Baari ilta

618 36 7
                                    


Sovimme jätkien kanssa tänään, että lähetään baariin täksi illaksi viettää aikaa. Eli toiveeni kävi toteen. Istun sängylläni ja mietin mitä laittaisin päälleni iltaani varten. Vaikka eihän se vielä ole ajankohtainen asia koska Tommi tulee hakemaan minut vasta 19.15 ja kello 16.32. Sain muutenkin itseni revittyä sängystä ylös puoli tuntia sitten, joten minulla on vielä paljon tekemistä ennen sitä. Suuntaan vessaan ja pesen hampaani. Sen jälkeen yritän pöyhiä tukkaani paremmin. Ei siitä paljon tule mitään, mutta jätän sen villiintyneelle hiuspehkolle. Suuntaan keittiöön laittamaan itselleni kahvia.

Istun keittiössä ja juon kahviani. Mietin, että pitäisikö minun syödä jotakin, etten vain pyörry sinne baariin. Otan hedelmäkulhosta banaanin ja alan kuorimaan sitä. Haukkaan palasen ja pakotan itseni syömään sen loppuun. Siirryn juomaan kahvia olohuoneen sohvalle ja alan selaamaan someani. Huomaan Nikon julkaisseen uuden kuvan Instagramissa, missä hän ottaa kuvan peilin kautta itsestään. Nikon hiukset ovat ihanasti  melkein suoristuneilla kiharoilla ja hän pitää kädessään Red Bullia. Kuva tekstinä on '2021 elämässä on Yle ja alamäkiä.' Tykkään hänen kuvasta ja jään tuijottamaan hänen komeuttaan. Onneksi näen hänet kohta. 

Olen Tommin autossa  ja istun pelkääjän paikalla Tommin vieressä ja Olli ja Aleksi istuivat takana. Joel ja Niko tulevat kävellen baariin, koska he asuvat sen lähellä. Vihdoin Tommi löytää parkkipaikan mihin hän voi jättää autonsa. Astun ulos autosta ja huomaan Nikon kävelevän meitä kohti. Hänen näkeminen saa minut hymyilemään aidosti ensimmäistä kertaa tänään. "Moro jätkät se ois vissiin kaljan ja viinan paikka" Niko sanoo meille pilke silmäkulmassa. "Ja naisten" Joel ilmestyy paikalle täydentäen Nikon lausetta. "No niinpä tietenkin naistenmies Joel Hokalla on taas vaa naiset ja seksi mielessä" Tommi nauraa. "Ei täs jätkät kauaa enää nuoria ja komeita olla. En mää ainakaan haluu olla sinkku koko helvetin elämääni." Joel tokaisee ja lähtee kävelemään baarin ovia kohti. 

Juon vielä ensimmäistä bisseeni kun muut tyyliin juo jo viidettä. Ei ollut mieli vetää itseeni känniin ja eikä minulla oikeastaan ollut mitään fiilistä nauttia tästä illasta sekoilemalla kännissä ja luulen jos joisin itseni humalaan tyyliin itkisin ja vuodattaisin kaikki murheeni muille. Enkä todellakaan haluasi vaivata muita sillä ja pilata muiden iltaa. "Kekkä haluaa lähtee munkaa pokaa naisia jos tällä kertaa löytyisi se oikea" Joel kysyy yhtäkkiä meiltä kaikilta. Tommi ei lähde, koska hän tuli vain nauttimaan meidän seurasta eikä hän voi juoda, jos me halutaan päästä Tommin kyydillä kotiin. Olli ja Aleksi ei myöskään halua he mieluummin kiehnäävät toistensa kimpussa. Niko sanoo, että hän haluaa mieluummin pysyä sinkkuna. Sitten oli minun vuoroni vastata "Sori Joel, mut mä en lähe sun kaa ny mukaan ja mä luulen et sulla on paremmin mahkut yksinäs ku et mä tuun rölli möykkynä pelottaa kaikki neidit pois" Joel vain kohauttaa harteita ja mutisee jotain ennen kuin lähtee hakemaan lisää juotavaa itsellensä.

