Live

522 35 12
                                    

Makaan sängylläni ja katson rauhallisesti nukkuvaa Nikoa. Olen ollut aamu kuudesta asti hereillä, koska en ole saanut nukahdettua uudestaan sen jälkeen, kun heräsin. Tänään meidän on tarkoitus pitää YouTube live sen takia varmaan en pysty nukkumaan, koska se on ollut likaa mielenpäälläni.  Muistan mitä eilen sanoin, että se kumpi on parempi suutelija niin se herättää tänä aamuna suutelemalla. Luulen, että Niko halusi vain, että hänet herätetään suutelemalla enhän minä mitenkään voi olla häntä parempi. Nikoa parempaa suutelijaa ei ole olemassakaan ainakaan elämässäni ei ole tullut vastaan niin hyvää suutelijaa kuin hän on. Olen tehnyt Nikon hiuksiin lettejä hänen nukkuessaan sen lopputulos ei ole mikään ihmeellisen upea, mutta sainpahan aikani kulumaan. Ihmettelen kylläkin miksei hän herännyt siihen. Hänellä on vissiin hyvät unenlahjat. Katson puhelimestani kelloa ja se on 9.32 joten voisin alkaa pikku hiljaa herättelemään Nikoa. Hän nukkuu selälleen, joten kipuan varovasti hänen päälleen istumaan. En kuitenkaan koko painollani, koska en halua hänen heräävän minun painooni vaan minun antamaan suudelmaan. Nojaudun Nikoa lähemmäksi ja tunnen kuinka vatsassani perhoset villiintyvät. Olen aivan muutaman sentin päässä Nikon huulista, puren alahuultani hellästi, koska saan kohta tuntea jotain aivan ihanaa.  Suljen silmäni ja lähennyn Nikon huulia. Suutele häntä hellästi hetken aikaa, kunnes Nikon huulet vastaavat suudelmaani. 

Istun edelleen Nikon päällä, koska hän ei antanut minun siirtyä siitä pois. Ei siitä ole minulle mitään haittakaan tässä on ihan hyvä istua. Selaan puhelintani niin kuin myös Niko omaansa. Huokaisen ja laitan puhelimeni pois. Nojaudun eteen päin niin, että makaan Nikon päällä. Pääni on hänen rinnallaan ja kuuntelen hänen tasaista sydämen sykettä. Niko alkaa hiplaamaan minun pörröistä tukkaani. Laitan silmäni kiinni ja nautin hänen länsäolosta. "Tieks sää mitä me voitais tehä tänää siinä livessä" kysyn Nikolta hetken päästä. "No mitä rakas" Niko kysyy. "Me voitais tehä semmonen pikku jekku, et voitais tyyliin pussata siinä" kysyn häneltä varovasti jos se ei ollutkaan hyvä idea. "Hei toihan on hyvä idea jätkät on saa varmaan jonku slaagin ja tyyliin fanit viä isomman" Niko sanoo. "Mmm'mh, mä kyl mielummin voisin jäädä tähän sun kanssa koko päiväks jos rehellisiä ollaan " sanon Nikolle. "Niin mäkin, mut valitettavasti meillä on velvollisuutemme" Niko vastaa ja pörröttää tukkaani. Nostan pääni Nikon rinnalta ja katson hänen smaragdin ja metsän vihreän sävytteisiä silmiä. "Mitäs jos mä mokaan siinä lives tai fanit ei tykkääkään musta" sanon Nikolle. "Et sä tuu mokaan siinä mitenkään luota muhun ja oon kattonu melkein liikaa niitä TikTok videoita missä kaikki fanit kuolaa sun perään et melkein oon jo ite mustasukkanen susta" Niko sanoo ja virnistää minulle lopuksi. "Miten niin oot mustasukkanen" kysyn Nikolta ja pyöritän silmiäni. "Siks koska niin moni muukin haluaa sut omakseen kuin minä.." Niko vastaa ja katsoo minua hellästi. Sitten hän asettaa kätensä poskelleni ja silittää sitä peukalollaan. Hymyilen hänelle "Aww kiitti" sanon Nikolle ja lämmin olo valtaa minun koko sydämeni. 

