Painia

503 36 9
                                    

Juoksen niin kovaa kun jaloistani pääsen kohti Tommin hotellihuonetta. Meillä on Nikon kanssa skaba kumpi ehtii sinne ensin. Niko on aivan rinnallani, mutta ole aavistuksen verran edellä häntä. Näen Tommin hotellihuoneen hotellikäytävän perällä. Enää viimeset metrit niin voin härnätä Nikoa voitostani. Syöksyn kohti ovea ja melkein juoksen sitä päin sen sijaan Niko ei saa hidastettua itseään riittävän pian ja hän lämähtää ovea päin. "Ai vittu toi sattu saatana" Niko naurahtaa ja hieroo käsiään, koska hän oli tömäyttänyt ne päin ovea. Menen hänen luokseen ja virnistän hänelle "Mä voitin sut, sä oot velkaa mulle palkinnon" Niko katsoo minua ilkikurisesti "Mä oon just juossu ovee päin ja sä jo vaadit palkintoo. Mulla ei oo nyt mitään mitä antaa sulle, mut miten ois pikku hellyyden osoitus" Niko nostaa kulmakarvojaan kysymyksen merkiksi. Kallistan päätäni ja katson häntä arvoituksellisesti. "Millasta hellyyden osotusta oikein oot antamassa" kysyn häneltä pilkesilmäkulmassa ja siirryn lähemmäksi häntä. Niko siirtyy askeleen lähemmäksi minua ja olemme aivan lähekkäin. Tuijotamme toisiamme silmiin ja Niko on juuri antamassa minulle palkintosuukkoa kun ovi avautuu ja se mäsähtää Nikon takaraivoon.  

Istun Tommin hotellihuoneen sängyllä Nikon vieressä ja pidän kylmäpussia Nikon takaraivolla. Jätkät seisoo meidän edessä rivissä kädet puuskassa. He eivät arvostaneet ensinnäkään meidän myöhästymistä ja toiseksi sitä, että Niko säikäytti jätkät puolikuoliaaksi kun hän tömähti ovea päin. Sen jälkeen Joel oli tullut avaamaan oven ja se oli osunut Nikoa takaraivoon, kun me olimme tyhminä seisseet sen takana. Tavallaan voisin nauraa tälle tilanteelle, mutta muiden ilmeitten perusteella se ei ole viisasta. On vasta ensimmäinen päivä Rotterdamissa ja mikään ei ole mennyt minun ja Nikon osalta putkeen. "Mitä vittua jätkät!! Me sovittiin, että kaikki nousee riittävän ajoissa, että kaikki kerkiää kello yhentoista videohaastatteluun ja te veditte hirsiä viä siihen aikaan. Sitten vihdoin kun saatte laahattua perseenne tänne niin tuutte tänne niinku joka helvetin norsulauma ja vielä monta tuntia myöhässä." Joel ärähtää meille. "Okei ei mua haittaa jos rynnistätte käytävillä mehän kaikkia ollaan niin kuin apinoita, mutta kun meillä on hommia mitä meidän pitää tehä niin pidettäisiinkö niistä sit kiinni" Olli jatkaa. "Juu näin on ja mä myös ymmärrän että tää saatto olla vahinko ja vahinkoja sattuu, joten pliis yrittäkää en kerralla olla ajoissa" Aleksi vielä lisää. Nyökkään ja lupaamme Nikon kanssa ryhdistäytyä.   Alamme valmistautumaan viimeiseen videohaastatteluun tältä päivältä. 

