vztyčené bradavky a rozčilovala mě. Bylo to sexy i když měla silikony. Já rozhodně takové neměla. Brada to muselo vzrušovat, sotva se na ní podíval. Připadala jsem si jako nějaká domácí puťka. Legíny bezpečně zajistily funkci tepláků, takže jsem si pak připadala obyčejně.

,,Avril, vnímáš mě?" lusknul mi Chad prsty před obličejem.

,,Jo."

,,Tak souhlasíš s tím, že bychom si zašli na masáž a odpočinuli si?"

,,Jasně."

Sice jsem nevnímala a netušila, co po mně vlastně chtěl, ale souhlasila jsem.

Nasedli jsme všichni do jednoho auta, přičemž jsem cítila, jak na mě Brad civěl. Ignorovala jsem ho.

Dorazili jsme na místo a jako první jsme si zašli na masáž. Bylo to parádní a já si to užila. Po masáži jsme si objednali vířivku s lahví sektu. Za normálních okolností by to bylo docela sexy a viděla bych se u Chada na klíně, jenže tohle spíš bylo trapné.

Pánové jako první seděli ve vířivce a z toho jsem nadšená nebyla. Vedle super vyposilované Amber jsem si připadala blbě. Byla štíhlá, pevná a měla tanga plavky. Svršek byl přeplněný až hodně sexy, zatímco já raději vyšla až druhá.

Nikdy jsem se necítila hůř. Nebylo to kvůli Chadovi. Ten mě znal a líbila jsem se mu takhle. Navíc Amber byla jeho sestra a rozhodně se nedíval na její křivky tak jako na moje. Ignorovala jsem jejich pohledy a vlezla si k nim do vířivky. Amber se hned přilepila na rty Brada a já pohotově skočila po skleničce se sektem, abych ji do sebe celou nalila. Cítila jsem, že po tom měsíci se ze mě stane alkoholik.

,,Jak se ti líbila masáž?" spustila jsem Chada, aby řeč nestála, protože oni se zrovna věnovali polibku.

,,Od tebe se mi to líbí víc." pohladil mě po líci a naklonil skleničku k mé, aby o sebe zařinčela.

,,Na zdraví."

,,Počkejte na nás. My se k vám připojíme." Spěchala Amber, aby popadla skleničky.

Někde uprostřed nad našimi nohami se skleničky dotkly a pohled s Bradem se na okamžik střetl. On uhnul první nečekaně a pomalu po mém krku a hrudi. Jako by ji snad pohledem hladil. Začala jsem zhluboka dýchat, ale to už mě z jiné reality vytrhl Chad. Naklonil se ke mně pro polibek.

,,Líbí se ti tu?"

,,Jo."

Přehrávala jsem si Chadova slova, když jsme se poprvé viděli s Bradem.

,,Sice z toho nejsem zrovna nadšený, protože si nemysli, že jsem si nevšiml, jak se na tebe díval. Vždycky sleduju potenciální hrozbu."

Faktem bylo, že se mi věnoval o dost víc, když jsme byly ve čtyřech než sami. Prostě jsem měla jen pocit, jako by opravdu poznal, že se na mě Brad občas díval jinak. Chtěla jsem si myslet, že si možná jen přehrával naši společnou noc a o to víc jsem si přála, abych ho přitahovala.

Neměla jsem tušení proč jsem to tak chtěla. Vedle mě seděl Chad a já se chtěla zalíbit Bradovi. Nedávalo to smysl.

Po odpočinkovém odpoledne jsme se vydali ještě na večeři. Chad k mému velkému překvapení komunikoval s Bradem a vyptával se ho, co vlastně dělá za práci. Vůbec mi to k němu nesedělo.

,,Mám svoji kliniku a věnuju se zvířatům. Jsem veterinář."

Zírala jsem na něho jako blázen. On? Veterinář? Ne! Možná tak barman nebo pilot, ale rozhodně ne doktor.

Možná pozoruje želvy, jak souloží a to ho potom inspiruje. Pro Boha!

,,Takže očividně jediná, kdo tu nemá vysokou školu je Avril." spustila a to jsem si myslela, že mi dala pokoj.

,,Možná nemám vysokou školu, protože na to rodiče neměli, ale alespoň kontroluju propojení mezi mozkem a pusou, když něco říkám."

U stolu nastalo ticho a Brada jsem tím možná trochu pobavila, protože se snažil zakrýt pobavení.

,,Nepřeháníš to trochu?" naklonil se ke mně diskrétně Chad a sjel mě jako malou holku. ,,Měla by ses kontrolovat."

To myslel, kurva, vážně? Ona ze mě dělá nevzdělanou opici a já se mám kontrolovat? Nikdy jsem nereagovala přehnaně, ale v ten okamžik a ještě před Bradem, jsem si připadala vážně hloupě. Jako páté kolo u vozu.

,,Jak myslíš." Hodila jsem do talíře vztekle ubrousek, popadla jsem kabelku a mířila pryč.

,,Avril, kam jdeš?" zaslechla jsem ještě.

Vůbec mě nezajímalo, že mě urazil. Kdyby mi to řekl v soukromí, ale před nimi a zrovna před tou mrchou, která se mi smála.

Vzala jsem si taxík, nažhavila telefon a svolala holky na nečekanou akci do klubu. Lora nemohla, ale Miley i Holly přišly. Zvedlo mi to náladu a potřebovala jsem se odreagovat. Ihned jsem si postěžovala na Amber a Miley se svěřila, co se mi stalo.

Zapíjeli jsme a těch Cosmopolitanů jsem vypila asi víc než dost. Byla jsem v náladě a trochu se mi motaly nohy. Vrátila jsem se někdy v pět ráno. Cítila jsem se příjemně unavená, když jsem v kuchyni narazila na Chada.

,,Kde jsi byla?"

,,Snažila jsem si spravit náladu po tom, co jsi ze mě udělal hloupou nánu."

,,To jsem neudělal. Jen jsem reagoval na to, jak si mluvila s Amber."

,,A ona se mnou může takhle jednat? Tak nemám vysokou školu a co? Rodiče neměli na to, aby mi tohle všechno zacálovali jako vám. Nikdy jsme to neřešili a nikdy ti to nevadilo. Vzal sis mě a nikdy se nezmínil, že bych pro tebe nebyla dost dobrá."

,,Nejde tu o vzdělání, ale o to, jak se k ní chováš."

,,Očividně si v tomhle nerozumíme."

,,Až vystřízlivíš, pobavíme se o tom."

,,Nemám se s tebou o čem bavit."

Vyběhla jsem schody a všimla si rozespalého Brada na chodbě. Zíval a stál přede mnou jen v trenkách.

,,Všechno v pohodě? Slyšel jsem nějaký křik."

Z kolen jsem měla želé, když jsem ho tam viděla jen tak. Moje představivost běžela na plné obrátky, protože jsem si snažila dokreslit jeho nahé tělo.

,,Dobrou." Zaculila jsem se a zavřela se ve svém pokoji. 

Nevěrně tváKde žijí příběhy. Začni objevovat