Olimme juuri saaneet kuvattua meidän liven muutama minuutti sitten. Se meni onneksi hyvin. Niko tulee viereeni ja silittää minua selästä. "Se meni oikein hyvin ja olihan se ihan hauskaa" Niko sanoo minulle. Nyökkään ja hymyilen hänelle vastaukseksi. "Oikeesti mitä vittua jätkät?! Mikä se saakelin pusu siinä livessä oli?" Joel tivaa meiltä. Haha se oli kyllä hauska kohta kun kaikki yritti pitää katseensa peruslukemilla ja olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. "Kui, se vaan oli semmonen pikku pusu" Niko vastaa viattomasti. "Eli teijän välillä ei oo siis mitään" Olli varmistaa. Pudistan päätäni vastaukseksi. "Ooteks te ihan varmoja" Aleksi kysyy. "Juu juu" vastaan hänelle.  "Okei joo ihan sama kuka haluaa painia mun kaa" Joel kysyy meiltä kaikilta. "Hei painista puheen ollen niin äskön kun me painittiin tos livessä Joonaksen kanssa niin huomasin et  Joonas sä oot laihtunu. Et meinaan painanu juurikaan mitään" Aleksi sanoo. En tiedä mitä vastaisin hänelle. En ymmärrä muutenkaan mikä idea oli laittaa meistä parhain ja huonoin painia vastakkain. Tommi tulee minun luokseni ja katson häntä ihmeissäni mitä hän aikoo tehdä. Hän kaappaa minut halausotteeseen kainaloiden alta ja nostaa minut ilmaan. "Totta puhut Aleksi, ihan selkeesti Joonas on laihtunut" Tommi sanoo. Minusta tuntuu erittäin kiusalliselta, mutta tottahan se on, että olen laihtunut. En vain ole pystynyt syömään juurikaan mitään. Jotenkin se tuntuu oksettavalta ja tarpeettomalta. "Noniin eiköhän siinä olla jo ihmetelty tarpeeks sitä joten keskustellaanko jostain muusta" Niko sanoo. "Ei me Joonas sit tarkotettu sitä millään pahalla me ollaan vaan huolissamme susta ja me välitetään susta tosi paljon" Joel sanoo minulle ja taputtaa minua hartialle. "Juu ymmärrän" vastaan hänelle.

Makaamme melkein kaikki Joelin sängyssä ja katsomme Venom elokuvaa. Onneksi sitä on jäljellä enää varmaan vähä päälle puoli tuntia. Makaan Nikon kainalossa ja samalla hän leikkii minun hiuksillani. Minä taas näprään Nikon kättä jota pidän kädessäni. Yhtäkkiä elokuva laitetaan pauselle. Katsomme Nikon kanssa ympärillemme ihmeissämme, koska halusimme tietää kuka teki niin ja miksi. Huomaamme sen olevan Joel. "Anteeksi nyt mut mä en usko teitä, että te ootte vaa kavereita" Joel sanoo meille. Katson Joelia kysyvästi ja ihmeissäni. "Te katsotte toisianne kuin jokku rakastavaiset ja käyttäydytte kuin joku saakelin pari. Niin ku oottekste sokeita vai tyhmiä" Joel jatkaa. "Ehkä, mut ei se haittaa me vaan tullaan tosi hyvin toimeen keskenämme" Niko mutisee vieressäni. "Ihan oikeesti Joonas sä oot paljon läheisempi kun sun entisten tyttöystävien kanssa olit. Ei teijän tarvi salata teijän suhdetta meiltä. Me kyl hyväksytään teijät." Joel jatkaa. "Ei meil oo  mitään suhdetta uskokaa jo.." Niko sanoo. Mietin mitä Joel oli sanonut siitä, että olen läheisempi Nikon kanssa kuin olin joskus tyttöystävieni kanssa. Entiset parisuhteeni ovat menneet kaikki pieleen. En ymmärrä miksen minä koskaan ollut tarpeeksi hyvä poikaystävä kenellekään. Aina ne suhteet päättyi siihen, että tyttöystäväni löysivät paremman poikaystävän ja sitten he jättivät minut. Sen takia takia en uskalla seurustelle enää kenenkään kanssa, koska kuitenkin minun tunteillani tullaan leikkimään ja lopulta sydämeni särjetään. Tuntuu kuin minut olisi kirottu menettämään kaikki ihmiset keitä rakastan liikaa. "Ei meijän suhteesta tulis kuitenkaan mitään" vastaan hiljaa ja siirryn kauemmaksi Nikosta. "Voitaks me keskustella jostain muusta tai vaa jatkaa tätä elokuvaa" jatkan jotta puheen aihe vaihtuisi. "Mä just tajusin, et viikon päästä on jo eka semifnaalit. Aika menee ihan vitun nopeesti." Olli sanoo innoissaan. Nuo Ollin sanat osuivat minuun kuin isku palleaan. En todellakaan ole valmis vielä siihen tulevaan myllytykseen ja siihen on niin vähän aikaa jäljellä. Suljen silmäni ja tunnen kuinka kylmät väreet kulkevat kroppani lävitse. Kuinka minä tulen vielä selviämään tästä kaikesta. 

Heipsulivei!

Mulla ei oo ollu kauheesti motia kirjottaa tätä, mut sain vihdoin aikaseks kirjoitettua tän luvun loppuun..

Toivottavasti tykkäsitte... Mulla tökki pahasti tää kirjoittaminen joten tää ei oo paras luku minkä oon kirjoittanut, mut toivottavasti seuraava onnistuu paremmin :)

Juu tuota.. mulla on ihan superisti lukijoita iso kiitos teille kaikille, että luette tätä!! Olette aivan ihania!! 🥺❤🙏

Kiitos myös kärsivällisyydestä, että luette tätä silti vaikka Niko ja Joonas ei oo viä yhessä, mutta haluaisin ensin kirjottaa nää euroviisuista kertovat luvut...

Näkemiin! ❤

Jiko - I love you more than myselfWhere stories live. Discover now