Vihdoin videohaastattelu loppui ja nyt meillä on loppu päivä vapaata tehdä mitä haluamme. Luulen, että se menee hotellihuoneessa ryyppäämiseksi ja paini otteluiksi. "Eiköhän sit korkata bisset ja pistetä kunnon paini ottelu kehiin. Mitäs sanotte jätkät" Tommi sanoo. Olettamukseni siis osui oikeaan. "Joo, helvetin hyvä idea" Joel ja Aleksi sanoo yhteen ääneen. "Mites toi sun pää Niko, kestääkö se painia" kysyn Nikolta ja siirrän osan hiuksista pois hänen kasvojen tieltä hänen korvan taakse. "Juu, taitaa se kestää, täs mä tuun niin  rökittään sut" Niko vastaa haastavasti. "Ei sitä viä tiiä" vastaan hänelle vaikka oikeasti tiedän, että Niko tulee voittaa minut tässä, koska en ole kovin hyvä painia. Hauskaahan se on, mutta se ei ole kuitenkaan taitolajini. "Okei ensiks  on Joel ja Niko ja voittajaa vastaan tulee Joonas" Tommi ilmoittaa hän yleensä toimii tuomarina meidän paini otteluissa. Taputan Nikoa selkään ja toivotan hänelle onnea. Katson kun Joel ja Niko alkavat painimaan sängyllä. Heillä on tiukkaa vääntöä, mutta lopuksi Niko saa selätettyä Joelin. Olen siitä onnellinen, koska halusinkin painia Nikoa vastaan vaikka tulen häviämään sen totaalisesti. Astun sängyn päälle seisomaan ja hymyilen Nikolle ja hän hymyilee minulle takaisin itsevarmaa hymyään. Tartun Nikoa olkavarsista kiinni hän tarttuu samasta kohtaa minua. Siinä me yritimme väkisin saada toisiamme kumoon, mutta Niko on vain niin vahva joten pian makaan sängyllä Nikon alla. Nauran räkätän katketakseni, koska se oli niin hauskaa. Nauruni tarttuu Nikoon ja hän kaatuu viereeni nauramaan hänen ihanaa naurua joka on kuin musiikkia korvilleni. "Ei se noin hauskaa voinu olla ja sit Aleksi Niko vastaan seuraavaks" Tommi ilmoittaa. Katsomme ympärillemme ja huomaamme, että kaikki katsoo meitä kuin joitain hulluja. Olimme olleet niin toistemme pauloissa, että oltiin unohdettu muiden länsä olo. Poistun sängystä ja jään seuraamaan Nikon ottelua Aleksia vastaan joka päättyi Aleksin voittoon mikä ei ollut yllätys sillä hän on paras painia meistä. Niko tulee viereeni seisomaan ja laitan käteni hänen olkansa päälle ja seuraamme vielä Aleksin ja Ollin välisen painin. Se loppuu Aleksin voittoon ja annamme hänelle isot aplodit 

Makaan hotellihuoneeni sängyllä ja Niko tulee viereeni makaamaan. Hymyilen hänelle ja hän tulee vielä lähemmäksi minua. Niko asettaa päänsä rintani päälle ja kiertää kätensä minun ympärilleni. "Meidän varmaan pitäis alkaa  kohta nukkuun, ku kello on kummiski niin paljon jo ja tän päivänen ei sais uusitua tai jätkät tappaa meijät" Niko mumisee rintaani vasten. Silitän Nikon hiuksia ja vastaan. "Niin kait sitten, tänään oli kyl muuten ihan jees päivä vai mitä?" kysyn Nikolta. "Mm mmh" hän vai vastaa. Siinä me vaan makoiltiin hetken aikaa kunnes yhtäkkiä Niko nostaa päänsä ylös ja hymyilee minulle ilkikurisesti. "Missä muuten mun palkinto on ku voitin sut tänää" Niko kysyy. Hymyilen hänelle ja vastaan "Jos nyt tarkkoja ollaan niin en mäkään koskaan saanu sitä palkintoo ku voitin sut juoksu kisassa" Niko pyörittää silmiään ja huokaisee. "No mitä ajattelit tehä asialle" Niko kysyy minulta. Mietin sitä hetken aikaa. Ajatus Nikon pussaamisesta sai minut syttymään onnellisuudesta ja palosta jota en ole koskaan tuntenut aiemmin. "Aattelin ku on vähä isommasta jutusta kyse niin oisko mitään jos tällä kertaa mikään pusu taikka suukko ei riittäiskään niin palkintona ois suuteleminen ja jos mä oon parempi niin mä herätän sut suudelmalla ja jos sä oot parempi niin se on sit toiste päin." yritän sanoa suunnitelmani mahdollisemman vakavasti ja viattomasti vaikka oikeasti olen räjähtämäisilläni tästä oudosta hyvästä tunteesta jota tunnen. "Vai sellasta käy mulle" Niko vastaa ja tulee lähemmäksi minua. Upotan käteni Nikon tukkaan ja alan suutelemaan Nikoa. Huulemme liikkuvat täydellisesti toisiaan vasten. Lopulta irtaudumme suudelmasta ja Niko ilmoittaa minun olevan parempi suutelija ja siitä ei sitten keskustella enenpää ja piste. Hymyilen vain hänelle ja alamme valmistautumaan nukkumaan menoa varten.

Terve!

Tuota täss ois nyt tämmönen..

Ootte rakkaita ja kiitos kun luit!! <3

Näkemiin!


Jiko - I love you more than myselfWhere stories live. Discover now