Kyyneleitä

564 35 10
                                    

Niko siirtyy istumaan ihan kiinni minuun ja tunnen hänen sormien hivelevän niskaani ja niska hiuksiani. "Hei, mikä on..? Voisitko jooko katsoa minuun päin." Niko kysyy minulta pehmeällä äänellä. En halua kääntää päätäni, koska olen niin lähellä murtumispistettä. Tiedän jos kohtaan Nikon silmät niin en välttämättä pysty pitämään kaikkea tätä pahaa olooni sisälläni. En myöskään pysty vastaamaan hänelle. Hiljaisuus kasvaa välillämme. Tämä hiljaisuus alkaa tuntua minusta jo painostavalta. "Ei sun oo pakko kertoo jos et haluu" Niko lopulta vastaa. Hän siirtää kätensä niskastani hiuksiini ja alkaa hiplaamaan niskahiuksiani. Silmäkulmastani alkaa valumaan kyynel, en tiedä miksi minä  itken taas. Vittu tiedän, että se on säälittävää eikä miesten kuuluis itkee. Jotenkin olen vain niin rikki sisältäni, että pienetkin asiat itkettää minua. 

Yritän pitää itseni kasassa mahdollisimman hyvin. Haluaisin vain luovuttaa ja päästää nämä kyyneleet valloilleen, mutta en voi tehdä tätä Nikolle. Ei hänen tarvitse olla mikään lastenhoitaja minulle. Miksi vitussa minun pitää olla näin heikko, miksen voi olla normaali? Tunnen kuinka toinen kyynel karkaa silmäkulmastani valumaan pitkin poskeani. Sitten kolmas ja neljäs. Tunnen Nikon käden poskellani kun hän yrittää sormellansa pyyhkiä kyyneleitäni pois kasvoiltani. Hän vetää minut halaukseensa. Nojaan hänen olkaansa vasten, kyyneleet jatkavat virtaamistaan, mutta muuten olen hiljaa ja paikoillani. Niko alkaa keinuttelemaan minua sylissään rauhallisesti ja samalla antaa minulle suukkoja päälaelleni. Hengitän sisääni Nikon ihanaa tuoksua jota rakastan hyvin paljon. 

Olen saanut itseni taas kasaan ja nostan pääni pois Nikon hartialta. "Anteeksi Niko taas tästä ja anteeksi, että olen vaivaksi sulle. Mä en vaan tiiä mikä mussa on vikana mä oon niin säälittävä ku itken niinku joku pikku lapsi. " tuijotan käsiäni tunnen oloni surkeaksi. Niko nostaa sormellansa leukani alta leukaani, jotta katsoisin häntä silmiin. "Hei Joonas rakas ei sun tarvii pyytää multa anteeksi yhtään mitään ikinä, mä ymmärrän sua. Sussa ei oo mitään vikaa ja siinä ei oo mitään säälittävää jos itkee. Sä et oo milloinkaan mulle vaivaksi.  Mä haluan auttaa sua ja jos sä vaan päästät mut sun lähelle niin me yhdessä selvitään kaikesta. Mä lupaan sen sulle. Sä et tiedä ja osaa kuvitellakaan kuinka tärkeä ööh.. ystävä sä oot mulle." Niko katsoo minua syvälle silmiin ennen kuin painaa huulensa otsalleni. "Säkin oot tärkee mulle" kuiskaan hänelle hiljaa. Nojaudun Nikoa vasten ja Niko nojaa minua vasten. Lämmin olo valtaa kehoni, rakastan Nikon läheisyyttä. Minun on helppo olla hänen lähellä ja minusta tuntuu siltä, että meidän suhde on enemmän kuin ystävyyttä, mutta en tiedä mitä me sitten ollaan.

Jäin Nikon luokse yöksi, koska en olisi jaksanut kävellä kotiini. Makaan Nikon kanssa sängyllä olimme juuri menneet nukkumaan. Olimme katsoneet Netflixistä elokuvaa ennen kuin aloimme menemään nukkumaan. Olemme olleet toisissamme kiinni koko loppu iltapäivän. Niko saa minun oloni paremmaksi kun hän on lähelläni. Hänen kosketuksensa saa minut heräämään henkiin uudestaan. Hän on kuin suojelus enkelini, joka pitää kaiken pahan poissa. Siirrän katseeni Nikoon ja huomaan, kuinka hän on nukahtamaisillaan. Hän näyttää niin suloiselta ja ihanalta. Jos olisin hänen tyttöystävänsä, en ikinä voisi lopettaa rakastamasta sitä hetkeä kun katselisin hänen illalla nukahtavan. Antaisin hänelle joka ilta hyvän yön suudelman ja kertoisin kuinka paljon rakastaisin häntä. Valitettavasti niin ei tule koskaan käymään. Huokaisen ja suljen silmäni. Mitä minä taas ajattelen, jotain aivan typerää asiaa. Niin kuin sitä sanotaan toiset sitä saa ja toiset ei. Minä en tule koskaan samaa noin ihanaa ihmistä puolisokseni. Niko kääntää kylkeään ja hän kietoo kätensä ympärilleni. Sitten hän vielä siirtää päänsä rintakehän päälle. Hän tuhisee siinä niin söpösti että voisin saada söpöyshalvauksen. Lasken oman käteni Nikon selän päälle ja tällä kertaa huokaan onnellisuudesta. Vitut siitä etten ole hänen tyttöystävä tämä riittää minulle. Saan tyyliin enemmän rakkautta Nikolta kun sen vanhat tyttöystävät ovat saaneet. Hymähdän tuolle ajatukselle. 

Heipsan!!

En lähe kommentoimaan tätä lukua joten jätän sen teijän tehtäväksi ;)

Mut joo ei mul oo varmaan muuta...

Kiitos kun luit tämän!! Näkemiin!



Jiko - I love you more than myselfWhere stories live. Discover now