"Sanokaa vaan suoraan Olli ja Aleksi ootteks te yhes tai jotain ku te käyttäydytte ku jokku vitun rakastaviset tai onks teil ylipäätään mitään juttuu menossa" Niko kysyy suoraan Ollilta ja Aleksilta. "Öööh.. tuotaa.. Onks tää näin läpi näkyvää... tai siis mitä.." Aleksi vastaa hämmentyneenä, mutta sen sijaan Olli jatkaa rauhallisesti "meillä on tavallaan säätöö mut ei me aijota edetä pidemmälle meijän suhteessa ennen euroviisuja " Niko nousee penkiltä ja halaa heitä molempia. "Onneks olkoon äijät teistä tulee kyl huikee pari jos se viä menee diipimmäks tosta. Sovitte niin hyvin toisillenne" Niko onnittelee heitä. Tommi nostaa bissensä ja skoolaa heille ja hänkin onnittelee vuolaasti heitä. Onnittelin itsekin heitä ja todellakin olin onnellinen heidän puolesta. Varsinkin Ollin puolesta, koska olen tuntenut hänet ihan nuoruudesta asti. Tiedän, että hän on löytänyt ihanan ihmisen elämäänsä. Voi mikä asia jäi Joelta kuulematta kun hänen täytyy aina olla muualla jos jotain suurta tapahtuu.

Olen juonut kolme bisseä ja olen jo aika väsynyt. Yritän pysyä mukana puheen aiheista mitä muut käyvät, mutta mieluummin haluaisin vajota omaan synkkään maailmaani. "Mä luulen, että alan lähtee jo kotiin, koska huomenna on treenit ja sinne pitäis jaksaa tulla. Vaikkakin ne onkin iltapäivällä ja oon muutenkin jo aika väsynyt koska nukuin viime yönä huonosti." toivon, että se olisi tarpeeksi uskottava selitys, että voisin lähteä jo kotiin. Kello oli vain 10. 23 ja olen ollut täällä melkein kaksi ja puoli tuntia. En varmaan koskaan ole lähtenyt ensimmäisenä baarista pois, mutta en todellakaan jaksaisi jäädä tänne koko yöksi. "Porko sä voit tulla mun luokse yöks niin sun ei tarvii kävellä kotiin asti meinaan sinne on melko pitkä matka kävellen" nyökkään hänelle vastaukseksi, koska luulen, että mulla ei ole voimia kotiini asti. Niko ottaa takkinsa ja tulee minun luokseni "Moikka jätkät nähään huomenna treeneissä jos ylipäätään ootte siinä kunnossa" Niko sanoi muille kun teimme lähtöä ja minä tyydyin vilkuttamaan heille. 

Niko tulee istumaan viereeni sohvalle. Olemme puoli tuntia sitten päässeet Nikon kämpälle ja emme paljoa puhuneet matkan varrella eikä täällä, koska me molemmat ollaan oltu niin uppoutuneina omiin ajatuksiin tai ainakin luulen Nikon hiljaisuuden johtuvan siitä. Nousen ylös sohvalta ja suuntaan keittiöön juomaan lasin vettä. Otan kaapista vettä ja täytän sen. Käännyn ympäri ja huomaan Nikon seuranneen minua tänne. Katson häntä silmiin ja huomaan hänen ilmeensä vakavoituva. Näyttää siltä, että hän aikoisi puhua minulle jostain vakavasta asiasta. Niko kävelee minun luokseni ja ottaa pääni hänen käsiensä väliin. Hän katsoo minua syvälle silmiin ja aloittaa "Hei Joonas mä luulen, et sulla ei oo kaikki hyvin. Mä nään sen susta kuinka sä yrität peittää meiltä sun huonoo oloo, mut mä nään sen alle. Mä tunnen sut niin hyvin et mä tiiän milloin sulla on kaikki hyvin ja milloin ei. Sun ei tarvii taistella yksin sun mielen kanssa mä oon aina sua varten ja mä todella haluan auttaa sua ." Tuijotan Nikoa silmiin ja yritän sisäistää mitä hän juuri sanoi minulle. Näköni alkaa sumentua ja tunnen kuinka jalkani eivät enää kannattele minua. Lyyhistyn maahan ja tärisen nyyhkytyksen voimasta joka valtaa minut. Niko laskeutuu nopeasti lattialle ja kaappaa minut tiukkaan halaukseen.  Hän silittää minun selkääni ja lohduttaa minua rauhallisella ja matalalla äänellä. 


Tuota joo täs oli taas uus luku tätä tarinaa... 

Toivottavasti teitä ei haittaa, että Nikon ja Joonaksen suhde etenee tosi hitaasti, koska mulla ei oo aikomusta et niitten suhde kehittyis nopeesti. Sillä kaikki muut tarinat heistä mitä oon lukenut  niin mun mielestä heidän suhde on edennyt liian nopeesti mun makuun joten päätin kirjoittaa tarinan missä se on hidas...

Anyway toivottavasti tykkäsit tästä luvusta ja kiitos ihan super paljon, että luit tänne asti tätä tarinaa. 🙏❤️

Jiko - I love you more than myselfWhere stories live. Discover now